| Auteur | Bericht |
|---|
Vicent Yang
Lid geworden: 01 januari 1970 Posts: 111 Locatie: Taiwan
| 27 november 2003 14:22 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Princeton Taiwan bedrijf ook monsters.
http://www.princeton.com.tw/index-e.htm |
|
| Terug naar boven | |
 |
jhenxl
Lid geworden: 25 november 2003 Posten: 6
| 10 december 2003 1:36 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| | Citaat: | Philips is absoluut verschrikkelijk als het gaat om monsters. Ik wilde hun nieuwe LPC21xx chips voor een CPU veeleisende toepassing, maar ik kon niet met een redelijk bedrag van chips ook al was ik meer dan gelukkig om te betalen voor ze, ik heb niet om hen gratis. Nogal een vreemde manier om een nieuw product, moet ik zeggen.
| I disagree. Ik heb geprobeerd orde monsters van Philips slechts een keer en ze deed stuur me volledig 10 eenheden van 210x microcontrollers |
|
| Terug naar boven | |
 |
FANT
Lid geworden: 27 februari 2002 Posts: 359 Geholpen: 11
| 10 dec 2003 13:49 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Om jhenxl: Waarschijnlijk beloofde u te kopen 1.000.000 stuks!
BTW, AD stuurde me een gratis aanbod van 30 monsters (verschillende versterkers) Een goede kerst cadeau!. Mandi |
|
| Terug naar boven | |
 |
CurtFire
Lid geworden: 12 december 2003 Posten: 7
| 17 dec 2003 22:10 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| hoe kan ik gratis monsters van VLSI (http://www.vlsi.fi/) zij de verbinding tussen mij naar een andere site waar ik moet kopen de chip!
Absoluteli is niet mogelijk om monsters van Philips?
Iemand die weet hoe krijg Xtal monsters?
Bedankt. |
|
| Terug naar boven | |
 |
glenjoy
Lid geworden: 01 januari 2004 Berichten: 1022 Geholpen: 47 Locatie: Filipijnen
| 03 januari 2004 3:37 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Kunnen we het monster lijsten?
Bijvoorbeeld microcontrollers.
Btw, waar kan ik een monster van PLC's, PLDs stuur? |
|
| Terug naar boven | |
 |
crazyduck
Lid geworden: 03 Sep 2001 Posts: 277 Geholpen: 5 Locatie: Frankrijk
| 03 januari 2004 11:52 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Hoi, Het monster op verzoek ONsemi website is niet vrij vandaag, moet u betalen zending.
CD: ( |
|
| Terug naar boven | |
 |
De Poema
Lid geworden: 04 april 2002 Posts: 314
| 03 januari 2004 17:46 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| ONSEMI calc verzendkosten Cust op $ 14,95 nu
Iedereen heeft gratis monsters nog? |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
Lid geworden: 19 juli 2001 Posts: 498 Geholpen: 17 Locatie: Aarde
| 24 januari 2004 22:07 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| | crazyduck schreef: | Hoi, Het monster op verzoek ONsemi website is niet vrij vandaag, moet u betalen zending.
CD: ( |
zowel nationaal ook betaalt u zending nu ... behalve als u een. com e-mailadres kun je echt gratis verzending ... mensen lijkt te hebben misbruikt uit het ...
|
|
| Terug naar boven | |
 |
davorin
Lid geworden: 07 juni 2003 Posts: 1491 Geholpen: 8
| 24 januari 2004 23:24 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Voor Spartan 3 lijkt het zeer slecht op het moment ...
Ik ben overweegt nu cycloon apparaten @ ltera ...
Niet echt denk dat je krijgt alle monsters van Xilinx als je niet kunt vertellen wat uw project en jaarlijks bedrag (o;
Monsters van Atmel? Got monsters van USB-controller en mp3 controller meteen (o; |
|
| Terug naar boven | |
 |
lzgq
Lid geworden: 25 april 2003 Posts: 5
| 26 feb 2004 5:26 | | |
|
| | www.microchip.com |
|
| Terug naar boven | |
 |
sadat007
Lid geworden: 01 januari 1970 Posts: 420 Geholpen: 6 Locatie: Pakistan
| 26 feb 2004 6:27 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Hoi, Ik heb mp3-monsters uit http://www.vlsi.fi VS1001, VS1011 en VS1002 (Totaal 5Pcs) geweldig  En nu werkt aan een proto type boord. |
|
| Terug naar boven | |
 |
ITP
Lid geworden: 11 juli 2001 Posts: 110
| 26 feb 2004 7:20 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Microchip is niet het verzenden van de monsters naar India Itp
|
|
| Terug naar boven | |
 |
proton
Lid geworden: 31 mei 2001 Posts: 79
| 28 feb 2004 11:20 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Hoi, hoe zit ST? ze hebben niet eens een e-mail adres op hun site. Zij stellen om te verwijzen naar de plaatselijke dealer, die tipically niet zo blij om u monsters. Wat denk je? thx proton |
|
| Terug naar boven | |
 |
Cluricaun
Lid geworden: 28 Sep 2001 Posts: 904 Geholpen: 13
| 28 feb 2004 11:48 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Hoi
Regardingthe ST Ik had geen geluk, als je zegt de distributeurs zijn niet zo enthousiast over het verzenden van monsters, ik eenmaal waas verteld dat ze alleen verzenden in pakket van 1000 en het kost xUSD een vredesakkoord.
Ik denk dat je kunt een monster van een microchip, Ik woon buiten de VS en had geen enkel probleem. Indien ze niet als monster kan je ze in veel landen rechtstreeks van hen.
Laatst gewijzigd door Cluricaun op 29 maart 2004 21:09; bewerkt 1 keer in totaal |
|
| Terug naar boven | |
 |
bagane
Lid geworden: 12 maart 2004 Posten: 7
| 15 maart 2004 16:41 | | |
|
| | u kunt ontvangen monsters van Linear Technology, CML, cygnal en chipcon. Alleen voor de voorbereiding en de daling van e-mail aan hen. |
|
| Terug naar boven | |
 |
B_A_D
Lid geworden: 26 maart 2004 Posten: 7 Locatie: Israël
| 28 maart 2004 10:04 GRATIS MONSTER LIJST ... | | |
|
| Ik heb ongeveer 150 verschillende chips van Microchip. Ik ben leven in Israël. |
|
| Terug naar boven | |
 |
MGF
Lid geworden: 26 februari 2004 Posts: 37
| 05 april 2004 7:45 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| microchip en Maxim wont schip Roemenië als gevolg van aangepaste regels, MAAR Analog Devices, kan dat doen als ik heb gekregen percelen van IC's. |
|
| Terug naar boven | |
 |
deejay2k1
Lid geworden: 26 april 2004 Posten: 8
| 26 april 2004 10:41 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| | Probeer ook Intersil Ze waren heel aardig, heeft me gevraagd de monsters in minder dan een week. Dallas / Maxim stuurde me een paar van de pakketten, maar toen ze me redirect naar de lokale distribuitor in Roemenië, ECAS. Geen antwoord sindsdien. |
|
| Terug naar boven | |
 |
docs
Lid geworden: 29 april 2004 Posts: 5
| 30 april 2004 22:01 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| hoi
Ik heb monsters uit pmcflash.com en ti.com ook van analoog, Maxim en microchip (microchip werd een aantal jaar geleden) |
|
| Terug naar boven | |
 |
davorin
Lid geworden: 07 juni 2003 Posts: 1491 Geholpen: 8
| 30 april 2004 22:52 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Enkele weken geleden besteld monsters van pericom ... het maken van bus-niveau schakelaars zoals IDT ... wat heb ik enkele weken geleden was slechts een bevestiging per e-mail .. dat is alles 
Misschien een beetje off-topic maar altijd nodig ...
Kycon sended me een doos vol met monsters voor PC aansluitingen zoals DSUB, PS2, stereo-aansluitingen, vermogen enz. .. geen verzendkosten (o: |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 30 april 2004 22:52 advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
feiutm9898
Lid geworden: 31 mei 2004 Posts: 227 Geholpen: 4 Locatie: Singapore
| 02 juni 2004 20:06 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Ik krijg nooit de ATMEL MCU monster. Ik denk dat onmogelijk. Ik gedaan paar keer op ATMEL officiële website, maar geen antwoord krijgen. Zo teleurgesteld.
Mijn land (M'sia) dealer ook negeren mijn monster verzoek.
|
|
| Terug naar boven | |
 |
pvinbox@yahoo.com
Lid geworden: 28 mei 2004 Posts: 122 Geholpen: 6 Locatie: Coimbatore, India
| 04 juni 2004 21:13 | | |
|
| Hai soms kan het gebeuren.
Hier is de enige lijst van vrije onderdelen leveranciers
www.samtec.com alle type connectoren en contactdozen en karton interface items.
www.elestarelays.com zij geven monster replays
www.maxim-ic.com geven van al hun producten, zoals NVRAM, RTC, controllers
www.ti.com geven al hun Producten |
|
| Terug naar boven | |
 |
manu
Lid geworden: 14 maart 2004 Posts: 178 Geholpen: 9 Locatie: Frankrijk
| 05 juni 2004 22:02 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| ti geef niet al hun producten als monsters, maar het grootste deel van deze, is hij niet langer niet l293d, uln2803 (pdip pakket), enz. ..  wat jammer! |
|
| Terug naar boven | |
 |
czpir
Lid geworden: 18 april 2002 Posts: 63 Geholpen: 1
| 08 juni 2004 19:23 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Vrienden
Organisaties bieden gratis monsters voor de potentiële eindgebruikers voor het testen, prototyping - kortom om commerciële redenen.
Wat ik heb persoonlijk gezien sprake is van misbruik van deze voorzieningen door de gemeenschap op grote esp. hobbyisten en studenten, misbruik leidt tot een trek van die voorzieningen door deze organaizations. We moeten begrijpen dat de organisatie moet besteden aan produceren en schip deze monsters.
Mensen bestellen van deze monsters in bulk (ongeveer 150 chips genoemd) kan niet bijdragen aan de organisatie commercieel.
Bonafide organisaties kunnen nog steeds deze monsters van fabrikanten en distributeurs over gevestigde supply chains, worden alleen de kleine gebruikers en andere zou afected.
Laat een gemeenschap op deze verantwoordelijkheid en stop misbruik - kan een eerste stap zou zijn om restanten van dit onderwerp.
-CZ |
|
| Terug naar boven | |
 |
ME
Lid geworden: 14 maart 2002 Berichten: 1783 Geholpen: 13
| 08 juni 2004 19:55 GRATIS MONSTER LIJST ... | | |
|
| Ik denk niet dat oredring monsters als student of voor prive-gebruik sprake is van misbruik, de verkopers zullen profiteren van deze op de lange termijn. Wanneer u wennen aan het gebruik van een specifieke IC van een bepaalde leverancier, bent u meer geneigd gebruik te maken van dezelfde chips van dezelfde leverancier comercially ook.
Bemonstering is gewoon een goede en effectieve marketing kans voor de leveranciers.
Sommige verkopers alleen schip monsters aan bedrijven, terwijl andere zoals Maxim schepen voor iedereen. Ik denk dat Maxim en verdienen al het geld terug ze op monsters, want studenten hebben gekregen voor het gebruik Maxim, toen de leerlingen krijgt later een baan te vinden en hebben een chip voor een project als ze eerst denken aan bijvoorbeeld Maxim omdat ze vertrouwd zijn met deze leverancier, de chips, datasheets, applicatie notes, webpagina's, enz.
Bedrijven besteden millons op reclame, en ik denk dat de monsters is een zeer effectieve vorm van reclame.
Leveranciers vaak grote kortingen op de evaluatie kits, EDA's enz. aan universiteiten omdat theyknow is het geld goed besteden. Sommige bedrijven zelfs weggeven veel apparatuur en software gratis aan universiteiten en studenten.
Weggeven monsters kopen dezelfde goede wil en hun naam zal in de geest van de studenten. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Kripton2035
Lid geworden: 19 juli 2001 Posts: 498 Geholpen: 17 Locatie: Aarde
| 13 juni 2004 11:02 GRATIS MONSTER LIJST ... | | |
|
| Ik geheel met u eens "ME"! en ik denk dat bedrijven geven 150 ex van "monsters" om dezelfde persoon moeten herzien wat ze noemen monster ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
valajor
Lid geworden: 14 juni 2004 Posts: 14 Locatie: Lima - Peru
| 15 juni 2004 18:20 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Ik woon in Peru en ik heb ontvangen monsters volledig vrij van Analog Devices en Texas Instruments.
Ik kreeg monsters van Maxim ook maar een keer, nu Maxim is niet het verzenden van de monsters naar Peru. |
|
| Terug naar boven | |
 |
abionnnn
Lid geworden: 18 juni 2004 Posts: 39 Geholpen: 3
| 18 juni 2004 14:33 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| Ik ben een elektronische student uit Australië, ik heb afvalbergen van monsters uit de nationale en vooral moeilijk te verkrijgen onderdelen (goed, hier toch). Hun belangrijkste distributeur (Pijl) is niet al te enthousiast op het geven van monsters weg.
Ook stelregel is goed met monsters, en ze hebben veel apparaten die je niet kan vinden bij andere bedrijven. (waarschijnlijk omdat ze zwaar gepatenteerd!) Xilinx niet weggeven monsters, maar ze hebben ton van nuttige literatuur en enkele demonstratie's. Analoog en Fairchild semi-geleiders niet weggeven monsters al naar Australië, dat is een beetje teleurstellend.
Ik heb ook gehoord Zilog en andere ondernemingen die genoteerd zijn op http://www.vegeneering.com/environment_control_system/index.html geven monsters als u vragen dan mooi ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
gulson
Lid geworden: 01 januari 1970 Posts: 495 Geholpen: 1 Locatie: Polen
| 19 juni 2004 15:22 GRATIS MONSTER LIJST ... | | |
|
| OFFTOPIC
Ik denk dat de verkopers moeten controleren alles over lid dat zal ontvangen monsters van hen.
Zij zijn het bestellen van 15 monsters zoals OPA van TI voor vrije en verkopen! Ze weet niet hoe het gebruik van IC, ze zijn het bestellen van alleen omdat het is gratis! zieke toestand, het is tijd om te gaan denken en analyseren van orders, leveranciers! |
|
| Terug naar boven | |
 |
nhall
Lid geworden: 02 juni 2004 Posten: 6
| 23 juni 2004 15:22 Re: FREE SAMPLE lijst ... | | |
|
| U bent Wright gulson. In 1998 Maxim stuur mij monsters, maar nu niet. Dit is het antwoord van Maxim: ############################################## Sir Wat ik probeer te vertellen is dit, ALLE ZUID-AMERIKA bestellingen zal niet worden verzonden, tenzij u ons een FEDEX UPS, DHL ACCT # ongeacht als je standaard zullen we niet, noch kunnen we sturen naar je. Als u niet kunt geven ons een van deze ACCT # dan kunnen we niet verzenden van uw bestelling. ############################################## Zie je nog wel |
|
| Terug naar boven | |
 |