3G signaalbron in ADS - wat testbank te gebruiken?

T

triple_core

Guest
Hoi,

Ik wil gesimuleerde efficiëntie en uitgangsvermogen van een PA van 3G-gemoduleerd signaal.Kan iemand mij vertellen wat voor soort signaal bron of de testbank moeten worden gebruikt?Ik wil ze simuleren door Harmonische Balance simulatie, niet in het systeem niveau.Bedankt!

Als het signaal wordt gemoduleerd de HB zal niet werken, u moet het Circuit Envelop simulator in ADS gebruik

in ADS is er een digitaal gemoduleerd signaal bron U kunt een van hen te gebruiken als bron ur

Khouly

Hi Khouly,

Ik denk dat je gelijk hebt.Ik vond van voorbeelden \ RF_Board \ NADC_PA_prj een vergelijkbaar voorbeeld, gebruikt het omhullen simulatie.

Maar kunt u mij vertellen zijn er voorgedefinieerde testbank of bron in ADS voor efficiëntie simulatie in 3G-gemoduleerd signaal?

De 3GPPFDD_UL_Source element is te complex, er zijn te veel parameters.Ik heb geen knowedge in systeem-niveau ontwerp.En ik denk dat er een eenvoudiger methode.

Bedankt!

mmm, ik weet niet als er een vooraf gedefinieerde of niet
door u moeten cgheck versterker ontwerpen gids.er misschien een aantal vooraf gedefinieerde test benchs

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back