Regels | Recent posts | onderwerp RSS | Zoeken | Registreren | Aanmelden

FREE SAMPLE lijst ...

Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Ga naar pagina:

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware and Electronics Design -> GRATIS MONSTER LIJST ...
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servische versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
John Cooper

Lid geworden: 28 december 2006
Geholpen: 2

Post 13 november 2007 13:50 GRATIS MONSTER LIJST ...

hey man wat is er mis met dat ??????
Terug naar boven
View user's profile
master_picengineer

Lid geworden: 03 Sep 2007
Geholpen: 62

Post 13 november 2007 14:00 GRATIS MONSTER LIJST ...

www.microhip.com
www.st.com
Terug naar boven
View user's profile
GENERALCHAOS13

Lid geworden: 04 maart 2008
Posten: 4

Post 04 maart 2008 3:39 Re: FREE SAMPLE lijst ...

op atmel hoe kan ik de fax i dont have faxnummer plz help

ps: wat is de beste chip voor robotica?? Huilen of zeer triest
Terug naar boven
View user's profile
erio

Lid geworden: 26 februari 2008

Post 05 maart 2008 5:14 Re: FREE SAMPLE lijst ...

Ik woon in Indonesië, en ik heb ontvangen MAXIM microprocessor monsters .. very nice monsters: D just dont misbruik ze ..
Terug naar boven
View user's profile
jrguy8

Lid geworden: 06 april 2008

Post 07 april 2008 8:22 Re: FREE SAMPLE lijst ...

iedereen weet waar ik met succes kunnen gratis monsters van DACs, Regs, opamps, MP3-decoder? Hoe krijg ik monsters van Rohm? bedankt.
Terug naar boven
View user's profile
regiscruz

Lid geworden: 03 december 2007
Krabbels: 1

Post 28 april 2008 6:20 Re: FREE SAMPLE lijst ...

Ik geloof niet dat iemand ontvangen monsters van VLSI.
Mensen niet zeggen hoe verder te gaan maken van de verzoeken.

Dit is erg vreemd voor mij. Verward
Terug naar boven
View user's profile
jrguy8

Lid geworden: 06 april 2008

Post 19 mei 2008 6:14 FREE SAMPLE lijst ...

Ik bestelde monsters uit stelregel, maar geen geluk.
Terug naar boven
View user's profile
a0i0r

Lid geworden: 26 december 2007
Posten: 2

Post 02 juli 2008 18:51 Re: FREE SAMPLE lijst ...
tags: gratis monster FPGA

Ik vraag wanneer er sprake is gratis monsters voor FPGA zoals Xilinx @ ltera?
Ik stuur verzoek om atmel monster, maar geen reactie.
hoe ik ProSeed?
bedankt
Terug naar boven
View user's profile
Lian

Lid geworden: 05 juli 2008
Posten: 3

Post 05 juli 2008 22:52 Re: FREE SAMPLE lijst ...

Ja .. iedereen weet waar ik met succes kunnen gratis monsters van Xilinx of @ ltera
Terug naar boven
View user's profile
student11

Lid geworden: 15 juli 2008

Post 15 juli 2008 10:29 GRATIS MONSTER LIJST ...

Het is het grootste online elektronische componenten datasheets zoekmachine.

http://alldatasheet.com/
Terug naar boven
View user's profile
rajudp

Lid geworden: 27 mei 2006
Geholpen: 8

Post 10 oktober 2008 16:35 GRATIS MONSTER LIJST ...

www.microchip.com
www.st.com
www.sst.com
www.freescale.com
www.ti.com
www.cypress.com
www.maxim-ic.com
Terug naar boven
View user's profile
funberry

Lid geworden: 23 januari 2006
Posten: 7

Post 03 november 2008 20:00 Re: FREE SAMPLE lijst ...

24 okt 2008
Microchip gestopt bemonstering wereldwijd

Als je kijkt naar het bedrijf financiën, u zult begrijpen:
koers op het laagste niveau in meer dan 5 jaar, en is recentelijk gedaald ongeveer een derde van haar waarde. Inkomen werd plat 2007 tot 2008, na een gestage klim in de voorgaande jaren. Toch is hun O & O-kosten stegen met 30 miljoen. Investeerders zijn gevoel dat hun O & O is niet het genereren van nieuwe omzet, en de bestraffing van het bedrijf.

Als de aandelenkoersen dalen, zoals dat, veroorzaakt honderden miljoenen dollars op voorraad waarde verliezen naar de top tier kaderleden, die meestal eigen ALOT voorraad, dus KENNELIJK, elke afdeling in het bedrijf wordt gevraagd om herziening van hun operaties.
Eerste instinct in de bemonsteringsleidingen afdeling is om alle bemonstering "on hold" tot de top gouys kan een meetng, uitzoeken wat te doen, beslissen wat hun volgende zet, heb nog een vergadering, uit te vinden hoe suikeren het algemene beeld bij de aandeelhouders, enz, enz.

Dingen bewegen langzaam in een grote onderneming, en in ieder geval, Marketing zal over het algemeen suggereren proberen een run zonder bemonstering om te zien of zij een impact op de verkoop.
De kleinste granulariteit van de tijd in corporate business, is een kwart (3 maanden), dus ze zal voorstellen een of 2 kwartalen zonder bemonstering voor de beoordeling van het effect.
Daarna zullen ze elkaar weer ontmoeten, en zo de verkoop lager is (waarschijnlijk te wijten aan factoren die niets van doen bemonstering) een kerel op de tafel zou kunnen zeggen "Zie ??!!.. ik zei dat we zouden verkopen als we gestopt met het programma. .. " Als de verkoop hoger zijn, iemand zou zeggen: "He, krijgen we het geld inch .. Laten we opnieuw beginnen met de bemonstering programma nog meer verkoop inch.". Deze en andere soortgelijke opmerkingen worden grotendeels ongegrond en niet relevant, aangezien niemand kan wetenschappelijk vergelijken 3 maanden van de monsters op dezelfde 3 maanden withoiut monsters in financiële zin - je zou moeten gebruiken 2 identieke parallelle Universes om dat experiment, en we niet over dat.

Dus je kunt verwachten monster stroomstoringen zoals deze tot de laatste 4-8 maanden (1-2 kwartalen, tijd voor vergaderingen) en het resultaat te worden grotendeels beïnvloed door een aantal subjectieve, best guess schattingen van wat zullen de nummers er beter uitzien in het jaarverslag.
Houd er rekening mee dat de kosten van 500 studenten misbruik bestellen monsters is ongeveer $ 50.000, terwijl Microchip's jaarlijkse verliezen uit de verkoop van kapitaalgoederen en andere kleine fouten die gemaakt is 2.3 miljoen dollar, die op hun beurt, het kleinste verlies nummer op hun jaarrekening, te midden van een omzet van $ 1,1 miljard, en de algehele kosten van $ 240 miljoen.
Of ze monster of niet, dat de kosten lager is dan het geluid verdieping in hun jaarverslagen.

National Semiconductor gestopt bemonstering voor 3 maanden in 2007 (september-november). Fairchild gestopt bemonstering voor 7 maanden in 2007 (april-november). Het proces is hetzelfde.

Toegevoegd na 33 minuten:

Nog een ding:

De jongen (s) belast met het beheer van het monster zich in een precaire positie.

Als hij komt te operaties vergadering gewapend met documentatie blijkt dat het monster programma misbruik wordt gemaakt - dat is het einde van het monster programma. EN ... dat is het einde van zijn baan

In goede economische tijden, toen bedrijven zijn over het algemeen inhuren, dat werknemer zou kunnen worden overtuigd dat, indien zijn dienst sluit, zal hij opnieuw worden bemand in een ander departement.

Maar de tijden zijn slecht moment. Bedrijven zijn niet inhuren, maar begint te krimpen personeel.
Als zijn dienst sluit, zal er waarschijnlijk niet een ander standpunt te wachten voor hem elders in het bedrijf, dat hij in aanmerking komt voor.
Dit is de vergelijking
Good Times = meer bemonstering = bemonstering afdeling banen
Slechte tijden = geen monsters = geen samplng banen.

Die vent moet slim, te kijken naar zijn eigen belangen ook.
Terug naar boven
View user's profile
Lamai

Lid geworden: 26 maart 2009
Krabbels: 1

Post 10 april 2009 6:23 Re: FREE SAMPLE lijst ...

Does anyone know of Xilinx geeft monster FPGA? Zo ja, toon me hoe te vragen wat!
Thanks in advance.
Terug naar boven
View user's profile
ozenk

Lid geworden: 17 april 2009
Geholpen: 1

Post 20 april 2009 9:43 Re: FREE SAMPLE lijst ...

dacadc schreef:
Ik heb monsters uit http://www.microsemi.com

Ik onderschrijf volledig dat Philips is verschrikkelijk. Onze distributeur wilde bestellen minimaal 100 stuks van chips.

Ik heb monster van phillips (nu NXP), ik denk dat als je uitleggen met uw doel ecsply voor onderwijs (laatste jaar project) kunt u gemakkelijk te krijgen .... maar het is afhankelijk van uw dstributor, (misschien )....
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware and Electronics Design -> GRATIS MONSTER LIJST ...
Pagina 11 van 11 Alle tijden zijn GMT 2 Hours
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Ga naar pagina:

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS