2.4GHz PA

Z

zechery

Guest
Hoi,
Ik ben onlangs het ontwerpen van een PA met behulp Jazz SBC18PT ontwerp kit in ADS.
De topologie is om de macht bedrag door Wilkinson en macht divider combiner.
Maar ik weet niet hoe dat te doen en het ontwerp van de divider combiner in ADS.
Welke component ik moet gebruiken voor transmissie lijn tijdens de simulatie?

Bedankt!

in advertenties is er een slimme compnent "passieve circuit" de dividrs synthize te combiners het filter en zo verder
check it, het is zeer goed

khouly

Weet u zeker dat u een gedistribueerde Wilkinson doen in BiCMOS?Waar zijn uw grond stromingen gaan stromen?Hoe lang en lossy zal de tline worden op uw frequentie?

Quote:

Weet u zeker dat u een gedistribueerde Wilkinson doen in BiCMOS?
Waar zijn uw grond stromingen gaan stromen?
Hoe lang en lossy zal de tline worden op uw frequentie? [

U kan dit bereiken met klasse AB of klasse A, en in advertenties proberen om de versterker met harmonische evenwicht, is het zeer efficiënt in het PA simulatie simuleren

khouly

Gebruik deze PA van Anadigics zonder enige andere externe componenten:
http://www.anadigics.com/products/wlan_wimax/wimax_802_16_power_amplifiers/awm6423

Quote:

U kan dit bereiken met klasse AB of klasse A, en in advertenties proberen om de versterker met harmonische evenwicht, is het zeer efficiënt in het PA simulatie simuleren

khouly

U kan het, met de bestuurder als klasse A, en gebruik vervolgens klasse AB, met bijpassende interstage netwerk,

khouly

vfone wrote:

Gebruik deze PA van Anadigics zonder enige andere externe componenten:

h ** p: / / www.anadigics.com/products/wlan_wimax/wimax_802_16_power_amplifiers/awm6423

2 fase (klasse A klasse AB) geeft alleen mijn uitgangsvermogen rond 17dBm.
Ik voegde de derde fase, en ik kan mijn winst stimuleren tot 20 dBm, maar de harmonische
vervorming daalt tot -26 dBc.

Heeft iemand een suggestie?

Bedankt!

hoe zit het met intersateg matching en optimale vermogen matching op de uitgang?

khouly

Probeer uw laatste fase bias lijn ontwerp te optimaliseren om de mondharmonica te verminderen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back