100% gratis PLD compiler?

E

elektryk

Guest
Ik werk voor het bedrijf, die soms dienst oude industriële machines. Soms is er behoefte om te herschrijven of te herbouwen oude PLD chips. Technisch is het niet groot probleem voor mij, zo'n tien jaar geleden heb ik PLD Natuurlijk had tijdens de studie. Er is een formeel probleem met licentie voor compiler voor oude apparaten zoals 16V8. Ik heb enkele projecten op shareware Ez-ABEL (omdat ik ABEL weten). Voor de toekomstige vormgeving wil ik wel kiezen voor een aantal gratis software, maar omdat deze chips worden ouder dan verouderd is er geen software op deze markt. Ez-ABEL is paar keer verkocht worden voor verschillende bedrijven zijn, voor zover ik weet was XILINX lat, en uiteindelijk verdween. Eventuele opmerkingen en tips zijn welkom. Wat is de status van 15 jaar software in de wet?

TI gebruikt om een gratis pakket met de naam ProLogic verdelen. Het draait onder DOS en steunde de 16xx, 22V10, EP310, EP610 en EP1810 apparaten als geheugen dient. De handleiding is thuis dus ik kan niet onmiddellijk de exacte details. Het levert wel JEDEC-bestanden voor elke programmeur die u zou kunnen hebben. Als u denkt dat u het kunt gebruiken, neem dan PM me, en ik zal e-mailen. Ik zal ook scannen de handleiding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back