Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi?

Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering en Interfacing -> Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi?
Auteur Bericht
Sphinx

Lid geworden: 25 januari 2002
Geholpen: 28

Post 21 februari 2004 17:51

Hoi,

Wat gebruik je?

Thanx
Sphinx
Terug naar boven
FoxyRick

Geworden: 09 januari 2004
Geholpen: 35

Post 21 februari 2004 18:06

Ik houd van Delphi, alleen al omdat het * niet * geschreven door M $.

Ik heb geprobeerd alle drie en vinden Delphi het meest bruikbaar, ook al ben ik een C / C (Borland) programmeur voor iets * niet * nodig een hoop Windows GUI.

Ik heb slechts een paar op maat ontwikkelde pakketten in Delphi hoewel, misschien in totaal ongeveer een jaar werk. Ik heb veel meer gedaan in C / C op andere systemen.

Sante,
FoxyRick.
Terug naar boven
toxadi

Geworden: 08 maart 2002

Post 21 februari 2004 18:32

Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi?

Het hangt af van wat u wilt doen. Eisen moeten definiëren de tool te gebruiken.
Voor eenvoudige kleine projecten VB ideaal is, maar wanneer het wordt om grotere en meer complexe, Delphi is het.
C is beter maar als er geen ernstige interface nodig is en er is veel van de gegevensverwerking te doen.

Groeten,
toxadi
Terug naar boven
Alundra

Lid geworden: 03 februari 2003

Post 21 februari 2004 19:05

heb je ooit denkt met Python. het is heel nuttig en zo gemakkelijk de code. U kunt projecten te ontwikkelen zeer snel omdat het een zeer hoog niveau van taal en omdat het open source is er zoveel ontwikkelaars en klaar codes te gebruiken. Je kunt een bestaande C bibliotheken met het te gebruiken. en het is gratis!
w * w.python.org
Terug naar boven
yodathegreat

Lid geworden: 23 februari 2002
Geholpen: 1

Post 21 februari 2004 20:23

Hoi,

Delphi is de betere van de betere van de betere, meneer ...

Met vriendelijke groet
Terug naar boven
saltlake

Lid geworden: 16 mei 2001

Post 21 februari 2004 22:01

en ... wat denk je over C Builder?

Ik vind het geweldig. Maar ik nog niet heb gemaakt professionele toepassingen.
Terug naar boven
ego

Geworden: 26 september 2002

Post 21 februari 2004 23:13

Ik denk dat Visual C beter is dan anderen, omdat van de macht van C language.You moet beginnen met VC . Andere talen is gewoon prullenbak!
Pascal is niet een technische taal.
Terug naar boven
sawaak

Lid geworden: 20 mei 2003
Geholpen: 4

Post 21 februari 2004 23:22

Hoi,
zeker C is de taal van de ingenieur. geen twijfel over bestaan. Twisted Evil
wat compiler betreft, kan u ervoor kiezen het volgens uw wensen.

bedankt
sawaak
Terug naar boven
FoxyRick

Geworden: 09 januari 2004
Geholpen: 35

Post 22 februari 2004 0:09

Oh, als je wilt een technische taal, gebruik LISP. Jodrell Bank (de BIG radiotelescoop in het VK) draait op LISP, na alles. Vergeet C -- Rolling Eyes

Maar voor een GUI-taal op Windows, LISP zuigt gewoon. Delphi is het beste voor algemene Windows GUI programmering, schrijf je echte back-end-technische zaken in C , en bedien uw radio telescopen met LISP.

Sante,
FoxyRick.
Terug naar boven
jetal

Geworden: 20 april 2002

Post 22 februari 2004 0:19

Zoals anderen al hebben gezegd, het hangt af van de aanvraag, alsmede andere kwesties zoals code draagbaarheid evenals de hoeveelheid tijd die u zou willen doorbrengen leren.

Borland's tools zijn eenvoudig te gebruiken en krachtig. Ik vind ze zeker veel eenvoudiger dan van Microsoft tools.

Als uw project vergt hardware-interfaces, C is de weg te gaan - de meeste zo niet alle fabrikanten, stuurt voorbeeld broncode in C . Als het een hoop werk GUI op Windows nodig heeft, dan Delphi is een goede oplossing. Wanneer u kiest Borland kunt u de twee vrij gemakkelijk te combineren. Inderdaad deel van de Gui Builder (de Visual Component Library of VCL) is eigenlijk geschreven in Delphi.

Als u wilt poort uw aanvraag naar Linux dan Kylix kunt de meeste van de code die u heeft geschreven, zowel in Delphi en C (met uitzondering van de Win32-specifieke functies - uiteraard).

De leercurve is steiler en langer dan VB voor zowel C Builder en Delphi (en Kylix - de Linux-versie van de twee gecombineerd).

Maar de beloning aan het einde zal rechtvaardigen de tijd. C is een gevestigde en ANSI gestandaardiseerde en beproefde professionele taal, beschikbaar voor zowat elk besturingssysteem kunt u de naam (Windows, Linux, UNIX, Mac, enz.) en je bijna zeker kan zijn dat er een C compiler voor eventuele toekomstige OS - kun je niet veel fout gaan met het.

VB is een een maker (MS), een OS (Windows) taal. Als alles wat je ooit willen doen is een kleine applicatie te draaien op Windows - dan VB zou kunnen zijn voor je.
Terug naar boven
wfang

Lid geworden: 26 december 2003

Post 23 februari 2004 5:48

Ik gebruik Delphi voor snelle prototype-dev en kleine projecten. Maar voor product VC is een betere keuze.
Terug naar boven
yodathegreat

Lid geworden: 23 februari 2002

Post 23 februari 2004 5:56

Hi All,

Ik gebruik VC (in C) voor devellopment of Drivers USB of PCI,
Omdat DDK is in "C", en ik maak een DLL in C,
En alle rust van toepassing in Delphi.

Delphi hebben betere code. sneller een kleinst.
En heel erg snel te maken voor het Dev ...

de C is niet de taal van ingenieur ...
de C is de taal voor database applicatie of voor beginnende ...

OK de "C", maar je moet schrijven van een goede code ..

Best regards YodaTheGreat
Terug naar boven
Antharax

Geworden: de 01 januari 1970
Geholpen: 13

Post 23 februari 2004 8:52

Ik denk dat het hangt allemaal af van de taak en op de doel-platform.
eg.
* Wanneer u een eenvoudige GUI op een Windows-systeem en een front-end voor een database die u waarschijnlijk zal gebruik maken van Visual Basic.
* Wanneer u behoefte om te schrijven een normale toepassing (met enige complexiteit) kun je kiezen welke taal je wilt en je weet best (Visual C , Delphi, Python, Java, ...) Elke taal heeft zijn goede en slechte dingen.
* Als je schrijft dingen dicht bij de hardware die je zult waarschijnlijk gebruik C / C
* Wanneer u software te schrijven die moet worden naar andere draagbare Osses moet u waarschijnlijk gebruik van java (hoewel de andere langagues hebben een mate van meeneembaarheid ook (afhankelijk van het bedrag van de os specifieke dingen u gebruik)
* Wanneer je schrijft software die u waarschijnlijk gebruik van C (met enkele assembler) en probeer te schrijven ANSI C zoveel mogelijk voor draagbaarheid problemen embedded (je wil niet al te afhankelijk van een uC verkoper!)

Antharax
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 23 februari 2004 8:52

Advertenties

Terug naar boven
eYe

Lid geworden: 12 augustus 2001

Post 27 februari 2004 12:52

Ik gebruik. NET nu ...
voor. NET
VC #. VC.NET NET VC . NET VJ #. NET of VB.NET zien er hetzelfde voor mij ....
Het hangt af van wat wil je het voor ....

Delphi is een windows PASCAL OOP.
Terug naar boven
sachin_chatekar

Lid geworden: 23 februari 2004

Post 27 februari 2004 13:04

Ik vind dat je een reeks van talen zoals assemblage, C, C te houden, VC , Delphi, VB

Meer closeyou zijn aan de hardware, hoe meer je gaat naar de vergadering kant van de reeks en meer ga je dicht bij de gebruiker, hoe meer je gaat op de VB kant van de reeks.
Na dat u misschien uw meeneembaarheid (mbt zowel H / W en OS), uw kennis van de taal en de grootte van uw taal en de meest belangrijke tijd je hebt in uw handen tot het project te voltooien
Terug naar boven
jhonny_yang

Geworden: 08 maart 2002

Post 27 februari 2004 14:25

Depend

Depend allemaal met uw behoefte en uw ervaring ...

Als je snel en makkelijk gaan met VB, als je wilt veel krachtige delphi kiezen, en als je wilt krachtige en brede steun via VC .

Hangen je vaardigheid, als je een VB programmeur gewoon proberen met behulp van VB al uw probleem op te lossen niet nodig om Delphi leren om uw probleem op te lossen in VB. Neem een en neem al uw geest, algoritme en vaardigheid voor uw toepassing

THX
Terug naar boven
joebazoka

Lid geworden: 17 mei 2001

Post 27 februari 2004 16:14

In de pasta die ik heb gebruikt Visual Basic. Dit is goed voor eenvoudige toepassingen. Nu heb ik `m met behulp van Borland Builder. Deze hebben een vriendelijke omgeving, zoals Visual Basic. Ik denk dat. NET is zeer krachtig en eenvoudig, maar gegenereerde code is zwaar, in weinig woorden. NET applicatie is alleen voor nieuwe machines met veel geheugen en harde schijf. Dit is niet geschikt voor oude machines met een slechte recurses (Net als alle Microsoft-toepassingen). Groeten.
Terug naar boven
esdoorn

Geworden: 27 september 2003

Post 29 februari 2004 5:17

Visual C is beter dan anderen
Terug naar boven
Shariat

Lid geworden: 24 februari 2003

Post 29 februari 2004 15:31

Het is niet depent van uw aanvraag. Gebruik Delphi en win tijd. nooit gebruik van vb. maar gebruik vb.net en weet delphi.net is vrijgegeven en is zeer goed. Ik heb al ik wilde tot nu toe met Delphi, eenvoudige toepassingen als wel als toepassingen die gebruik maakt van hardware.
Terug naar boven
avra

Geworden: 22 oktober 2001

Post 18 maart 2004 3:41

Delphi.

U zult nooit geleverd met ActiveX-bron. VCLs in Delphi bijna allemaal met de bron.

Avra
Terug naar boven
Analyzer

Lid geworden: 18 november 2001

Post 18 maart 2004 20:58

Hoi,

Ik stel voor VC gebruikers Borland C te proberen Builder.Less buggy en zeer gemakkelijk ontwikkelen tool.I willen programmeren met BCB!

Analyzer.
Terug naar boven
ben123

Lid geworden: 27 augustus 2003

Post 18 maart 2004 22:19

Ik gebruik ze allemaal tijd tot tijd.

1. wat weet je?
2. wat wil je doen
3. hoe veel tijd om te leren taal en programmeeromgeving
4. hoeveel tijd nodig is voor de ontwikkeling van toepassing
5. welke platforms gebruikt u
6. welke platforms kan je gebruiken in de functie
7. hoeveel geld je kunt (taalhulpmiddelen, boeken, cursus, en natuurlijk de tijd besteed)
8. doe je werk allemaal zelf?
9. Wilt u worden professionele programmeur?
en zo verder ...

Het beste gereedschap, taal verandert project tot project.
iedereen heeft zijn eigen voordelen.

bijvoorbeeld, als je nu vb kunt u gebruik VBA gemakkelijk. Dit betekent kantoor macro's, asp, vbs, autocad macro's ...

tegenwoordig allemaal om web-based apps. misschien in de functie van onze klassieke toepassing soorten zullen sterven! of moet veranderen
Terug naar boven
Franci

Geworden: 16 maart 2004

Post 19 maart 2004 0:14

Hoi,
In het personeel, verkies ik de Borland compilers, zowel voor de Visual ontwikkelingen, zoals die van de console, zijn ze gemakkelijk te hanteren en ze gelijk performace.
Delphi!
Terug naar boven
wisely77

Lid geworden: 18 juni 2002

Post 19 maart 2004 2:27

hoi,

Ik had proberen vb, VC en Delphi. Nou ik gebruik drie van hen voor verschillende toepassingsgebieden.

vb is zeer draagbaar script / programmeer taal in m $ omgeving. Ik gebruik het voor M $ office macro, webpagina.

voor uitvoerbare toepassing, ik gebruik Delphi, het eenvoudig en kan worden draagbaar naar Linux Lachten behulp Kylix. kleinere omvang, Eazy, snel en krachtig.

voor VC, eigenlijk alleen op dll-ontwikkeling, aangezien dit de moedertaal voor systeem-bestand.

wijselijk
Terug naar boven
kidiotb

Geworden: 19 januari 2004

Post 19 maart 2004 17:02

Hoi,

Visual C is de beste cos haar kreeg de kracht van C . Ook het MFC wordt verondersteld een van de beste hoewel het moeilijk om een eenvoudigere toepassingen VB is goed voor het gemak in programming.I learn.For voorkeur VC
Ik ben niet bekend met Delphi dus geen commentaar.
Terug naar boven
nosama

Lid geworden: 21 december 2001

Post 19 maart 2004 23:13

Hoi,

Visual C is de beste
Terug naar boven
sddkk

Geworden: de 01 maart 2004

Post 20 maart 2004 3:16

Hoi!
Ik denk dat Visual C is het beste voor interface met randapparatuur. Werken met havens in
VC niet al te moeilijk. Visual C (exact C) is de basis, VB of Delphi hergebruik resuoce VC's (dll, com ..)-Ik denk
Terug naar boven
Analyzer

Lid geworden: 18 november 2001

Post 20 maart 2004 11:07

Trouwens,

Ik wil graag something.When voeg ik wil enkele "details" te maken, kan ik gemakkelijk vinden van geschikte componenten aan mijn Borland C builder.And Borland heeft een zeer ernstige nieuwsgroep, ik kan vragen / vinden elke oplossing van problemen.

Analyzer
Terug naar boven
Taro

Lid geworden: 28 juni 2001
Geholpen: 3

Post 29 maart 2004 21:29

Ik denk dat Visual C beter is, wanneer u wilt programmeren maken die draaien onder Windows OS.
Terug naar boven
xxtigerxx

Lid geworden: 05 juni 2001
Geholpen: 5

Post 29 maart 2004 22:50

Ik denk dat het beste is Visual C , omdat alle os werd gebouwd in deze platform WinXP, Linux ...

Visual Basic is voor beginners ......
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering en Interfacing -> Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi?
Pagina 1 van 3

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
Vergelijkbare onderwerpen:
waarvan er een is beter Visual C of visual basic voor de GUI (8)
Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? (12)
Delphi Vs Visual Basic (8)
Visual C en Visual Basic (1)
Visual Basic 6/.net of 2005? (11)
Visual Basic en de 8051 (20)
display van de rpm & m / s in Visual Basic (1)
Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6? (3)
Een probleem in Interfacin Een uController naar de Visual Basic (4)
Met behulp van Visual Basic om aan / uit de MCU GPIO (2)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS