Wat de JYETECH oscilloscoop, ik heb gekocht een paar van hen, en ik ben erg blij mee.Hoewel het niet om een high-end mogelijkheden, het is leuk om te spelen met haar.En trouwens, je kunt het als een ontwikkeling boord, herprogrammering van de AVR te doen andere dingen.Een sjabloon is ook voor een eenvoudige ontwikkeling!
Er is een nieuwe website Engels, dus voor meer informatie kunt u gaan naar: http://www.jyetech.com/en/default.html
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen
tags: usb toepassingsgebied pic18f4550 usb-oscilloscoop pic18f4550 usb toepassingsgebied usb toepassingsgebied pic18f4550 pic18f4550 toepassingsgebied oscilloscoop pic18f4550 usb oscilloscoop pic 18f4550
OK Gelieve Know me over PIC18F4550 USB Oscilloscoop
23 oktober 2008 16:57 Re: Digitale oscilloscoop Project
tags: digitale oscilloscoop Spartan 3 Spartan 3 naar oscilloscoop Spartan 3 oscilloscoop het ontwerpen van een oscilloscoop Spartan oscilloscoop ontwerpen van een digitale oscilloscoop spartan3 oscilloscoop
Hoi, ik ben het ontwerpen van digitale oscilloscoop met behulp Spartan3 AIO1 als ADC.Ik weet niet zeker hoe de freq en spanning, dus ik kan weer op de VGA-uitgang.Kan iemand adviseren alstublieft.
31 oktober 2008 20:30 Re: Digitale oscilloscoop Project
tags: soudez oscilloscoop oscilloscoop project
Hi all,
Doe iedereen een aantal code voor de soudez-oscilloscoop (http://www.soudez.be/joomla/content/view/12/27/lang, nl /).Ik denk dat dit een zeer intereting project, maar ik kan het niet vinden van de code overal ...
18 maart 2009 2:53 Re: Digitale oscilloscoop Project
Ja, de Microchip wedstrijden begon een jaar geleden.De SD-kaart is nog niet geimplementeerd, maar het zal worden gebruikt voor het opslaan van golfvormen, aangepaste toepassingen, formules, enz. ..
U kunt beginnen met het lezen van deze draad uit een pagina, dat is wat ik deed.Enkele jaren geleden forum lid monnoliv een mooi design.U kunt lezen er alles over op zijn website: http://www.soudez.be/joomla/content/view/12/27/lang, nl /
Ik begon mijn eigen oscilloscoop als ook, en vorige week ontving ik mijn PCB's voor de analoge front-end.Deze front-end is sterk gebaseerd op het ontwerp van monnoliv.Hier is een voorbeeld van hoe het eindproduct er moet uitzien.
Bedankt!4 help ......Ik ben begonnen met het project en ik ben met problemen bij de uitvoering van het mechanisme op gang brengen ... annuleerteken u plz tell me smthing over doet en hoe u incorpoated in uw ontwerp
03 april 2009 1:10 Re: Digitale oscilloscoop Project
Ik heb alles nog niet geïmplementeerd.Ik heb net een aantal hardware-stuff.Maar wat ik zou willen stellen is dat de monsters komen in een soort van FIFO manier.En als je een trigger, zult u gebruik dat punt als het midden van je monster van gegevens.
Wat voor problemen hebben jullie tegenkomen, en wat is uw hardware setup eruit?
Wij hebben niet meegewerkt aan het hardware gedeelte .....we hebben het geheugen en triggering mechanisme in onze ontwerpen ....we zijn niet zeker over onze hardware gedeelte nog .......we zijn nu bezig met het ontwerpen van de modules voor FPGA .......
Lid geworden: 06 januari 2004 Posts: 715 Geholpen: 34
07 juni 2009 23:53 Re: Digitale oscilloscoop Project
tags: draadloze bluetooth oscilloscoop oscilloscoop
yus schreef:
using Nokia 6120c, Draadloos Oscilloscoop met Nokia 6120c, National Semiconductor LMX9838 Bluetooth module en Zilog Z8F0822 MCU. * momenteel migreren (zowel code en hardware) van Zilog MCU te dsPIC33F DSC, voor snellere ADC bemonstering.
Lid geworden: 14 februari 2009 Posts: 41 Geholpen: 1
08 juni 2009 9:39 Re: Digitale oscilloscoop Project
@ CMOS-en Kripton2035
in het vorige hardware, de MCU (Zilog z8f0822) gebruikte ik alleen in staat is tot ongeveer 70ksps ..
nu ik ben nog steeds de bouw van het circuit te verbeteren met behulp van een dsPIC33F DSC (in plaats van een MCU), die bijdragen inzake het toegangsdeficit 'geschikt PF tot 2Msps (x2 kanalen) .. Hopelijk zal een betere resolutie ..
Ook met betrekking tot de bandbreedte, een deel van de versterker schakeling is ook beperkt door de OpAmp gebruikt ..(Ik ben alleen met behulp van 3MHz bandbreedte opamp)