4-weg combiner

P

paow

Guest
Hi all,

I'd like to design 4-weg ring combiner voor het voederen van array antennes.Iedereen, geef suggestie voor mij over deze, zoals boeken, websites of documenten.

Dank je wel.

(^_^)"

U kunt gebruik maken van een boom van 2 manier circuits.

Als u niet erg breedband combiner je kan ook proberen te ontwerpen 4-weg Wilkinson.In Wilkinson ontwerp er een ernstig probleem met het plaatsen van isolatie weerstanden in een vliegtuig, maar ik zag een papier wanneer dit probleem is opgelost en zelfs echte lay-out werd aangetoond.Als u dit papier kan ik zoeken in mijn bibliotheek voor.

Hoi .... Ik ben bezig met antenne array design ... zijn zeer eenvoudig te gebruiken T-power divider .... makkelijk op te bouwen ... gemakkelijk te simuleren. \Just google it: T-power dividerGroeten

Bedankt iedereen,
RF-OM, Ik
zou graag zien dat dit papier.Kunt u stuurde het naar mij.
Ik ontwerp vivaldi array antenne voor WLAN (2,45 GHz).Ik ga studeren ongeveer 4 of 6 of 8 array antennes die geschikt is voor mijn lokaal.
Hebt u een idee?

Groeten,

Omdat u zich met behulp van antennes als een last, krijg je niet weg met de weerstanden op de Wilkinson circuits.Het is zeer onwaarschijnlijk dat deze antenne systeem zal een element stoppen.Al dat zal resulteren met een antenne storing is de input swr zal stijgen en uw antennepatroon zal verschuiven.Je moet, als de veiligheid,
de functie hebben een uiting macht sensor op uw zender die sluit hem antenne wanneer er storingen optreden.Deze sensor zendt bovendien een alarm signaal naar de exploitant vak of console waarschuwing aan de mens die een storing heeft voorgedaan.

Oke.Ik zal proberen te vinden in het weekend en vervolgens uploaden voor je.

Ik vond een paar stukken met betrekking tot Wilkinson ontwerp, maar niet vinden het papier wat ik al eerder zei.Ik zal het uploaden van deze artikelen en proberen te vinden.

PS EDAboard plaatse bleek dat een van de kranten al geüpload.Dit is de link:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=706545 # 706545
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back