2bit programmeur (www.emicros.com) voor PIC 16F87X?

L

lazarocamargo

Guest
Ik bouwde de 2bit programmeur (www.emicros.com) maar ik heb geen succes naar programmeur een PIC 16F877.

Als iemand heeft dit programmeur, alstublieft, stuur tips ...

Bedankt

Lazaro

hoiIk heb het bestand downloaden van de link die je hebt gegeven Ik heb gemerkt dat
een soort van jitter in de exe zijn kant werkt niet propely.

mijn advies is dat de nieuwste versie downloaden van ic-ROG en gebruikt JDM 2002 hardware met die gevonden kan worden in het forum onder hobby en kleine circuithet beste programmeur en ik heb geen probleem met het

Aandacht Wit Laagspanningsapparatuur Programming.
Kunt u de laagspanningsrichtlijn Programmering De PIC moet de LVP vlag verbrand.Normaal Pics zijn verkocht met deze vlag niet ingeschakeld (zie programmering spec voor de 87x ).... dus als je een pic met deze vlag niet ingeschakeld moet u LVP branden met een 13 V programmering en na het programma kunt u dat apparaat met een laag spanning!

MRM schreef:

Aandacht Wit Laagspanningsapparatuur Programming.

Kunt u de laagspanningsrichtlijn Programmering De PIC moet de LVP vlag verbrand.
Normaal Pics zijn verkocht met deze vlag niet ingeschakeld (zie programmering spec voor de 87x ).... dus als je een pic met deze vlag niet ingeschakeld moet u LVP branden met een 13 V programmering en na het programma kunt u dat apparaat met een laag spanning!

Twee opmerkingen:
-Microchip 's field engineers mij verzekerd dat er PIC met LVP unprogrammed uit de fabriek.
-Oscillator kunnen rijden tijdens de programmering, maar de stijgende tijd tussen de RESET-voorwaarde en de Prog Voorwaarde moet susbstand de 72Tck verplichting als in de Hi Voltage Programming.

Ja LVP is in de fabriek ingeschakeld, maar een speciaal kenmerk van deze zuivere laten branden met HVP!
het beeld is van de 16F87x gegevensblad:
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back