| Auteur | Bericht |
|---|
hoangthanhtung
Lid geworden: 23 april 2004 Posts: 173 Geholpen: 2
| 27 juni 2004 4:02 gratis monster lcd lijst | | |
|
| Ik woon in Vietnam, iemand mij vertellen wat Companys die monsters te sturen naar mijn land.
Thank you so much. Dag |
|
| Terug naar boven | |
 |
jimmybuffet
Geworden: 22 februari 2002 Posts: 1751 Geholpen: 28
| 03 juli 2004 0:10 atmel gratis monster | | |
|
| | Ik heb onlangs gevraagd monsters van Philips. Ik vroeg voor 4 stuks van elke deel I werd verzonden 10 van elk. Ze kwam uit een Hong kong wharehouse en rekening heeft 5 dagen aan te komen. Ik denk dat dit bedrijf is genereus. Righ er 500 dollar waard van onderdelen .. Ik was onder de indruk! |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
Lid geworden: 19 juli 2001 Posts: 587 Geholpen: 20 Locatie: Earth
| 03 juli 2004 8:46 monsters van atmel | | |
|
| hum heeft Philips onlangs veranderen hun beleid monster bestellen? jimmybuffet, waar heb je je monsters? van de website of per e-mail? |
|
| Terug naar boven | |
 |
robugs
Lid geworden: 02 december 2003 Berichten: 5
| 10 juli 2004 10:10 L293 monsters | | |
|
| | Ik verzoek monster TUSB3210 van www.ti.com |
|
| Terug naar boven | |
 |
sadat007
Geworden: de 01 januari 1970 Posts: 428 Geholpen: 6 Locatie: Pakistan
| 11 juli 2004 9:01 monster ftdi | | |
|
| Hoi, U kunt het project krijgen gratis dozen van http://www.pactecenclosures.com/New-Enclosure-Products.html |
|
| Terug naar boven | |
 |
jimmybuffet
| 11 juli 2004 23:14 l293d monster | | |
|
| HI krypron
Philips is een MONSTER ze doen zo veel dingen. Ik was niet in staat om overal met hun websites te krijgen. Daarna heb ik gesproken met een dame uit de halfgeleider groep .. Ze gaf me een e-mail adres en zei. Net maak uw verzoek. en beschrijven van het project .. Ik deed het en later antwoordde zij vertelde me over de data van levering .. Pas toen ik de onderdelen heb ik ontdekt dat ze sturen 10 van elk en een totaal van 20 delen .. Ik weet dat straat waarden is bijna $ 25 per deel. Dus ik ben nog steeds onder de indruk .. Door de manier waarop ik ben gevestigd in de VS |
|
| Terug naar boven | |
 |
mdamdam
Geworden: 12 april 2002 Berichten: 55 Locatie: het oude Europa
| 14 juli 2004 9:27 gratis avr monsters | | |
|
| Hi all, Ik heb onlangs gevraagd om Coilcraft inductrors monsters, kreeg ik een auto-reply mail naar me te vertellen dat het OK ... maar kreeg niets .. Ik ben in Europa, heeft hier somone hebben een positieve of negatieve ervaringen met hen?
Ik ben een ontwerp engeener, Ik herinner me, 20 jaar geleden, hoe pijnlijk het was om monsters te krijgen (een hoe duur!) Eens moest ik wachten tot 6 maanden! Vandaag de dag, wanneer het mogelijk is, mijn keuzes naar Maxim, TI en Philips voor ICS. Als we niet misbruik, de politiek van gratis monster is een kans voor iedereen. Ook studenten zullen zich herinneren 5 of 10 jaar later, het bedrijf dat hen en de deel ref geholpen. van ICs ....
mdamdam |
|
| Terug naar boven | |
 |
Ante
Geworden: de 01 mei 2004 Posts: 177 Geholpen: 4
| 14 juli 2004 10:45 inductor monsters | | |
|
| Hi all,
Heeft iemand van jullie kreeg vrij LCD-monsters van ergens?
Ante |
|
| Terug naar boven | |
 |
djalli
Lid geworden: 10 november 2001 Posts: 887 Geholpen: 15 Locatie: 1600 Pennsylvania Avenue, Washington DC 20500
| 17 juli 2004 13:24 7805 monster | | |
|
| | Waar kan ik monsters zoals dioden, transistors. Fairchild weigerde deze te sturen, maar het doet stuur me IC monsters. Zij zijn als monsters. Ik probeerde voor de tweede keer het nog steeds weigerde mij. Heeft Fairchild stuurt monsters van IC's? |
|
| Terug naar boven | |
 |
rauol
Geworden: 02 oktober 2002 Posts: 363 Geholpen: 11
| 17 juli 2004 14:56 atmel monsters hoe te bestellen | | |
|
| 8) monsters worden verzonden op basis van je geografische locatie. jimmybuffet kreeg de monsters bcause hij woont in de VS. wanneer u werkt in een groot bedrijf en u om monsters ur ervoor om ze te krijgen. |
|
| Terug naar boven | |
 |
sadat007
Geworden: de 01 januari 1970 Posts: 428 Geholpen: 6 Locatie: Pakistan
| 18 juli 2004 6:28 gratis monster takenlijst | | |
|
| | djalli wrote: | | Waar kan ik monsters zoals dioden, transistors. Fairchild weigerde deze te sturen, maar het doet stuur me IC monsters. Zij zijn als monsters. Ik probeerde voor de tweede keer het nog steeds weigerde mij. Heeft Fairchild stuurt monsters van IC's? |
heb je probeert onsemi.com? |
|
| Terug naar boven | |
 |
djalli
Lid geworden: 10 november 2001 Posts: 887 Geholpen: 15 Locatie: 1600 Pennsylvania Avenue, Washington DC 20500
| 18 juli 2004 7:51 Infineon gratis monster | | |
|
| | sadat007 wrote: | heb je probeert onsemi.com? |
Ik probeerde hen, kosten ze veel voor de scheepvaart. 4 transistors en 4 diodes zijn niet de moeite waard 8 dollar verzendkosten. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Nivek
Geworden: 18 juli 2004 Berichten: 1
| 18 juli 2004 19:30 gratis monsters naar Brazilië | | |
|
| hier is wat ..
ramtron.com -> sommige ram sensitron.com -> tot 25 $ (leds, ...) fairchild.com irf.com -> / / internationale gelijkrichter -> Design support> loodvrij> monster> het is hier tot 999 deel (dezelfde one)
see u ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
zanov
Lid geworden: 09 juni 2004 Berichten: 61
| 29 juli 2004 6:38 coupons en gratis monsters aan / Brazilië | | |
|
| | Waar kan ik voorbeelden van SPST, SPDT, DPDT, DPST mechanische schakelaars? |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
| 29 juli 2004 9:07 Cirrus Logic gratis monster | | |
|
| | zanov wrote: | | Waar kan ik voorbeelden van SPST, SPDT, DPDT, DPST mechanische schakelaars? |
Maxim heeft veel van, en ze sturen de monsters ... 2 max. per onderdeel. maar het is elektronisch switchs, niet mechanisch. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 29 juli 2004 9:07 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
zanov
Lid geworden: 09 juni 2004 Berichten: 61
| 03 augustus 2004 3:35 gratis ic monsters | | |
|
| | Ik vind monsters voor LCD-bestuurders, maar die monsters voor LCD-schermen aanbiedingen? |
|
| Terug naar boven | |
 |
glenjoy
Geworden: de 01 januari 2004 Posts: 1028 Geholpen: 47 Locatie: Filipijnen
| 03 augustus 2004 4:46 atmel 89xx gratis monster | | |
|
| Is er iemand die weet waar te vragen, 4-cijferige Seven Segment Display - Common Cathode en Multiplexed?
Bedankt. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
| 03 augustus 2004 10:40 FAIRCHILD monster verzoek | | |
|
| | glenjoy wrote: | Is er iemand die weet waar te vragen, 4-cijferige Seven Segment Display - Common Cathode en Multiplexed?
Bedankt. |
Ik heb wat uit FAIRCHILD twee jaar geleden (zelfs met alfa display mooi maar ze zijn niet meer beschikbaar als monster. Ik denk dat ik de laatste die ze krijgen als ze elkaar monsters stopte vlak na het verzenden van mij! |
|
| Terug naar boven | |
 |
dujiayou
Geworden: 22 juli 2004 Berichten: 10
| 19 augustus 2004 11:33 analoge toestellen gratis monster | | |
|
| | Als je sommige brug IC gratis monsters nodig heeft, kunt u contact opnemen met Raycom, een Chinees bedrijf, door de e-mail: raycom (at) yeah.net. |
|
| Terug naar boven | |
 |
djalli
| 29 augustus 2004 5:59 chines vennootschap die een gratis monster betalen | | |
|
| | djipe wrote: | Hoi,
Ik ben op zoek naar monster RF communicatie te doen tussen verschillende knoppen en een PIC.
Dus, zou je me suggereren enkele referenties van het product (ontvanger & TRANSMITER) dan ik kon vinden als monster?
Bedankt voor uw antwoord Djipe. |
Ik heb de monsters voor rfPIC van microchip.com |
|
| Terug naar boven | |
 |
djalli
| 31 augustus 2004 2:09 op halfgeleider gratis monsters | | |
|
| Ik werk altijd met de PIC. Maar ik bestelde 3 monster microcontrollers voor het opstarten van Atmel ten minste 4 maanden geleden en ik nog steeds niet laten.
Hebben zij het schip monsters in USA? of ik opnieuw bestellen? |
|
| Terug naar boven | |
 |
jimmybuffet
| 02 september 2004 20:45 gratis monster in india | | |
|
| Voor de mensen die mij gezonden berichten over de wijze waarop monsters te krijgen van PHILIPS .. hier is de support pagina .. En natuurlijk het hangt af van het land waar u bent! http://www.semiconductors.philips.com/markets/mms/products/microcontrollers/support/development_tools/lpc2100/index.html |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kafka
Lid geworden: 09 juni 2004 Berichten: 1
| 03 september 2004 22:59 gratis monster van To Do List | | |
|
| | Kunt U mij vertellen haw kan ik monsters van FTDI? |
|
| Terug naar boven | |
 |
djalli
| 04 september 2004 5:21 gratis monsters ftdi | | |
|
| | Kripton2035 wrote: | | Ik bestelde monsters van Atmel en zij didnt kwam de eerste keer, maar bij de tweede vraag ... kan? |
Tenslotte ze hier! Ze kwamen uit een lokale verkoop distributeur in New Jersay. 4,5 maand vertraging.
Ik moet beginnen werken met deze uC's. Atmel lijken uitzendarbeid. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hill
Lid geworden: 17 juni 2004 Posts: 285 Geholpen: 9
| 07 september 2004 2:53 monster geweigerd FAIRCHILD | | |
|
| | djalli wrote: | Ik werk altijd met de PIC. Maar ik bestelde 3 monster microcontrollers voor het opstarten van Atmel ten minste 4 maanden geleden en ik nog steeds niet laten.
Hebben zij het schip monsters in USA? of ik opnieuw bestellen? |
Vergeet het en stop je tijd verdoen met Atmel! |
|
| Terug naar boven | |
 |
nicleo
Geworden: 06 september 2004 Posts: 717 Geholpen: 60
| 08 september 2004 7:14 aanschaf van monsters van atmel | | |
|
| | feiutm9898 wrote: | Ik krijg nooit de ATMEL MCU monster. Ik denk dat onmogelijk. Ik heb het gedaan paar keer op ATMEL officiële website, maar niet krijgen antwoord. Dus teleurgesteld.
Mijn land (M'sia) distributeur ook negeren mijn monster verzoek.
 | Ik probeerde voor, een vent belde me, maar hij zei dat zijn bedrijf, als een van ATMEL distributeurs in mijn land, heeft geen monster. Het bedrijf zal verkopen alleen in enorme hoeveelheden, bijvoorbeeld 1000pcs. Wie gaat er op een dergelijk grote hoeveelheid met name die wil gewoon een paar stukjes voor prototyping kopen. De meeste distributeurs zijn niet gericht op een product. Dus doen ze niet echt geest om de verkoop te stimuleren door het geven van monsters.
Last edited by nicleo op 29 oktober 2004 13:00; bewerkten in totaal 1 keer |
|
| Terug naar boven | |
 |
nicleo
| 08 september 2004 7:27 texas ic apparaat gratis monster | | |
|
| Noodzaak materiaal ter verbetering van het thermisch beheer van uw vermogen elektronische ontwerp? U kunt proberen de volgende links: 1) Thermagon (hxxp: / / www.thermagon.com/) 2) Bergquist (hxxp: / / www.bergquistcompany.com / thermal_materials.cfm) |
|
| Terug naar boven | |
 |
djipe
Lid geworden: 28 augustus 2004 Berichten: 19
| 09 september 2004 16:01 ree monster lcd | | |
|
| Hallo,
Ik ben op zoek naar monsters te doen RF-communicatie.
Ik wil een schakelaar signaal sturen naar een foto via RF-communicatie. De distence is aproximatively 30 m (in een huis).
Ik heb geprobeerd om RFpic verzoek, maar MICROCHIP stoppen om meer sturen 
Heeft u nog producten (monsters) aan mij sugest te vragen?
Bedankt Djipe. |
|
| Terug naar boven | |
 |
nicleo
| 10 september 2004 5:21 Om monsters van maxim ic | | |
|
| Hi djipe,
Where are you from? Weet u zeker dat Microchip stopt verzending van de monsters al? |
|
| Terug naar boven | |
 |
djipe
Lid geworden: 28 augustus 2004 Berichten: 19
| 10 september 2004 9:33 gratis monsters Brazilië | | |
|
| | nicleo wrote: | Hi djipe,
Where are you from? Weet u zeker dat Microchip stopt verzending van de monsters al? |
Ik kom uit Frankrijk. En ik weet zeker dat ze stopt met het verzenden van RF-monsters, maar de meeste van commons foto's nog worden verzonden als monster.
Kunt u mij voorstellen andere monsters uit andere bedrijf te doen RF-communicatie?
Djipe |
|
| Terug naar boven | |
 |