elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Elektronische Load

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits en kleine projecten Problemen -> Elektronische Load
Auteur Bericht
Ashraf

Geworden: 23 oktober 2003

Post 27 oktober 2003 11:50

Elektronische Load

Ik moet dringend een schematische tekening en een deel lijst van 2000 W van Electronic Load en ook voor variabele Elektronische Load 20.000 W
Terug naar boven
E-design

Geworden: de 01 juni 2002
Geholpen: 68

Post 27 oktober 2003 16:55

Re: Elektronische Load

Hoi

Ik maat ontworpen die kan omgaan met een 2500W, 50V @ 50A ongeveer 2 jaar geleden voor een bedrijf om de luchtvaart apparatuur testen op 48V. Zal kijken of ik de oude tekeningen die ik had kunnen vinden. Dit is variabel van ongeveer 2-50V, 0.1A - 50

Het belangrijkste is op deze niveaus is macht heatsinking. Ik gebruikte een enorme, zeer hoog rendement geforceerd gekoeld wastafel met ongeveer 25 IRF1010 gemonteerd op. Ik heb ook opgenomen veiligheid functies zoals reverse voltage, over-current, over temp, over-volt bescherming. Omdat deze macht fets werken in een lineaire modus krijgen ze warm snel op volle kracht.

E
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 27 oktober 2003 16:55

Advertenties

Terug naar boven
winderig

Lid geworden: 19 juli 2002
Geholpen: 324

Post 27 oktober 2003 17:37

Bij lage spanningen kan waterkoeling helpen. Je zet het koellichaam met de transistoren in een vat met water of isolerende vloeistof. Dit verwijdert snel de warmte van de transistors en transporteert deze naar de buitenkant van de vloeistof container. Voor korte perioden zal de temperatuurstijging van het water zorgen voor de warmte-uitslag.

Als deze wordt gebruikt in een vaste locatie, kunt u het water circuleren door nieuwe water in uit de stad watervoorziening kraan en verwijder een gelijke hoeveelheid water in de stad riool aansluiting.
Terug naar boven
E-design

Geworden: de 01 juni 2002
Geholpen: 68

Post 27 oktober 2003 18:33

Ja, op het hogere vermogen moet men proberen met water afgekoeld putten als er meer bedrijven waardoor ze nu.
Terug naar boven
jackrs

Geworden: 18 april 2003

Post 28 oktober 2003 0:17

Hi Ashraf

Probeer deze link h * tt * p: / / www.webx.dk/oz2cpu/radios/dc-load.htm

Misschien is dit idee u helpen ...

jackrs Koel
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits en kleine projecten Problemen -> Elektronische Load
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
Elektronische belasting (7)
Electronic Load Design (6)
Het bouwen van een DC elektronische lading (2)
Elektronische Voeding belasting (8)
hoe???? het ontwerpen van een elektronische lading (2)
Hoe ontwerp ik een elektronische lading .....?? (4)
ontwerpen van een dc elektronische lading en feedback energie aan ac lijn (2)
Variabele 200 A / 100 V Variabele Electronic Load (4)
Klasse A PA PAE met weerstandsbelasting & inductor belasting (2)
Wat betekent een hoge belasting of lichte belasting betekenen? (3)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS