elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

patch-antenne voor GPS-ontvanger

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> patch-antenne voor GPS-ontvanger
Auteur Bericht
alzomor

Lid geworden: 09 juni 2005
Geholpen: 31

Post 07 oktober 2009 13:58

GPS-antenne

HI

Ik gebruik GPS Tracking.
Momenteel ben ik gebruik en externe actieve antenne die ik vast te stellen boven de auto.
voor betrouwbaarheid ik de voorkeur aan een patch antenne en insluiten met de GPS-module.
Mijn vraag is kan de patch antenne prima als het is ingebed in de behuizing van het apparaat zijn werk?
en als het hele apparaat is vastgesteld binnen de auto-motor?

Wat denk je?

Salam
Hossam Alzomor
Terug naar boven
pabloec

Geworden: 20 september 2007
Geholpen: 9

Post 07 oktober 2009 20:08

i dont think haar een goed idee, eerste zijn er veel van metalen behuizingen tweede een veel rf lawaai van bougies etc, misschien wel het beste als je de ext antenne kabel gebruik, maar in plaats van die antenne u gebruik maken van een pleister op de buitenkant , kunt u over 3db winst, door de persoonlijke ervaring die je goed snr krijgen van ongeveer 6 tot 7 satellieten, afhankelijk van wanneer en waar je bent.

toch kunt u altijd proberen. Door de manier verbonden zijn lab verslag van een GPS-antenne die ik heb gemaakt lang geleden (zijn in het Spaans maar het kan niet moeilijk zijn voor een automatische vertaler het werk doen.)
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 07 oktober 2009 20:08

Advertenties

Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Terug naar boven
alzomor

Post 07 oktober 2009 23:26

Re: patch-antenne voor GPS-ontvanger

Hoi

Bedankt voor uw feedback
en voor het verslag.
Ik denk dat het in het Italiaans, is er een Engels versie van?
aan de andere kant
I f gebruik ik patch-antenne of een actieve antenne in de behuizing van het zorg salon, is de 3db winst nog mogelijk?

Salam
Hossam Alzomor
www () ig () org
Terug naar boven
pabloec

Geworden: 20 september 2007
Geholpen: 9

Post 08 oktober 2009 1:13

hahaha zijn in het Spaans. Ik schreef het voor een lab, i dont think alle nuttige winst zou werken in een metalen behuizing van welke aard ook, maar je kunt proberen met behulp van een plastic behuizing, de problemen zijn metalen platen op het blokkeren van het signaal

im sorry, maar ik oprecht dont gevoel vertalen omdat het een dergelijke technische Languaje gebruik dat alle automatische vertaler ca. het werk doen en ik dont hebben de tijd.
Terug naar boven
alzomor

Post 08 oktober 2009 12:20

Re: patch-antenne voor GPS-ontvanger

Thanks again.

Ik ga gebruik maken van een plastic behuizing, maar het zal worden in de auto saloon.
Mijn vraag is, de dosis van de passerende signalen uit de auto glas zal genoeg zijn om een goede winst te bereiken?

Salam
Hossam Alzomor
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> patch-antenne voor GPS-ontvanger
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
Dubbele frequentie GPS patch antenne (5)
Outband GPS patch antenne winnen? (2)
hulp voor GPS-ontvanger architectuur (6)
[help] Over ADC voor L1 GPS-ontvanger (5)
Reg: aluminium behuizing voor GPS-ontvanger (1)
Hoe kiest u een bericht type voor USB GPS-ontvanger (1)
Quadrifilar helical antenne voor GPS-toepassing (1)
afhankelijkheid patch antenne van de pleister materiaal (4)
GPS Receiver (15)
Patch antenne voor RFID (3)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS