Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering en Interfacing -> Hoe het formaat van de foto's in Visual Basic 6?
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamees versie Chinese versie
Auteur Bericht
starlet

Lid geworden: 12 juni 2003

Post 23 december 2003 18:41 Hoe formaat van de afbeeldingen in Visual Basic 6?

hi vriend

Ik ben nieuw in Visual Basic. Ik wil verkleinen of foto's gesneden mijn eigen X x Y in Visual Basic. dwz 800x600 tot X x Y elke pixel waarde. maar hoe het te doen.

en ook kunnen we elke pixel de gegevens van RGB in bytes van arrays zoals Matrices in Matlab?
als iemand weet upload code bestanden.
Terug naar boven
View user's profile
sherif12

Lid geworden: 25 november 2003

Post 24 december 2003 1:24 Re: Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6?

over hoe op een array opslaan, hier is een code die een pictogrammen creëert en op te slaan in een. ico-bestand.

voor het veranderen van de pixels resolutie, kunt u gebruik maken van de controle afbeelding van uw VB-toolbox en stel strekt zich uit van de eigenschappen venster naar "TRUE", kunt u nu de resolutie wijzigen als u wilt,

Vergeet niet om de bijlagen.

groeten,

Sheriff.
Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 24 december 2003 1:24 Ads

Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Terug naar boven
starlet

Lid geworden: 12 juni 2003

Post 26 december 2003 19:40 Re: Hoe Resize de foto's in Visual Basic 6?

hi sherif12

Ik downloadde icoon en kreeg idee op te slaan en te ico bestand. maar ik wil andere beelden te vergroten of verkleinen. u gebruikt 321x321 pixels en sla 321-1/10.
hoe resize jpg, bmp, etc.

Ook wil ik de kleur veranderen in niveau 2 bits of bits kleur bereik. is het mogelijk met dorsen te houden waarden. maar hoe om 16-bits kleur pixel in 8 kleuren alleen of 4 kleuren (gespecificeerd door mij - kan worden met behulp van de drempel (zoals Matlab matrices manipulatie) of worden rood, blauw, groen, geel of alleen).

hoe te doen. zal worden gedaan met behulp van RGB-gegevens waarden selectie als het is, hoe? hulp nodig.
Terug naar boven
View user's profile
sherif12

Lid geworden: 25 november 2003

Post 27 december 2003 2:36

hi starlet,

Het spijt me, ik heb geen een accuraat en nauwkeurig antwoord op uw vraag en echt geen tijd hebben om het voor u te vinden dus ik zou advies op uw vraag @ verlof http://www.experts-exchange.com/

dat is een grote IT-gemeenschap die lijkt op elektroda in # van deskundigen, maar in de IT, zal u waarschijnlijk een antwoord (s) in minder dan 24 uur en zal de uiteindelijke een.

groeten,

Sheriff.
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> PC-programmering en Interfacing -> Hoe het formaat van de foto's in Visual Basic 6?
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 uur

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS