12 Volt DC naar 3 volt converter

M

mcaltrds

Guest
Ik heb een klein elektronisch kompas in mijn truck die loopt op een 3 volt lithium batterij.Ik wil moeilijk het draad aan op de truck elektrische systeem, maar moeten de spanning terug te brengen tot 3 volt.Niet zeker van de exacte huidige trekken, maar gezien de batterij 6-12 maanden moet het heel klein zijn.

Hoi,
U wil een lineaire regelaar?
Zo ja, kunt u een variabele IC coltage als regulator LM317 gebruiken, Het is goedkoop en heel gemakkelijk te vinden, kunt u de spanning ingesteld op 3 volt met 2 weerstanden.
Jose

Jose Zoals gezegd, kunt u gebruik LM317 varaiable regelgever, samen met een heatsink, denk ik niet dat de huidige zal meer dan 1A.Als dat zo is dan kunt u overschakelen naar DC-DC converter.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

In het omzetten van 12V tot 3V zelfs met kleinere stroom, zult u geconfronteerd met een warmte probleem.Eenvoudige berekening: (12-3) V * 1A = 9VA, heb je een grote heatsink voor.Gebruik lm2574/75/76, eenvoudig, gemakkelijk en robuuste DC-DC converter.

Ik denk
Als deze apparatuur gebruik maken van een batterij, moet de huidige zeer laag zijn, misschien wel lager dan 20mA.in dit geval een lineaire regelaar genoeg is, dient u controleren wat de huidige je nodig hebt om het aanbod ....
Jose

gebruik je het in truck?

Het is een USB-verbinding / 1394 connection.maybe kan u helpen.[/ url] http://www.sun-yuan.com/english/readnews.asp?id=34 [/ url]Candy [/ url]

indien ur niet te maken LM regulator circuit dan zal ik u zal aanbevelen aan een auto-oplader voor mobiele geven bijna 3.6V in standaard en 3 tot 5V gebruik zijn er ook

Een gemakkelijke manier is het gebruik van een 3V Zener diode en een weerstand, als de stroom naar het kompas is klein.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back