220V Interface met opto

F

fjpompeo

Guest
Hallo, Need een interface die geeft me een gestage 0 met 220V in en een stabiele 1 zonder 220V in het gebruik van een 4N25 of TIL111 of enige andere opto die galvanische scheiding geeft. Bedankt, Fernando

Beste fjpompeo, Hoe zit het met een transformator, diode en een eenvoudig RC-filter? U kunt gebruik maken van een transistor voor het schakelen, zoals de transformator geeft de isolatie. Wilt u nog meer isolatie kun je het circuit altijd verbinding met eenvoudige optocoupler. Groeten, Pazam

Het idee is om een brug rectificador gebruik met diodes 1N4007 er filters met een condensator keramische superieur bij 400V Rekening van de de spanning van uitgang van de brug is afgetrokken 2. 5V, wordt het gedeeld door de waarde van de stroom van de diode 4N25 dit is de waarde van de weerstand in serie met de diode (+-15k) op de collector van de transistor ondernemingen de nul of de een. Want precausion is het noodzakelijk om een diode antiparalelo nemen met de diode van de 4N25. Toen de interrupor dit gesloten is een een nul in de collector. : Idee:

Beste Pazam, ik vergat te vermelden dat deze interface dient te worden zeer klein. Ik waardeer uw IDEE het probleem met uw oplossing is de grootte! Beste Macxom, Uw IDEE is erg goed, dus waar ik een circuit te krijgen als deze? Indien nodig, zullen aanpassingen worden eenvoudig door te voeren. Erg bedankt voor jullie beiden. Groet,

Hello. Lijm een fotocel om een 230V bedienen neon lamp. Neem de 0 / 1 uitgang van de fotocel kant gevoed door een 10K weerstand van +5 V. Het andere uiteinde van de fotocel aan voorkomende van de 5V voeding. Voeg een condensator parallel aan de fotocel aan het neon pulsatie te wijten aan AC glad. Miguel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back