433 MHz passieve RFID-systeem ontwerpen, RFID, tag, lezer, antena

J

jojonovo

Guest
he.

is het mogelijk om een lange reeks passieve RFID-systeem ontworpen hebben?Ik werk met een 433 MHz carrier frequentie en het systeem moet worden passief, ben met inductieve koppeling, lc resonant, dwz een spoel L met een resonante condensator C en de overige afdelingen van de tag volgt.

ook.Hoe ontwerp ik de impedantie matching van het systeem?Cuz I dont begrijpen de functie van de belasting verzet, mijn bron weerstand is 50 Ohm, maar I dont weet hoe de belasting weerstand te krijgen.

RFID-normen zijn te reserveren 433 MHz voor actieve tag communicatie, ook volgens het algemene gebruik van deze band voor SRD (kleine radio-apparaten).Dit impliceert, dat de bevoegdheid en bekwaamheid voor passieve tag operatie in de omgeving zijn over het algemeen niet toegestaan door de respectieve verordeningen.

Werking van de passieve UHF-tags is gewijd aan de 860 tot 960 MHz, of meer specifieke 865 tot 868 MHz in de EU volgens EN 302 208 met een effectief uitgestraald vermogen tot 2 W.

Wat uw specifieke vragen, vrees ik dat een diepere kennis van RF-techniek is vereist voor het project, dan kan worden verzameld door je edaboard berichten beantwoord.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back