Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Req: Schematische van IBM harddisk

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Req: Schematische van IBM harddisk
Auteur Bericht
hqqh

Geworden: 07 februari 2002
Geholpen: 8

Post 25 januari 2004 13:38

Req: Schematische van IBM harddisk

hallo,

heeft iemand weet waar ik het schema van de folloing hdd kan krijgen.
IBM Deskstar serie: IC356120AVVA0-0 120GB 7200 rpm
Ik kan niet eccess mijn hdd en er zijn belangrijke gegevens op, dus ik wil controleren wheter is er een fout in van groene gedeelte.

Thanks in advance,
hqqh
Terug naar boven
Kripton2035

Lid geworden: 19 juli 2001
Geholpen: 20

Post 25 januari 2004 14:56

good luck, zelfs als je een schema, ook al vindt u het fout, zal u waarschijnlijk niet in staat zijn om het defecte circuit ... een mooie zwarte doos met een OEM-verwijzing op te krijgen ...
U kunt beter zoeken naar hetzelfde station en uitwisseling van de controllers kaarten ... als het een recente men het misschien minder moeilijk ...
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 25 januari 2004 14:56

Advertenties

Terug naar boven
Marv

Lid geworden: 11 december 2003

Post 25 januari 2004 14:58

Gebruik de IBM-tools voor het bepalen van de staat het station zich bevindt Zijn meer likley de mechanische onderdelen hebben gefaald dan de elektronica.

Afhankelijk van hoe waardevol de gegevens die u zou kunnen proberen het kopen van hetzelfde model rijden, en het transplanteren van de controller board.

Het bestuur is een kleine ingebouwde computer, zijn twijfelachtig je kon leren iets nuttigs uit een schema dat isnt locigal uit de traces. Ik twijfel IBM uitdelen chip of schematische details.
Terug naar boven
jimmybuffet

Geworden: 22 februari 2002
Geholpen: 28

Post 25 januari 2004 15:59

Re: Req: Schematische van IBM harddisk

Hi ..
Ik wil delen mijn mening .. Ik had een soortgelijk probleem .. enige tijd geleden .. Zoals gezegd is .. Er zijn geen harde schijven schema voor het publiek ... Maar je zou kunnen doen somthing .. Ervan uitgaande dat de motoren OK zijn ..
probeer een andere soortgelijke harde schijf te krijgen. En die zeer carfull, swap de electronoc boord ... Je moet ok.!
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Req: Schematische van IBM harddisk
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
[req] Schematische / service handleiding voor IBM P200 CRT-beeldscherm (13)
Schematische voor IBM monitor cm2617 FCC ID a3km086 (1)
Installatie van Linux op twee verschillende harde schijf (2)
gezoem van de harde schijf / DVDRW hoorbaar via de luidsprekers (10)
[Req] Schema van ByteBlaster II download kabel (1)
REQ: Schematische voorstelling van GDO QST van mei 2003 (1)
Service van IBM G42 (1)
Nauwkeurigheid van IBM Design Kit (2)
Hoe af te raken van schematische annotatie in Cadence schematische? (3)
Fan van IBM R50 stopt nooit spinning (1)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS