R
rlev
Guest
Hallo jongens,
Ik heb het volgende probleem:
Ik ben het ontwerpen van een mobiel apparaat dat moet in serie commando's te sturen naar een host via een kabel (aantal draden te OORDEEL) de mededeling zal slechts een manier zijn van de handheld aan de gastheer.
De lengte van deze kabel koppeling zou 100 meter (300 voet) Maximum.
Ik weet dat ik kan RS485 gebruik met:
- Een draad om de macht (misschien 12 VDC) aan de macht van de handheld
- Een draad voor grond (GND)
-twee draad voor de gegevens ( Data en-Data)
Vier draad in totaal.
Ik vraag me af of er een ander protocol die het mogelijk maken dat ik 3 draden alleen gebruik.
Ik lees over de Dallas_Maxim 1-wire technologie ....... maar ik ben niet zeker of
Dit kan oplossen mijn probleem.
De uitdaging is dat 3 pin kabels en 3 pins connector (audio) zijn echt goedkoop en mijn bedrijf probeert om 3 pennen gebruiken als standaard.
Alle hulp wordt gewaardeerd.
Ik heb het volgende probleem:
Ik ben het ontwerpen van een mobiel apparaat dat moet in serie commando's te sturen naar een host via een kabel (aantal draden te OORDEEL) de mededeling zal slechts een manier zijn van de handheld aan de gastheer.
De lengte van deze kabel koppeling zou 100 meter (300 voet) Maximum.
Ik weet dat ik kan RS485 gebruik met:
- Een draad om de macht (misschien 12 VDC) aan de macht van de handheld
- Een draad voor grond (GND)
-twee draad voor de gegevens ( Data en-Data)
Vier draad in totaal.
Ik vraag me af of er een ander protocol die het mogelijk maken dat ik 3 draden alleen gebruik.
Ik lees over de Dallas_Maxim 1-wire technologie ....... maar ik ben niet zeker of
Dit kan oplossen mijn probleem.
De uitdaging is dat 3 pin kabels en 3 pins connector (audio) zijn echt goedkoop en mijn bedrijf probeert om 3 pennen gebruiken als standaard.
Alle hulp wordt gewaardeerd.