| Auteur | Bericht |
|---|
hqqh
Geworden: 07 februari 2002 Posts: 255 Geholpen: 8 Locatie: www
| 25 januari 2004 13:38 Req: Schematische van IBM harddisk | | |
|
| hallo,
heeft iemand weet waar ik het schema van de folloing hdd kan krijgen. IBM Deskstar serie: IC356120AVVA0-0 120GB 7200 rpm Ik kan niet eccess mijn hdd en er zijn belangrijke gegevens op, dus ik wil controleren wheter is er een fout in van groene gedeelte.
Thanks in advance, hqqh |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
Lid geworden: 19 juli 2001 Posts: 575 Geholpen: 20 Locatie: Earth
| 25 januari 2004 14:56 | | |
|
| good luck, zelfs als je een schema, ook al vindt u het fout, zal u waarschijnlijk niet in staat zijn om het defecte circuit ... een mooie zwarte doos met een OEM-verwijzing op te krijgen ... U kunt beter zoeken naar hetzelfde station en uitwisseling van de controllers kaarten ... als het een recente men het misschien minder moeilijk ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 25 januari 2004 14:56 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
Marv
Lid geworden: 11 december 2003 Posts: 41
| 25 januari 2004 14:58 | | |
|
| Gebruik de IBM-tools voor het bepalen van de staat het station zich bevindt Zijn meer likley de mechanische onderdelen hebben gefaald dan de elektronica.
Afhankelijk van hoe waardevol de gegevens die u zou kunnen proberen het kopen van hetzelfde model rijden, en het transplanteren van de controller board.
Het bestuur is een kleine ingebouwde computer, zijn twijfelachtig je kon leren iets nuttigs uit een schema dat isnt locigal uit de traces. Ik twijfel IBM uitdelen chip of schematische details. |
|
| Terug naar boven | |
 |
jimmybuffet
Geworden: 22 februari 2002 Posts: 1751 Geholpen: 28
| 25 januari 2004 15:59 Re: Req: Schematische van IBM harddisk | | |
|
| Hi .. Ik wil delen mijn mening .. Ik had een soortgelijk probleem .. enige tijd geleden .. Zoals gezegd is .. Er zijn geen harde schijven schema voor het publiek ... Maar je zou kunnen doen somthing .. Ervan uitgaande dat de motoren OK zijn .. probeer een andere soortgelijke harde schijf te krijgen. En die zeer carfull, swap de electronoc boord ... Je moet ok.! |
|
| Terug naar boven | |
 |