3G-netwerken MOBILES

H

helio1972

Guest
wat zijn de 3G-gsm-netwerken?voor mij Ik weet alleen UMTS.maar soms vond ik mensen praten over cdma2000.kan iemand mij explaine in detail 3G mobiele netwerken

Ik wil ook meer informatie over het 3G mobiele netwerk.Als ik me niet vergis, UMTS en CDMA2000 zijn verschillende 3G-netwerk architectuur.UMTS is een revolutie van het GSM-netwerk, terwijl CDMA2000 is revolutie van CDMA-netwerk.Ik denk dat in de meeste landen van Europa en Zuidoost-Azië, zijn we met behulp van GSM, maar in Amerika of Korea, zijn ze met behulp van CDMA.

Als ik verkeerd ben, gelieve mij te corrigeren.TQ.

3G mibile NTW bestaan van GSM circit schakelaar NTW GPRS-packet-switch NTW, CDMA 2000 is uitgebreide versie van CDMA, is het niet verbonden met UMTS ..

Hoi,

3G is UMTS, maar UMTS includs twee klassen: FDD-systeem en de TDD-systeem.Bovendien FDD includs ook WCDMA (Wide Code Division Multiple Acess) en CDMA2000, TDD-systeem is TD-SCDMA

Voor Gian het detail, kijk http://www.3gpp.org/

3G mobiele netwerken zijn netwerken bieden hoge datasnelheden .. abiut 384 Kbps ..de beroemde voorstellen voor 3G networs zijn,,
WCDMA-de vooruitgang van de GSM in 3G en
- CDMA2000 de voortgang van CDMA-een in 3G
Er zijn ook andere normen in 3G-netwerken, maar deze twee zijn mosr populair ....
verwijzen naar UMTS ..zijn niet standaard in plaats van haar een technologie waarin staat dat "er moet worden aan gebruikers, zowel data als spraak,, ongeacht het gebied waarin zij zijn, betekent dat roaming in de hele Worls ... voor alle UMTS-systemen het netwerk in alle landen moeten hetzelfde ... "Dit werd verklaard door UMTS waarna 3GPP en andere organisatie naar gestreefd om een gemeenschappelijk netwerk en standaard giva alle landen ..Ze riepen voor verschillende standars ..en voor deze oplossing Europa en zijn bondgenoten toegezonden WCDMA, en Amerika en zijn bondgenoten toegezonden CDMA2000 ...Evenzo japan ook voorgesteld haar eigen standaard ..WCDMA maar is over het algemeen aanvaarde norm ..zodat alle landen moeten inzetten deze norm en die kan vergemakkelijken het hele Worls roaming aan gebruikers ...
Als er nog steeds verwarring kan u het mij vraagt ...
wanneer u vond deze helpen klik hielp me onderstaande knop

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back