1dB compressie punt

G

geruisloos

Guest
Ik werk op de buffer operation@2.5GHz en 5GHz.De 1dB compressie punt is 10dBm.Ik heb geprobeerd om overdrive spanning of gm te verhogen tot het P1dB verbeteren, echter, stopt het in 8dBm.Ik weet niet hoe te verbeteren.Ieder kan geven mij een idee.Op dit moment gebruik ik cascode topologie, het laden van een inductor.Is er een andere topologie heeft een betere lineariteit?

Bedankt.

Een differentiële topologie theoretisch zou geven 3dB hoger P1dB in vergelijking met single-ended, met de vermindering van de macht te krijgen.

U kunt de grote p1dB als je de dynamiek van de output kan stimuleren.

U wilt verhogen P1dB.U moet toenemen van de huidige en overdrive spanning.

In feite is de niet-lineariteit van een bipolaire transistoren afhankelijk is of MOS, hangt af van veelal operationele punt.
Maar ...
Elke actieve apparaat heeft eigen 'optimale operationele punt "voor de laagste nonlinearity.To bieden laagste niet-lineariteit van een systeem, moet elke kritische actieve apparaat worden ingesteld in het werken een optimale exploitatie punt voor minder niet-lineariteit (in het algemeen lager stroomverbruik operationele conditie), maar door vermenigvuldiging van deze apparaten de gewenste vermogen kan worden verkregen.

Dus kort, moeten kleine hoeveelheid stroom cellen worden gecombineerd dat de werkzaamheden op niet-lineaire optimale conditie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back