Regels | Recent posts | onderwerp RSS | Zoeken | Registreren | Aanmelden

Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Linux Software -> Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servische versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
samkraju

Lid geworden: 20 juli 2004

Post 29 juli 2004 8:58 Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf

Ik heb twee harde schijf en ik wil het installeren van Linux op zowel zodat ik in staat zal zijn te starten zowel Linux uit de grub bootloader of door het wijzigen van de opstartvolgorde in het BIOS.
Please help me. Huilen of zeer triest
Terug naar boven
View user's profile
trofim

Lid geworden: 26 februari 2004
Posten: 8

Post 30 juli 2004 13:35 Re: Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf

Net setup twee Linux op verschillende schijven en wijzig uw grub config bestand (het toevoegen van nieuwe veld)!
Terug naar boven
View user's profile
Nexus Po

Lid geworden: 25 juli 2004
Posten: 6

Post 21 augustus 2004 21:23 Re: Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf

Antique als het lijkt, kan men gebruik maken van het opstarten vanaf een floppy, dat kun je boot op een niet-opstartbare partitie [voor verschillende redenen]. In mijn ervaring en Redhat Slackware kunt u via hun opstellingen te creëren dergelijke schijven.

Als u wilt gaan over het veranderen van de BIOS dit werkt ook door stromend install / setup met de juiste configuratie zoals vastgelegd in het BIOS. Als je wilt blijven veranderen van de BIOS-boot optie kan worden gedaan, maar het kan verwarrend zijn na een tijdje.
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Linux Software -> Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 Hours

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS