4-20mA transducer differentiaal-circuit

S

Srammie

Guest
Ik moet 2 Drukomzetters afzonderlijk display en het verschil tussen hen.De transducers zijn 2-draads 4-20mA en het proces weer kan alle comon signalen.
Im selectie van de transducers door middel van een roterende schakelaar die een OFF, PT1, PT2 en BEIDE positie heeft.

Heeft iemand een schema dat het verschil tussen de transducer in de fi-4-20mA kunnen produceren opnieuw of is iets als dit uit de ijskast beschikbaar:?:

Srammie wrote:

Heeft iemand een schema dat het verschil tussen de transducer in de fi-4-20mA kunnen produceren opnieuw of is iets als dit uit de ijskast beschikbaar:?:

Srammie wrote:

Ik moet 2 Drukomzetters afzonderlijk display en het verschil tussen hen.
De transducers zijn 2-draads 4-20mA en het proces weer kan alle comon signalen.

Im selectie van de transducers door middel van een roterende schakelaar die een OFF, PT1, PT2 en BEIDE positie heeft.Heeft iemand een schema dat het verschil tussen de transducer in de fi-4-20mA kunnen produceren opnieuw of is iets als dit uit de ijskast beschikbaar:?:

Beter houden een differentiële versterker zodra u de stroom naar spanning hebben omgezet.

Hoi,

Ik haw je niet schaven, maar als ik waar dit probleem oplossen, het volgende wat ik zal doen.

1.Get differentiële ADC-naar-I2C
2.Met behulp van microprocessor, lees de twee-kanaals ADC
3.Om de toevoeging in de codering
4.Geef het lezen in 7-segment-of LCD, afhankelijk van de keuzeschakelaar positie.

Maar als u op te lossen dit probleem op een andere manier, zal ik blij zijn om uit te vinden.

Groeten
M. Pathma
mypromosys www dot dot com
MALEISIË

HI,

U kunt converteren DE 4 tot 20 mA-signaal AAN SPANNING DOOR MIDDEL VAN spanningsdeler.Dan wordt het SPANNING signaal te geven dit signaal naar-ADC AAN DE REGUIRED spanning in SOFTWARE SIDE BEREKENING MAKEN AAN DE HUIDIGE DISPLAY GET.

GEBRUIK 250 Ohm weerstand om te zetten van de huidige signaal naar spanning.

AD7730 is een geschikt ADC voor uw toepassing

www.analog.com

Hoi,

In een grootschalig project wegen, heb ik ondervonden een vreemd probleem.Ik heb employedAD7730BNZ, ATmega32 en RS-232 seriële interface naar een logging systeem construst.Op zoek op het net vond ik dat somone anders hebben excactly had mijn probleem met AD7730 uitvoering.Hier is het:
"Ik ben met behulp van een AD7730BN en een stam-gauge met gevoeligheid 2mV / V, zodat de ingangsspanning bereik is -0 .. 10mV met 5V excitatie. Active channel: IN1 AIN1-;

Na het opzetten van DAC en FILTER Regs, toepassing van full-scale int.kalibratie, is de inhoud van de winst register in zeer geringe mate veranderd, maar na de 0-schaal int.kalibratie, de inhoud van de offset register 800000 - zoals voor kalibratie.Na dat het onderdeel is ingesteld in continue conversie-modus.Na elke dalende flank van RDY, worden de gegevens registreren lezen, maar het is altijd FFFFFF, onafhankelijk van de input bereik, karbonade / nonchop modus of andere instellingen.De inhoud van DATA reg is FFFFFF zelfs op het begin - na het verhogen rand op RESET.
Lijkt het deel demaged of is er iets, dat ik zorg voor nemen?Ik vermoed dat de gegevens register is vergrendeld-up te wijten aan de macht sequencing (DVDD en het systeem digitale circuits wordt gevoed voordat AVDD), echter, ik gebruikte 47ohm weerstanden in serie met alle digitale ingangen / uitgangen te hoge stromen te vermijden.Misschien is het niet genoeg? "
Er was een vermoeden, maar unsufficint:
"AD7730 AVDD kunnen worden ingeschakeld na DVDD. In mijn ontwerp AVDD (5V) is-power-off in het minimaliseren van de modus-draaide en keerde weer, toen toets wordt ingedrukt (VDD = 3.6V). IO Alle draden zijn via 470 ohm voorbij. In mijn oudste ontwerp geen weerstanden worden gebruikt (AVDD maar is gebonden aan DVDD = 5V). In de oudste ontwerp
Ik heb een (i niet wat exectly kan herinneren) probleem met ADC en besluit was: DATALINEtoADC was drived tot laag, zelfs
wanneer er gegevens worden readed (dal otrher Dataline).Ik weet niet waarom,
maar in het ontwerp standaard deze code is niet nodig,.
Een ander ding - in weighscale, die wij produceren, selfcalibrating van de ADC is niet gebruikt (ik kan niet herinneren waarom).
Latching (en voorverwarming) van chip heb ik zien, wanneer AGND is
niet gebonden aan DGND. "

Wat zou u voorstellen? Is er iemand die me zou helpen?

Oh, dus sorry voor de verkeerde plaats van mijn vraag.Ik hoop dat u me zou verontschuldigen ...!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back