Regels | Recent posts | onderwerp RSS | Zoeken | Registreren | Aanmelden

Adaptieve Cijfervoorbeeld Oplossing van Partiële differentiaalvergelijking

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Wiskunde en Natuurkunde -> Adaptive Cijfervoorbeeld Oplossing van Partiële differentiaalvergelijking
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servische versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
fasaghandis

Lid geworden: 10 juli 2002
Geholpen: 4

Post 05 december 2004 8:27 Adaptive Cijfervoorbeeld Oplossing van Partiële differentiaalvergelijking

Kun je me helpen op adaptieve numerieke oplossing van de partiële differentiaalvergelijking.
Groeten
Terug naar boven
View user's profile
cedance

Lid geworden: 24 oktober 2003
Geholpen: 28

Post 05 december 2004 8:38 Re: Adaptieve Cijfervoorbeeld Oplossing van Partial Differential Equa

bent u het schrijven van programma voor het oplossen van PDE's? wat een soort PDE do u betekenen? fundamentele vergelijkingen of te voltooien, met inbegrip van gekoppelde PDE? Ik hoop dat er methoden beschikbaar voor het oplossen van PDE's ... i dont get what u bedoelen met "adaptief" hier. Er zijn veel verschillende soorten PDE's beschikbaar dat is onderzocht en methoden voor het vinden van oplossingen voor PDE's van dit formulier zijn ontdekt ... zou u alstublieft voor meer details!

groeten,
arunmit168.
Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 05 december 2004 8:38 Ads

Terug naar boven
fasaghandis

Lid geworden: 10 juli 2002
Geholpen: 4

Post 05 december 2004 9:31 Re: Adaptieve Cijfervoorbeeld Oplossing van Partial Differential Equa

Dank u voor uw antwoord.
Het doel van adaptieve oplossing is KREDIETEN flexibele griding van Domein van de oplossing, met het oog op tijd en geheugen efficiënt oplossen van PDE.
groeten
Terug naar boven
View user's profile
cedance

Lid geworden: 24 oktober 2003
Geholpen: 28

Post 05 dec 2004 14:11 Re: Adaptieve Cijfervoorbeeld Oplossing van Partial Differential Equa

fasaghandis schreef:
Dank u voor uw antwoord.
Het doel van adaptieve oplossing is KREDIETEN flexibele griding van Domein van de oplossing, met het oog op tijd en geheugen efficiënt oplossen van PDE.
groeten

wat ik vind is de manier om te kiezen welke methode op te lossen voor een bepaald type van oplossing kan worden aangepast en niet de methode zelf. en het is niet nodig ook, ik voel. Want, stel dat als u aan het ontwerpen van een volledige partiële differentiaalvergelijking oplosser, dan is de input wen gegeven, u bent voor het analyseren van de structuur van de vergelijking en vervolgens kiezen voor "de methoden beschikbaar! Ze zou de beste compromis denk ik, omdat, zoals u zei, het geheugen en de "speed" kan worden geoptimaliseerd dan zeer goed! Pls bespreken ur uitzicht, zodat het zou me helpen een beter inzicht te krijgen wat u in ur mind!

groeten,
arunmit168.
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Wiskunde en Natuurkunde -> Adaptive Cijfervoorbeeld Oplossing van Partiële differentiaalvergelijking
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 Hours

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS