| Auteur | Bericht |
|---|
Ansunamu
Lid geworden: 19 oktober 2001 Posts: 263 Geholpen: 4
| 11 maart 2004 9:41 Aanpassingscoëfficiënt Filter | | |
|
| Wat is de weging filter? waarom het kan worden gebruikt om nadruk baseband frequenties?
Ieder document voeren? |
|
| Terug naar boven | |
 |
brmadhukar
Lid geworden: 21 juni 2002 Posts: 844 Geholpen: 29
| 15 maart 2004 8:45 Re: Weging Filter | | |
|
| Hoi,
Eenvoudig voortschrijdend gemiddelde is een wieghing filter met gelijke gewichten. Maar we zijn doorgaans meer geïnteresseerde in de informatie in de meeste recente monsters zodat we kunnen geven leeser gewicht verleden monsters dan de recente steekproef. Deze wegen kunnen worden lineair of exponentieel. en zijn meestal low pass filter (vandaar base-band). Check out Lyon boek.
BRMadhukar |
|
| Terug naar boven | |
 |
Ansunamu
Lid geworden: 19 oktober 2001 Posts: 263 Geholpen: 4
| 15 maart 2004 9:38 Re: Weging Filter | | |
|
| ~ zo kan ik gebruik maken van de low pass filter als een weging filter? Vertel me meer over het boek!
THX |
|
| Terug naar boven | |
 |
Amarendra
Lid geworden: 21 februari 2004 Posten: 3 Geholpen: 1
| 25 maart 2004 15:25 Re: Weging Filter | | |
|
| Weging filters zijn speciale filters gebruikt bij het meten van geluidssterkte niveaus, en dus overgedragen naar audio-ruis metingen van apparatuur. Het filter design "gewicht" of geeft meer aandacht aan bepaalde frequentiebanden dan anderen. Het doel is het verkrijgen van metingen die correleren goed met de subjectieve beleving van geluid. Weging filters zijn een speciaal type band beperkend filters ontworpen complimenten aan de manier waarop we horen. Sinds het oor van de geluidssterkte vs frequentieresponsie is niet plat, zo wordt betoogd, moeten we niet proberen te correleren vlakke frequentie versus luidsterkte metingen met wat we horen. Ik hoop dat je zou tevreden zijn met het |
|
| Terug naar boven | |
 |
yyangzq
Lid geworden: 21 april 2004 Posts: 12
| 22 april 2004 4:19 Aanpassingscoëfficiënt Filter | | |
|
| Boeken of IEEE papers over gewicht filter zijn meer en meer. essentiële punten verschilt gewicht hebben verschillende coëfficiënt. |
|
| Terug naar boven | |
 |