| Auteur | Bericht |
|---|
Maziar
Lid geworden: 06 juni 2001 Posts: 257 Geholpen: 4 Locatie: Islamitische Republiek Iran
| 30 maart 2004 7:05 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | xxtigerxx wrote: | Ik denk dat het beste is Visual C , omdat alle os werd gebouwd in deze platform WinXP, Linux ...
Visual Basic is voor beginners ...... |
IS NIET WAAR: U kunt het programma met C (en dan Pascal, Basic, hebben) in Linux, maar de meeste importanat onderwerp zowel MFC en. NET niet presient in Linux ..... VC absolutly don werken in linux (MFC base class of. NET)
beste manier voor het programma in zowel Windows als Linux (cross-platform) in Delphi of C Builder in ramen en je kunt haven in Linux door Borland Kylix ....
Taro: kan het ook doen met Delphi en VB in real eenvoudige EXE-bestand werken onder alle ramen, maar VC vereist true mdc.dll!
Ik denk dat Delphi is het beste sneller, bron bibliotheek, grote component, cross-platform,. netto, linux, win32 ....... |
|
| Terug naar boven | |
 |
Antharax
Geworden: de 01 januari 1970 Posts: 227 Geholpen: 13
| 30 maart 2004 7:54 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Je hebt duidelijk niet gehoord van Mono  De. Netto-poort voor Linux (met een C #-compiler voor Linux)  Heb niet geprobeerd, maar ik heb gehoord dat het goed is. Niet alles is slecht creëert MS (hoewel ze net hebben de goede delen van Java, voegde enkele interessante C en andere talen functies, gemengd ... )
Maar ik hou niet van Visual C , omdat het volgende bestemmingspunt de Microsoft-standaard (die altijd lijkt te zeer verschillen van de echte) Hoewel ik hoorde dat versie 7.1 beter was (Het was de eerste met een goede ondersteuning voor sjablonen) de ene Ik gebruik (6.0 met enkele dingetjes SP) sux!
Antharax |
|
| Terug naar boven | |
 |
Maziar
Lid geworden: 06 juni 2001 Posts: 257 Geholpen: 4 Locatie: Islamitische Republiek Iran
| 02 april 2004 6:56 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Antharax wrote: | Je hebt duidelijk niet gehoord van Mono  De. Netto-poort voor Linux (met een C #-compiler voor Linux)  Heb niet geprobeerd, maar ik heb gehoord dat het goed is. Niet alles is slecht MS creëert ... Antharax |
Ja hebben C # Voor Linux, maar de. NET firmwork van Windows is anders met Linux dan kun je niet poort MSStudio naar linux
Ik denk dat alle mogelijkheden im MSstudio voor de programmering (en sommige beter van het av. Product in Borland face to face)
Maar veel van de opties en Expert voor niet RAD av. in msstudio ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
pony
Geworden: 12 maart 2004 Posts: 22
| 16 april 2004 14:08 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik heb gebruikt VC, VB, Delphi, Borland C ... Ik denk dat Visual C is het beste, wanneer u wilt programmeren maken die draaien onder Windows. Als u othes gebruik, is Delphi beter, sneller .... |
|
| Terug naar boven | |
 |
amok
Lid geworden: 11 november 2003 Berichten: 52 Geholpen: 1 Locatie: Griekenland
| 21 april 2004 11:50 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik denk dat Visual C is een goede keuze, espesially als u bekend bent met C en C . Over de IDE (Integrated Design Environment), dat is aan jou. Ik geef de voorkeur Borland C Builder. U kunt het gebruiken om DLL's, cosnole toepassingen en natuurlijk GUI's. Een ander pluspunt is dat het verenigbaar is met MFC (Microsoft), dus je kunt compileren elke toepassing die u hebt gemaakt met behulp van die bibliotheek. Tenslotte geval u wilt verplaatsen van C Builder naar Delphi, zul je al gezocht VCL.
Groeten |
|
| Terug naar boven | |
 |
atmaca
Geworden: 13 januari 2004 Berichten: 355 Geholpen: 1
| 21 april 2004 12:25 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Natuurlijk Visual C is beter.
Maar als je niet heb veel tijd om te schrijven code op een onderwerp, en de snelheid van het programma is niet belangrijk voor u, Visual Basic is de beste keuze.
Voor Delphi Ik heb geen idee.
Bedankt, |
|
| Terug naar boven | |
 |
tgq
Lid geworden: 15 juli 2002 Posts: 305 Geholpen: 2
| 21 april 2004 17:32 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | VB is precies wat we nodig hebben voor Quick-and-dirty progs! |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kimmy
Lid geworden: 21 april 2004 Berichten: 1
| 04 mei 2004 12:21 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Elke taal heeft zijn eigen doel. Visual Basic is voor eenvoudige GUI programma's waar er geen of weinig prestaties betreft. C is uitstekend taal voor ernstige programmeren wanneer de prestatie is uiterst kritisch. Net verstandig Delphi heeft zijn eigen domein. Dus een onderscheid niet gemaakt kan worden. hoe kun je vergelijken appels met peren. |
|
| Terug naar boven | |
 |
omara007
Geworden: 06 januari 2003 Posts: 1279 Geholpen: 39 Locatie: Dubai
| 04 mei 2004 15:17 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| elk heeft punten van kracht in bepaalde richting .. en als we kunnen zeggen C is beter, dan Del en VB moeten obsolute worden! .. hetzelfde geldt voor de er 2 .. en zolang alle in gebruik zijn tot op dit moment .. vervolgens u niet 100% zeker welke is de beste ..
Toepassing impliceert dat het beste geschikt .. |
|
| Terug naar boven | |
 |
lollobrigido
Geworden: 13 december 2002 Posts: 149 Geholpen: 1 Locatie: Italië
| 04 mei 2004 15:52 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik ben momenteel met behulp van Visual Basic for user grafische interface bellen Visual C DLL voor de "harde werken". Over Delphi ... ik weet het niet. Lollo |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 04 mei 2004 15:52 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
CTEPH
Lid geworden: 04 juni 2004 Berichten: 3
| 04 juni 2004 2:08 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Delphi is pretty good ... Ik ben begonnen met Delphi ... Maar nu besef ik dat sommige bronnen of meer informatie is gemakkelijk te vinden op VC . Delphi hebben een minder steun (IMHO). |
|
| Terug naar boven | |
 |
lollobrigido
Geworden: 13 december 2002 Posts: 149 Geholpen: 1 Locatie: Italië
| 07 juni 2004 12:01 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Nu ben ik met behulp van VB. Net voor de ontwikkeling van een PDA applicatie en ik vond dit zeer graag naar C, maar alles is veel meer breken wat ingewikkelder te VB6. Bijvoorbeeld als u wilt toegang tot een controle in een venster van een module ... ik ben niet in staat om te doen! De MSCOMM controle voor de seriële interface lijken niet langer worden ondersteund. De taal syntax is moeilijker, maar veel meer gevorderd.
Lollo |
|
| Terug naar boven | |
 |
Marwa
Lid geworden: 07 juni 2004 Berichten: 7
| 07 juni 2004 13:12 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik denk dat Delphi is het beste dat ik heb gebruikt in spraakherkenning U kunt ook gebruik maken van Borland C Builder het verschil tussen hen dat Delphi is geschreven in pascal terwijl bouwer in C |
|
| Terug naar boven | |
 |
is_razi
Lid geworden: 06 april 2002 Posts: 174 Geholpen: 7 Locatie: Tabriz
| 07 juni 2004 14:43 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Sphinx schreef: | Hoi,
Wat gebruik je?
Thanx Sphinx |
Ik adviseer borlan c builder.i denk dat het de grootste. het heeft de kracht van C en heeft de Visual Basic eenvoud. het is de delphies broer, maar delphies programmeertaal is pascal testen. succes,   |
|
| Terug naar boven | |
 |
mamali
Geworden: 29 april 2004 Posts: 387 Geholpen: 4 Locatie: tussen de hel en hemel
| 07 juni 2004 22:09 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik heb gehoord dat C bouwer bibliotheken zijn van Delphi, is het toch? een van mijn vrienden coderen met VC vertelde me dat VC codes zijn sneller dan c bouwer vanwege dit.
Marti |
|
| Terug naar boven | |
 |
mamali
Geworden: 29 april 2004 Posts: 387 Geholpen: 4 Locatie: tussen de hel en hemel
| 07 juni 2004 22:13 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Maziar wrote: | | xxtigerxx wrote: | Ik denk dat het beste is Visual C , omdat alle os werd gebouwd in deze platform WinXP, Linux ...
IS NIET WAAR: U kunt het programma met C (en dan Pascal, Basic, hebben) in Linux, maar de meeste importanat onderwerp zowel MFC en. NET niet presient in Linux ..... VC absolutly don werken in linux (MFC base class of. NET)
beste manier voor het programma in zowel Windows als Linux (cross platform) in Delphi of C Builder in ramen en je kunt haven in Linux door Borland Kylix ....
Taro: kan het ook doen met Delphi en VB in real eenvoudige EXE-bestand werken onder alle ramen, maar VC vereist true mdc.dll!
Ik denk dat Delphi is het beste sneller, bron bibliotheek, grote component, cross-platform,. netto, linux, win32 ....... |
hi refigh, je zou kunnen doen met Q voor VC ook, maar Kylix is kinda cool, u recht .
Marti |
|
| Terug naar boven | |
 |
ataha
Lid geworden: 25 maart 2004 Berichten: 28 Geholpen: 1 Locatie: EGYPTE
| 08 juni 2004 0:45 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | C Builder is het meest geschikt voor RAD, enorme bibliotheek van componenten, maar als u behoefte aan een betere optimalisatie van de code (bij het opstellen van) het gebruik Visual C . Dit zal van invloed op de snelheid van uitvoering en geheugenbeheer |
|
| Terug naar boven | |
 |
tcsa35
Geworden: 19 maart 2002 Posts: 224 Geholpen: 2
| 08 juni 2004 9:12 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | VisualC is beter voor windows applicatie ontwikkeling. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hamming
Geworden: 13 december 2002 Berichten: 6
| 08 juni 2004 11:11 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | De beste is degene die u kent. Als u bekend bent met alle, neem dan VC |
|
| Terug naar boven | |
 |
jhonny_yang
Geworden: 08 maart 2002 Posts: 140 Geholpen: 1
| 08 juni 2004 15:06 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Maziar wrote: | | xxtigerxx wrote: | Ik denk dat het beste is Visual C , omdat alle os werd gebouwd in deze platform WinXP, Linux ...
beste manier voor het programma in zowel Windows als Linux (cross-platform) in Delphi of C Builder in ramen en je kunt haven in Linux door Borland Kylix ....
Delphi en Borland C is nu meer grote steun multi-platform. (Win32, Linux, Solaris).
VB & VC alleen voor MS product. Misschien. Netto-platform kan ondersteunen meer grote platform.
Voor snelle programmering RAD tools zoals Delphi, Borland C Builder en vb groot is. (snel, gemakkelijk, efficiënt).
Eindelijk welke instrumenten je gebruikt elke keer dat is een goede hulpmiddelen. |
|
| Terug naar boven | |
 |
prokopec
Geworden: 13 februari 2003 Berichten: 28 Geholpen: 1
| 09 juni 2004 5:53 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik denk dat Visual C is beter |
|
| Terug naar boven | |
 |
Antharax
Geworden: de 01 januari 1970 Posts: 227 Geholpen: 13
| 09 juni 2004 13:22 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Ik denk dat deze discussie steeds zinloos en ik ben denk vergrendeling it! Iedereen denkt dat de software die hij gebruikt is de beste omdat - Hij / zij kent geen andere - Hij / zij vond dat software best passende zijn behoeften - ...
De beste software voor alles wat bestaat niet! En zelfs als sommige andere software taal / compiler misschien beter voor de baan, met behulp van de dingen die je weet, is waarschijnlijk beter in uw geval!
Het ontwerpen van goede software is niet afhankelijk van de taal die u gebruikt of de compiler! Het voornamelijk begint met een goed ontwerp (en gewoon oud papier is een uitstekende manier om dit te doen)! Als je wilt draagbaarheid, denken wanneer u kader van uw toepassing het ontwerpen en probeer het niet te afhankelijk van de compiler die je gebruikt.
Het belangrijkste ding die kan verschillen tussen verschillende compilers / languages / besturingssystemen is het maken van een GUI. En hier het milieu kunnen een verschil maken. |
|
| Terug naar boven | |
 |
SAMC
Geworden: 29 december 2003 Berichten: 6
| 09 juni 2004 16:10 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Naar mijn mening, C is de taal van de ingenieur, in Win VC is beter, maar als je van Linux of Unix, gcc is een andere keuze en krachtiger. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Maziar
| 13 juni 2004 14:16 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| I Have PRGRAM negen jaar oud met VB, Delphi, Cbulder & VC
afhankelijk wat je doet
als u progem voor uitvoerbare en moeten goed programma de beste keuze is Delphi en als je C minnaar keuze C Builder .....
omdat de (Delphi of C Builder) compiler genereert native exe-bestand withe de exe snelheid hetzelfde als C
1. volledige open source 2. Linux win32 &. NET-platform 3. zeer rijke component (188 component in Enterprice) 4. gratis of tegen zeer lage prijs component set 5. het einde van visueel programmeren .... 6. krachtige internet & db sectie 7. hebben native exe bestand
als u probeert te genereren eenvoudig programma vandaag withh VC & Delphi in dezelfde tijd de Delphi versie 800% sneller af baan en hebben betere mogelijkheden! |
|
| Terug naar boven | |
 |
Maziar
| 13 juni 2004 14:21 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | CTEPH wrote: | | Delphi is pretty good ... Ik ben begonnen met Delphi ... Maar nu besef ik dat sommige bronnen of meer informatie is gemakkelijk te vinden op VC . Delphi hebben een minder steun (IMHO). |
dit is niet waar
newsgroup in net ! Delphi zijn grootste nieuwsgroep in het net! yhe honderd van de gebruiker helpen als u hulp nodig hebt zie Borland Development Network
het niet nodig het registreren en helpen iedereen in 24 uur van de dag in de lagere 10 min!
hebben ook meer dan 850 forum in meer dan 43 talen |
|
| Terug naar boven | |
 |
Maziar
| 13 juni 2004 14:31 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | iamme wrote: | ....
Het is juist dat als gevolg van VC 6 is voor Microsoft. Maar ook Microsoft kan het ontwerp van een programma dat goed waren. |
Sommige gebruikers denken VC te genereren voor veel normale en klein bedrijf don do grote baan!
m $ $ $ $ gebruiken. netto voor vier jaar, maar nadat het publiek het!
nu Micro $ oft & zon gebruik van nieuwe volgende generatie van Java voor de volgende maar M $ publiek. NET voor carzy gebruiker!
als je het niet vergeten: OLE -> com -> COM -> MTS het leven alle van elk alleen lager 1,5 jaar en de M $ op basis programmeur moet migreren evrey dag!
maar Borland programmeur gebruik ALL in ALLE tijd!
wanneer u dont zoals Pascal gebruik C Builder
kunnen geven me wat onderwerp van VC geen plaats in C Builder? |
|
| Terug naar boven | |
 |
netwizio
Geworden: 25 september 2002 Berichten: 32
| 13 juni 2004 22:37 Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Ik denk dat Visual C beter is maar enkele keren dat ik denk dat wat als MS stopt met ondersteuning VC als ik denk dat het in de gunst van dot net technologieën |
|
| Terug naar boven | |
 |
Jetset
Lid geworden: 17 juni 2004 Posts: 153 Geholpen: 11 Locatie: Panama
| 27 juni 2004 7:14 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Visual C is de beste ooit!! |
|
| Terug naar boven | |
 |
sinatra
Geworden: 29 maart 2002 Posts: 243 Geholpen: 12 Locatie: Neverland
| 27 juni 2004 9:48 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| Hey guys. U bent te vergeten de belangrijkste taal en waarschijnlijk een van de meest gebruikte: JAVA. Het is gratis en je kunt gewoon alles vinden wat u nodig hebt met een van de netto-google. De meeste van de beschikbare banen in de informatica-markt zijn voor Java-programmeurs. Alles in een: compatibiliteit met alle besturingssystemen, draagbaarheid, internet, gratis development tools, grote comunity, snelheid is geen probleem meer, muiltiplatform, minder geneigd bug, beveiliging inbegrepen, enz.. Als u wilt enkele taal die niet worden achterhaald in jaren, omdat het bedrijf gemaakt upgrades leren, uitgevonden "dot iets", enzovoort. gewoon geen gebruik maken van Microsoft. Borland is goed, java belangrijker, ..... GRETTINGS ook alle S. |
|
| Terug naar boven | |
 |
mayaka2004
Lid geworden: 17 juni 2004 Berichten: 3
| 27 juni 2004 13:11 Re: Wat is het beter Visual Basic, Visual C of Delphi? | | |
|
| | Sinatra schreef: | | bug minder vatbaar |
goed ...!
de wiskunde-eenheid correct in Java dosnt werk Ik kan tenminste 3 voorbeelden van code die "moet" werken en werkt in C nemonics
maar java dosnt berekenen de gegevens correct
dus ... Het is niet de beste
C is de beste om te leren becosue het toont u duidelijk wat er gaande is
Visual C is als Visual Basic is een instrument om te manipuleren code macro een code macro is een blok code die gebruikt worden voor een specifieke baan misschien heb je al schreef (net als het maken van muziek op midi) voor kopiëren en plakken
er heeps van de broncode voor C en C en tal van tweedehands boeken avalible in de lokale liefdadigheidswinkels
waarom proberen om het wiel opnieuw uitvinden java is er gewoon naar html beter te laten werken over verschillende platformen en shouldnt worden beschouwd als een taal meer van een patch
en is niet bedoeld als een stand alone taal hoewel meer recent het wordt steeds meer gebruikt als een
meestal door mensen die begrijpen dont c en denken dat ze iets snelheid () voor niets krijgen ze gewoon geen ()
ieder naar zijn eigen
vinden een taal die u wilt en ook het stokje
voor een gratis compiler voor C met de keuze om een heel erg cheep cd kopen ontwikkelaars denken over digitale mars leveren zij ook andere gangbare talen en die van hun eigen ....
wordt meestal gebruikt door bedrijven die code schrijven, omdat haar cheep aan een vergunning
java aan de andere kant is gratis tot je iets maken dan kost je meer .... |
|
| Terug naar boven | |
 |