| Auteur | Bericht |
|---|
praveen_palaparthi
Lid geworden: 15 februari 2008 Posts: 92 Geholpen: 1
| 29 juni 2009 19:15 Hulp nodig deskundigen | | | tags: |
|
| Hallo vrienden ik doe eenfasig sinusvormige PWM omvormer via micro controller.I hebben gegenereerd sinusgolf op output met behulp van sine table.My controller pic 16f886 output frequentie is 50Hz, en swicthing frequentie 20 kHz en productie op een onbelast is 250 volt rms. Ik gebruikte PWM modules in de controller te genereren SPWM.
Mijn probleem is wanneer ik het schakelen van de belasting van 200W lamp zijn uitgangsspanning daalt tot 200V rms.How dit te corrigeren voltage.Theory zegt dat door het veranderen van de modulatie-index Ma = Ar / AC Ar = maximale amplitude van de referentie-golf, Ac piek amplitude van de vervoerder golf, kunnen we varaible Volta ge maar hoe dit te implementeren in code.I betekent hoe te corrigeren (stijging of daling) de plicht cycle.I weten via PI tuning kunnen we maar i dont know how uit te voeren i am niet de logica kan iedereen helpen om de logica.
Kan iemand voorbeelden geven code voor dit te corrigeren recht cyclus met behulp van PID-tuning |
|
| Terug naar boven | |
 |
bobcat1
Lid geworden: 10 juli 2002 Berichten: 976 Geholpen: 35
| 04 juli 2009 8:52 Re: Hulp nodig deskundigen | | | tags: |
|
| HI
U moet de steekproef van de uitgangsspanning (of huidige) terug in de controller en de PWM naar gelang van de belading
All the best
Bobi |
|
| Terug naar boven | |
 |
praveen_palaparthi
Lid geworden: 15 februari 2008 Posts: 92 Geholpen: 1
| 06 juli 2009 14:48 Re: Hulp nodig deskundigen | | |
|
| | Hallo meneer voor het reageren op mijn post.As u know i am doing sinsuoidal omvormer gebruik van PIC 167886.How te actualiseren mijn plicht cycle.sir kunt u expain me in details zoals ik ben nieuw in dit soort project.How variėren de plicht cyclus volgens referentiewaarde ....... |
|
| Terug naar boven | |
 |
btbass
Lid geworden: 20 juli 2001 Berichten: 1131 Geholpen: 106 Locatie: Oberon
| 06 juli 2009 18:59 Re: Hulp nodig deskundigen | | |
|
| Met sinusvormige controle u de amplitude van de sinusgolf te variėren van de uitgangsspanning. Downloaden van toepassing nota AN1017 van Microchip. Dit is een toepassing notitie voor het besturen van een borstelloze motor met een sinewave, maar geeft de algorythms voor veranderende amplitude. |
|
| Terug naar boven | |
 |