1,4 V en 5V buffer voor ARM JTAG (Amontec JTAGKey)

C

CMOS

Guest
Hallo, Kan iemand mij vertellen welke buffer IC ondersteunt 1.4V naar 5V logica. Ik wil bouwen [url = http://www.amontec.com/jtagkey.shtml] Amontec JTAGKey [/url] . Het gedeelte met FT2232 is eenvoudig. Het enige lastige deel is de gebufferde uitgang sectie die / programma dat apparaten kunnen debuggen van 1,5 - 5V. Kan iemand mij helpen? Of misschien een schematische / Afbeelding van de binnenkant van JTAGKey zou geweldig zijn ;)

[Quote = CMOS] Hebt u JTAGKey jezelf? [/Quote] Ik maakte geen JTAGKey, maar met behulp van 74lvc1g125 chips in andere JTAGs ...

Ik zag net de connector pinout van JTAGKey. Er is een notitie vermeld over Vref * en GND *. Ik vraag me af wat ze hebben geschreven in JTAGKey Datasheet. Als iemand het heeft, kunt u alstublieft uploaden? Bedankt

Ik heb al gezien dat. Maar het toont geen verschil tussen de GND en GND *. Ik betwijfel of ze samen of door enkele schakeling aangesloten.

Is er iemand probeerde de ft2232 JTAG te maken door zichzelf? Ik ben op zoek naar stap in de richting ARM te maken en ik ben schaven om het te maken in mijn eentje, maar ik zou graag wat advies horen. Ik heb een blok schema van JTAGkey gezien op een site, ik kan niet nog dat stukje waarvan er een nu, en basicaly het is een eenvoudige schema's. Wat betreft het niveau vertalen, zou het leuk zijn om te weten of iemand heeft geprobeerd een aantal van de genoemde oplossingen en om de ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Nenad Sakan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back