| Auteur | Bericht |
|---|
masterx81
Lid geworden: 05 april 2002 Posts: 26
| 24 juli 2004 9:08 duty cycle tot spanning | | |
|
| Hi to all ... Ik ben een beginner en ik heb een eenvoudige schakeling die een signaal van 150 Hz te zetten met variabele duty cycle (0 tot 100%) tot een constante spanning evenredig is met de duty cycle ... Ik heb tryed te vinden in internet, en ik denk dat ik een lc filter (ik ben niet zeker ...), maar ik niet zeggen hoe de berekening van de waarden van de componenten ...
Thanks to all! |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hill
Lid geworden: 17 juni 2004 Posts: 285 Geholpen: 9
| 24 juli 2004 9:12 constante spanning duty cycle | | |
|
| | Gebruik een R en C-combinatie. R in seriële, C in parallel met uw belasting. Ik denk dat dit de eenvoudigste vorm. |
|
| Terug naar boven | |
 |
masterx81
| 24 juli 2004 9:18 converteren duty cycle tot spanning | | |
|
| | Hill schreef: | | Gebruik een R en C-combinatie. R in seriële, C in parallel met uw belasting. Ik denk dat dit de eenvoudigste vorm. |
ok ... mmm ... Hoe kan ik het berekenen van de exacte waarde van de weerstand en condensator? Na de rc Ik denk dat ik moet ook een transistor (omdat de lading niet de condensator ontladen voordat de tijd), toch? |
|
| Terug naar boven | |
 |
batdin
Lid geworden: 03 juni 2004 Posts: 181 Geholpen: 3 Locatie: Bulgarije
| 24 juli 2004 16:12 Re: Duty cycle tot spanning ... | | |
|
| Het hangt af van uw lading weerstand. Ook afhankelijk van de output rimpeling dan kan worden getolereerd. Wat is de signaal bron? Kan het genoeg stroom leveren aan het laden of moet vooraf worden versterkt? Geef enkele details. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 24 juli 2004 16:12 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
Einstein
Lid geworden: 19 december 2003 Berichten: 1
| 24 juli 2004 17:09 Re: Duty cycle tot spanning ... | | |
|