1000w DC-AC omvormer schakelschema

M

mazhara

Guest
kan iemand stuurde me een 1000w 12v DC naar 220V AC schakelschema met een frequentie van 50 Hz, het schakelschema moet praktisch, zodat ik kan proberen in het laboratorium. dank u

kan meer dan 1kVA als u de grootte van uw transformator een d aantal MOSFET gebruik.

Dank je wel met het circuit, maar ik ben het niet om het goed te kunnen bekijken en na webadres is niet beschikbaar http://images.elektroda.net/62_1300276774_thumb.gif Kun je andere plannen, zodat ik kan zien Dit circuit. Thank you [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 16:44 ---------- Vorige post was om 16:24 --- ------- [/SIZE] [/COLOR] Dank u voor het circuit, ik heb het gezien goed, maar mijn vraag is: Is dit circuit een 1000W want ik zag op het circuit waar het wordt geschreven AP3003 150W invertor [ url = http://www.eproje.com?] www.eproje.com [/url] [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 16:55 ---------- Vorige post was om 16:44 ---------- [/SIZE] [/COLOR] En ook als u extra toelichting op deze omvormer, kunt u als ik ben het schrijven van een rapport voor deze omvormer. Ik ben bezig met een project over omvormers worden ingediend in mei

okey ik zal hechten de notitie en de kracht kan toenemen als u meer mosfet en de grootte van de transformator.

Dank je wel met het circuit, maar kun je expllain wat het circuit functies

De circute i post is gewoon een simpele DC-AC omvormer circute diagram, de beveiligingen zijn niet opgenomen in de diagram.The circute bevatten alleen oscilator die SG3524 het alleen het genereren van 50Hz klokpuls die geen enkel fase met de andere, pen 14 en 11 het signaal door een vertekenende weerstand R2 en R4.R3 en R5 dienen als pull-down resistor.the mosfet schijf van uw 12v 50Hz-signaal in uw stap omhoog transformator waarbij de spanning stap naar 240v ac, TR2 is een stap naar beneden transformator die produceren maximum van 9-12v die wordt gebruikt om de gewenste uitgangsspanning regelen via VR2.

Kunt u mij vertellen waar de primaire zijde van de stap naar beneden transformator is aangesloten. Ook ik moet de specificaties voor de transformator tot 1000W te krijgen aan de uitgang en hoeveel MOSFETs om parallel te krijgen 1000W. Samen met het ontwerp specificaties voor de stap naar beneden transformator.

Uw TR2 is aangesloten op de uitgang van uw omvormer transformator en voor 1000watts je nodig hebt transformator met 4,5'' tong breedte en 6'' stapelen hij echts, voor uw mosfet ik dont het bijzonder een weten dat u gebruikt, maar die je ook wilt gebruiken cheak het datasheets voor het maximale stroom en spanning die zal bepalen uw macht.

Goede circuit, maar ik moet de controle circuit zoals overbelasting, overstroom bescherming enz.

bedankt voor de nuttige informatie, zal ik proberen om de recomended circuit te gebruiken met de een hier verstrekt

hallo Kabiru, ik ben nieuw op dit forum en het schakelschema je op de hoogte is van belang voor mij. vriendelijk mij uitleggen van de werking van de schakeling en vooral hoe de lading meetingang de PWM IC kan spanningsregeling stabiel ongeacht de belasting bereiken. dank bij voorbaat. groet, ihechi

Hallo ihechi, zal ik raden u aan de data sheet van de SG3524 Ik zal u helpen om de manier waarop de ic werkt te begrijpen downloaden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back