Regels | Recent posts | onderwerp RSS | Zoeken | Registreren | Aanmelden

Ik heb een intelligente lader voor mijn NiCad Boorijzers batterij etc

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby circuits en Kleine Projecten Problemen -> Ik heb een intelligente lader voor mijn NiCad Boorijzers batterij etc
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servische versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
thudpucker

Lid geworden: 07 februari 2007

Post 11 april 2009 19:37 Ik heb een intelligente lader voor mijn NiCad Boorijzers batterij etc

Wij kunnen hebben over deze voorheen.
Ik heb een boor met dit soort batterij. Opladen ni-cads is sorta iffy op zijn best. Gedurende het laden en te laag zorgt ervoor dat de 'chemische geheugen' om uiteindelijk de levensduur van de batterij.

Ik vraag me af als ik kan "re-do" de circutry in mijn lader te maken van een "intelligente lader" of zelfs een lader die discharg en re-kosten van de batterijen tot het leven van elk van die kleine Ni-cads op de grote batterij is allemaal hetzelfde?
Iemand?

Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 11 april 2009 19:37 advertenties

Terug naar boven
brumi

Lid geworden: 17 Sep 2006
Geholpen: 13

Post 03 mei 2009 22:42 Re: Ik heb een intelligente lader voor mijn NiCad Boorijzers batterij

Schema's van 2 cellen lader, met kleine wijzigingen kunt u wijzigingen voor uw spanning behoeften.

Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby circuits en Kleine Projecten Problemen -> Ik heb een intelligente lader voor mijn NiCad Boorijzers batterij etc
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 Hours

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS