110 Volt Power Amplifier ongeluk sluiten op 220 V

C

cutedevil

Guest
Ik heb een hulp en / of analyse van de fase waarin op de versterker aan boord moet ik controleer dan eerst ..Alles wat ik weet is deze werd veroorzaakt door de spanning van overbelasting.Dit is een geïmporteerd versterker (accepteert alleen 110volts) inpluggen van een 220 Volt stopcontact.Als ik open het systeem ..Ik zag verbrande zekeringen en petten.Is de spanning regulator (IC) getroffen om dit kickedOff?...riep elektronische ethusiast daar .... help ....

Bedankt!

Hardware Tech ..

Hello.
U moet de plaats van alle visueel waarneembare componenten verbrand, de open of kortgesloten gelijkrichters, condensatoren en weerstanden in het schema op en probeer een schematische door het observeren van de voeding sectie en ontkoppel de versterker uit het stopcontact.

Dan, de voeding en controleer de juiste spanning op de aanwezigheid van spanningen, en indien hun waarde waarden komen overeen met sommige onder de elektrolytische condensatoren rating.

Meet de weerstand van de rails een voeding aan de grond op de versterking gedeelte mag niet worden in de buurt van nul.
Alleen dan kun je proberen om deel weer de macht en de versterking.

Ahhh, ...kruis je vingers ook.

Miguel

In een dergelijk geval, meestal de "prioriteit" van de schade / probleem is van eindtrap naar achteren om de input stadia, van het hoge vermogen onderdelen aan de low power / klein signaal Ones.Dus u probeert te controleren componenten in die volgorde.Het is bijna je aan de uitgang van halfgeleidercomponenten stadium zijn alle geblazen.

Seguro que los siodos filtros y de la Fuente estan Quemados, remplasa todos, luego mide los Componentes de la etapa de Salida, estos probablemente Sigan bien, ya que esta etapa se berekening van een VN-nivel muy inferieure al soportado por los Componentes, para dar un Margen amplio de respuesta

Ik stel voor dat je het volgende doen:

1.Vind het origineel (voor het branden out), DC uitgangsspanning niveaus van de voeding sectie.(Misschien zal dit worden vermeld op de printplaat ergens. Of kun je de IC's een kijkje, voor bijvoorbeeld 7805 is een 5V spanningsregelaar, 7812 is een 12 volt regulator ...)

2.Los daarvan, de levering een gelijke gelijkspanning met een DC-bron om de versterker fase dwz het omzeilen van de voeding sectie van het circuit volledig.

3.Als de versterker werkt, betekent dit dat alleen uw voeding sectie weg blies.Anders (als de versterker niet werkt ).... betekent dit dat zowel de delen zijn verloren gegaan.Het is misschien beter (gemakkelijker en misschien zelfs goedkoper) om apparatuur te kopen van een nieuw stuk veeleer dan te proberen dit op te lossen op een.

Hoop dat dit helpt!

niet aan een voedingsbron nu stekker.
Controleer eerst de verbrande componenten.
Normaal gesproken eerst de zekeringen & gelijkrichters r verbrand.Dan is er possiblity van condensors in de voeding wordt geblazen.
Controleer de uitvoer van ur-apparaten stroom versterkers.
Controleer of voeding als op basis van netadapter (anlogue) of op basis van het type SMPS.
geeft meer informatie na het doen van hierboven dan zullen we in staat zijn om u verder te begeleiden.

vervanging van alle onderdelen visueel vaststelbare verbrand, de open of kortgesloten gelijkrichters, condensatoren en weerstanden. observeert de voeding sectie en stroom van de telefoon de versterker gedeelte uit de.

Vergeef me als ik mistacken, maar er is een transformator er ergens, is het niet?Ik denk dat je doelt op SMPS of is het iets anders?als er een transformator, dan is het probleem is aan de ingang van de transformator.Verander alles tot in dit stadium en het zal weer werken.

Als er geen transformator betrof een, dan moet je doen reverce engineering en verander alle onderdelen die rechtstreeks gekoppeld zijn aan het ingangsvermogen, aangezien deze onderdelen komen slechts tot stand.Als je een regulator, denk ik niet dat de hoge voltae of high power kan doorgeven door na te vernietigen.

D.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back