| Auteur | Bericht |
|---|
maziar
Lid geworden: 06 juni 2001 Posts: 257 Geholpen: 4 Locatie: Islamitische Republiek Iran
| 27 juni 2004 15:05 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | JETSET schreef: | | Visual C is de beste ooit! |
enkele gebruiker XXXXs beter, best .... maar nog niet alle details en dont spreken waarom het beter ....
deze show veel keuze uw liefde zonder denken waarom is beter dit betekent dit nog niet keuze met denken
De tools in vergelijken noodzaak punt tot punt vergelijken .... enkele mooie vergelijken:
32bit 80420 punt FFT in VB ~ 35sec 32bit 80420 punt FFT in VC6 ~ 3.02sec 32bit 80420 punt FFT in Delphi (gebruik basm of fastmath) ~ 2.09sec!
wat denk je? Delphi genereren sneller code met snellere programmering ..... als je het vergelijkt moet je spreken over numeical vergelijken ... of punt-tot-punt vergelijken .... |
|
| Terug naar boven | |
 |
marring
Lid geworden: 06 juli 2004 Posts: 21 Locatie: Hanoi - Vietnam
| 06 juli 2004 11:11 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik denk dat met behulp van M $ Visual C is de beste. Leren programmeren is niet moeilijk. Borland producten maken gebruiker lui ... net voegt module, onderdeel ... hehe programmering C taal, maar eenvoudig als Visual Basic-taal. En Borland C bibliotheek gebruik weer MS ook ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
Omid
Lid geworden: 28 juni 2004 Posts: 12
| 07 juli 2004 7:50 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| hoi
geen twijfel dat Microsoft Visual C is het beste voor ontwerpen in verband met dat wrijven uneder windows .. maar pas ontdekte ik dat Borland C Builder is flexibeler en programmeren is handiger .. dus probeer dat en vertel me wat je denkt! |
|
| Terug naar boven | |
 |
maziar
Lid geworden: 06 juni 2001 Posts: 257 Geholpen: 4 Locatie: Islamitische Republiek Iran
| 07 juli 2004 16:10 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | marring schreef: | | Ik denk dat met behulp van M $ Visual C is de beste. Leren programmeren is niet moeilijk. Borland producten maken gebruiker lui ... net voegt module, onderdeel ... hehe programmering C taal, maar eenvoudig als Visual Basic-taal. En Borland C bibliotheek gebruik weer MS ook ... |
1. Ik denk dat met behulp van M $ Visual C is de beste A: I dont eens je moet je doen punt tot punt vergelijken
Borland producten maken gebruiker lui ... A: is groot valse: als u niet nodig hebt kun je geen behoefte aan bijkomende ding in je werk, maar VCL u eenvoudig toevoegen PAKAGE als je het nodig hebt de VCL is het meest macht van Delphi hetzelfde als ocx maar inheemse en broncode. ... als u qustion Ik kan u helpen meer ...
Visual Basic-taal. En ... het vb aanvraag hebben zeer langzaam draaien (1 / 10 van de snelheid!) en hebben geen enkele manier te doen gebouwd in native onderdeel expantion ... Delphi hebben dezelfde als c fulll poer volledige oop & krachtige compiler & ...
En Borland C bibliotheek gebruik weer MS ook ... met Borland kunt u een in-anyware! gebruik Natie CLX (uitgevoerd in winnen en Linux!) of> NET-of Win32-API of ...... |
|
| Terug naar boven | |
 |
heuvel
Lid geworden: 17 juni 2004 Posts: 285 Geholpen: 9
| 07 juli 2004 17:55 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik weet niet hoe Delphi. Dus tussen VB & VC , ik zou kiezen VC |
|
| Terug naar boven | |
 |
maziar
| 07 juli 2004 18:12 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Hill schreef: | | Ik weet niet hoe Delphi. Dus tussen VB & VC , ik zou kiezen VC |
en als je weet met C en Delphi bulider, vergeet programmering met m $! |
|
| Terug naar boven | |
 |
heuvel
| 07 juli 2004 19:41 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Hoi, Vraag als instrument A en B, die een beter zou waarschijnlijk beginnen met een vlam, ook u hebt niet de bedoeling zijn. Het zou met name het geval indien A en B zijn uit verschil bedrijf. En het is vrijwel zeker als MS was betrokken.
Maar we moeten niet uitsluiten dat een feit. Als een ingenieur in een veld, hij / zij dan kiezen voor een instrument en dan vasthouden aan het voor zijn / haar leven. Als iemand vervolgens probeert te vergelijken met het instrument van hun keuze, zij zouden zich op "bescherming" is.
Hoe dan ook, ik ben neutraal in dit alles, vooral als ik het over MS (of is het M $). |
|
| Terug naar boven | |
 |
maziar
| 08 juli 2004 7:54 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Hill schreef: | Hoi, Vraag als instrument A en B, die een beter zou waarschijnlijk beginnen met een vlam, ook u hebt niet de bedoeling zijn. Het zou met name het geval indien A en B zijn uit verschil bedrijf. En het is vrijwel zeker als MS was betrokken.
Maar we moeten niet uitsluiten dat een feit. Als een ingenieur in een veld, hij / zij dan kiezen voor een instrument en dan vasthouden aan het voor zijn / haar leven. Als iemand vervolgens probeert te vergelijken met het instrument van hun keuze, zij zouden zich op "bescherming" is.
Hoe dan ook, ik ben neutraal in dit alles, vooral als ik het over MS (of is het M $). |
voor mij is dit niet het geval
i zeer vergelijken VC & Delphi & Java tools & C Builder in elk jaar (dit is gedeeltelijk van mijn werk!)
Ik weet ook met VC & vb in real in de laatste gebruikte ik zowel na mijn bedrijf proberen gebruiker betere instrumenten voor een snellere en betere programmering Vervolgens keuze Delphi (in 1997)
en dan moet ik vergelijk & verslag neutraal in elk jaar!
nu heb ik er zeker van Delphi of C Builder beste keuze voor applicatieprogrammering in windows of linux ...
In het echte we gebruiken c voor embedded systeem en we gebruiken alleen VC editor in ingebed, maar het heeft geen voordelen voor applicatieprogrammering!
Wij denken in pc-toepassing van de instrumenten van groot belang |
|
| Terug naar boven | |
 |
heuvel
| 08 juli 2004 9:01 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ja. Je zaak is een speciale.
Ik hoop dat ik zal een verandering in de toekomst te kijken naar andere compiler. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Waterman
Lid geworden: 27 maart 2002 Posts: 104 Geholpen: 1
| 08 juli 2004 10:33 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik gebruik VB en BCB
Persoonlijk advies, VB is gemakkelijk te leren. Je zou kunnen beginnen met het schrijven van uw AP binnen een week. Maar de voorstelling is niet goed. |
|
| Terug naar boven | |
 |
flipper_md
Lid geworden: 17 juli 2004 Posten: 7
| 17 juli 2004 17:45 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| ik gebruikte Delphi, Ik vind het een stuk voor het snel samenstellen tijd, veel van de macht met alle componenten via het web en is een zeer stabiel product.
VBA, zeer gemakkelijk voor debuggen, leuk om toepassingen die SDK voor. Maar minder stabiel en langzaam comiple.
Voor grafiek, tabel stuff, VB programmering onder Excel is zeer krachtig en eenvoudig te leren met macro-recorder.
C, C ... veel te ingewikkeld voor mij, de meeste van mijn programma moet een GUI |
|
| Terug naar boven | |
 |
alphi
Lid geworden: 23 december 2001 Posts: 440 Geholpen: 1
| 17 juli 2004 17:48 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Delphi is makkelijk om te studeren, VC is een krachtige maar difficulte om te beginnen met studie. |
|
| Terug naar boven | |
 |
rob13572468
Lid geworden: 12 februari 2004 Posts: 18
| 23 juli 2004 14:59 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| VB6 sucks! C sucks! Delphi sucks! ...
if i cant schrijven in QBasic, haar niet de moeite waard 
serieus, al is er geen "beter" in programmeertalen. ze zijn gewoon instrumenten in de gereedschapskist. gebruik je de een, dat helpt uw taak gedaan voor de specifieke doelgroep processor. Soms betekent dit dat het gebruik van een aantal verschillende talen.
U zult zien dat de meeste van de top-programmeurs de neiging om te weten heel wat talen goed genoeg om code in alle lidstaten, maar hebben alleen een knie of zelden twee. Beheersen van een taal kun je werk als een "expert" coder in die taal en als zodanig een veel hoger loon voor projecten in die taal.
Nu plukken de taal onder de knie te krijgen is een geheel andere zaak en het onderwerp van eindeloze debat, met name in de PC / internet / e-commerce markten omdat er zoveel verschillende applicaties geprogrammeerd in vele verschillende talen. Zijn zeker een goed idee te kunnen zetten enkele code in Visual Basic en Visual C . natuurlijk. netto is hier te blijven, zodat de wetenschap het kader zal defiantely helpen. het kiezen van een taal onder de knie te krijgen op dat gebied is iets te groot, aangezien de vraag naar coders bekwamen in de taal die zal bepalen hoeveel u werkt en wat krijg je betaald. Ik werk in de embedded wereld en ik kwam steeds bekwamen in montage / machine codering en reverse-engineering op de machine code niveau. Zelfs zo, dat doe ik de meeste van mijn coderen in C, en terwijl ik ben erg goed in, ik ben niet zo bedreven in C als ik in vergadering ben ik nog steeds betaald veel te code-controllers want in de embedded wereld het idee is aan de code op de kleinste target processor mogelijk (en dus de goedkoopste).
Zo weet ook basis-en Java. Als ik een project en de beste taal te gebruiken is Java, dan heb je code in Java. als een andere taal nodig is, ik kan zelfs gebruik maken van die taal als het daarmee de beste tool voor de job. Indien het project vereist een niveau van codering boven mijn niveau van deskundigheid, dan wel in een taal die ik ben niet bekend genoeg, dan zal ik gebruik maken van een programmeur die wordt bedreven in de doeltaal en het toezicht op de gecompileerde of geïnterpreteerd vertaling naar de doelgroep processor machine code om ervoor te zorgen dat er geen fouten of problemen op dat niveau en dat de code uitgevoerd efficiënt genoeg zijn, waarbij het kan gaan profileren en herschrijven delen van de code te maken kleiner / sneller / etc.
en dat is eigenlijk het .. gebruik van de beste tool voor de job ... code op uw niveau, gebruik van uw expertise op de gebieden waar je het beste kent en het gebruik van andere volkeren deskundigheid waar ze het beste ken ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
aegean.chou
Lid geworden: 16 juni 2002 Posts: 63 Geholpen: 1
| 23 juli 2004 15:29 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik gebruik VC , ik denk dat het moet zijn de beste! |
|
| Terug naar boven | |
 |
namelesssix
Lid geworden: 07 december 2003 Posten: 9
| 28 juli 2004 17:33 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik gebruik Delphi het gebruik minder tijd om snel prototype en ik dacht Vb is niet heel makkelijk als u wilt toevoegen vele functie |
|
| Terug naar boven | |
 |
stegr
Lid geworden: 26 juli 2004 Posten: 9
| 29 juli 2004 0:46 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik gebruik Delphi en Borland C -bouwer als VC , en ik moet zeggen dat, als ik wil een user interface, kies ik Borland producten. Normaal als je gebruik maakt van VC , gebruikt u MFC en MFC is niet erg comfortabel. U zou kunnen gebruiken sommige andere GUI libs, maar dat is niet de zin van het hele ding .. Maar als ik wil om een console app of ik wil voor de integratie van een andere C-compiler, ik definitivly liever VC . Te zeggen een woord aan vb: I don't like it very much, want het is een geïnterpreteerde taal en daarom nogal traag. Maar als je slechts een klein project zonder grote wiskundige operaties, die u misschien liever vb. Het is echt gemakkelijk om te leren. |
|
| Terug naar boven | |
 |
samkraju
Lid geworden: 20 juli 2004 Posts: 10
| 29 juli 2004 9:20 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik denk dat VC is de beste, want je kunt elk type van de programmering, van hardware niveau programmering software niveau programmering. kunt u ook Windows API-programmering. |
|
| Terug naar boven | |
 |
CM600
Lid geworden: 26 januari 2004 Posts: 68 Geholpen: 2 Locatie: BG
| 29 juli 2004 13:53 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Het beste voor Windows is Borland C Builder en voor Linux - Borland Kylix |
|
| Terug naar boven | |
 |
Dani
Lid geworden: 08 maart 2004 Posts: 178 Geholpen: 1 Locatie: Verenigd Koninkrijk
| 29 juli 2004 15:46 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Hi all, Ik denk dat wat u wilt doen wat je kunt doen met behulp van VB in de meest eenvoudige en robuuste manier. Dit is waar dat VB helpt beginners veel maar dit is niet zo dat de VB is gewoon voor begineers. Ik ben een grote bewonderaar van java becuse van haar echte objectgeoriënteerde natuur, en ik heb ook gewerkt aan C, C , VC en VB. En na jave Mijn Voûte is voor VB. Delphi heb ik nooit gebruikt voor de ontwikkeling ..
   |
|
| Terug naar boven | |
 |
somchoke
Lid geworden: 01 januari 2006 Posts: 14
| 25 januari 2006 19:03 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik denk dat het afhangt WHT ur gebruiken voor cuz ze allemaal eigenlijk goed, maar voor de hardware en elektronica baan Ik denk dat C shud doen |
|
| Terug naar boven | |
 |