elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

nauwkeurigheid van GPS-ontvanger

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Elektronische Elementaire vragen -> nauwkeurigheid van GPS-ontvanger
Auteur Bericht
mobile-it

Geworden: 24 april 2004
Geholpen: 16

Post 19 september 2004 20:49

Hoi,

Heeft iemand nog wat site's waar ik kan vinden over de GPS-nauwkeurigheid van GPS de huidige sytemen,

is een GPS-systeem met 10m nauwkeurigheid goed of niet goed genoeg?

Ik wil een OEM-GPS systeem kopen, wat is de beste die je kunt kopen met betrekking tot nauwkeurigheid en een goede prijs (ik wil een goedkoop systeem)
Terug naar boven
djalli

Lid geworden: 10 november 2001
Geholpen: 15

Post 20 september 2004 7:10

Re: nauwkeurigheid van GPS-ontvanger

mobile-it wrote:
is een GPS-systeem met 10m nauwkeurigheid goed of niet goed genoeg?

Ik heb deze GPS-navigatie recivers Ik kan hechten aan de laptop en zijn in 10-20m bereik fout. Ik ben er blij mee.
Terug naar boven
papyaki

Geworden: 13 april 2002
Geholpen: 19

Post 20 september 2004 7:29

Re: nauwkeurigheid van GPS-ontvanger

Hoi,

Differential GPS systemen bieden een nauwkeurigheid rond 1 meter. Ze hebben meestal gebruik van informatie te sturen door een aardse FM-radio-zender die haar Exactely positie weten. Het combineren van deze info met de GPS-info geeft een zeer goog nauwkeurigheid. Probeer een zoekopdracht op G00gle met deze trefwoorden (Differential GPS DGPS).
Terug naar boven
djalli

Lid geworden: 10 november 2001
Geholpen: 15

Post 20 september 2004 8:21

In sommige openbaar vervoer als met BUS serivices in de grote steden VS exploitanten van bussen kunt bellen via GPS de weg kruispunten en hebben ook enkele dienst die vertellen "Volgende kruispunt 4th Street en Pine Road", met een vooraf opgenomen "sexy" dame stem. is cool!
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 20 september 2004 8:21

Advertenties

Terug naar boven
sifeddin

Geworden: 28 september 2003
Geholpen: 2

Post 20 september 2004 21:21

Hay
Ik ben een grote fan van het Palm OS en de hele reeks van haar licentiehouders
er is een bedrijf dat verkopen apalm computer met een gps binnen dat ik lees een paar berichten over Als je het idee dat wanneer u geen gebruik maakt van de GPS-tracker, zodat alleen flip vaststelling van de stad de rug antenne en ga verder met uw handpalm computer met hi -color hi-reselution 1,5 normale andere palmen, dan moet je een van deze modellen iQue van Garmin zien op http://www.garmin.com/
veel succes met de acc. maar ik denk dat als je gaat gebruiken binnen de stad dan ten minste 1,5 meter is max. Tol. (@ Half straat min breedte) of te combineren met een vertrouwde mapping systeem (ik las er een voor ons met de eerste Garmin iQue's)

Dit is geen commerciële dit is een tip
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Elektronische Elementaire vragen -> nauwkeurigheid van GPS-ontvanger
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
Frequentie nauwkeurigheid en ontvanger prestatie! (HLP) (2)
GPS Receiver (15)
PolaRx II GPS-ontvanger (4)
GPS-ontvanger structuur (3)
GPS-ontvanger: problemen (8)
Bouwen chip GPS-ontvanger (1)
Laipac PG-11 GPS-ontvanger aan boord (4)
GPS-ontvanger & SIM300 (2)
hulp voor GPS-ontvanger architectuur (6)
GPS-ontvanger ontwerp, please help. (10)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS