Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering en Interfacing -> Hoe het formaat van de foto's in Visual Basic 6?
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamees versie Chinese versie
Auteur Bericht
starlet

Lid geworden: 12 juni 2003

Post 23 december 2003 18:41 Hoe formaat van de afbeeldingen in Visual Basic 6?

hi vriend

Ik ben nieuw in Visual Basic. Ik wil verkleinen of foto's gesneden mijn eigen X x Y in Visual Basic. dwz 800x600 tot X x Y elke pixel waarde. maar hoe het te doen.

en ook kunnen we elke pixel de gegevens van RGB in bytes van arrays zoals Matrices in Matlab?
als iemand weet upload code bestanden.
Terug naar boven
View user's profile
sherif12

Lid geworden: 25 november 2003

Post 24 december 2003 1:24 Re: Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6?

over hoe op een array opslaan, hier is een code die een pictogrammen creëert en op te slaan in een. ico-bestand.

voor het veranderen van de pixels resolutie, kunt u gebruik maken van de controle afbeelding van uw VB-toolbox en stel strekt zich uit van de eigenschappen venster naar "TRUE", kunt u nu de resolutie wijzigen als u wilt,

Vergeet niet om de bijlagen.

groeten,

Sheriff.
Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 24 december 2003 1:24 Ads

Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Terug naar boven
starlet

Lid geworden: 12 juni 2003