Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Power Supply ( "4 draden 3 fase" naar "5V")

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Power Supply ( "4 draden 3 fase" naar "5V")
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
PILOTIK

Geworden: 22 september 2002

Post 15 januari 2003 1:22 Power Supply ( "4 draden 3 fase" naar "5V")

Hoi!

Iemand kan helpt mij?
Ik probeer subj ontwerp zonder transformator (lage kosten).
De AD7752 (deze voeding voor het) "eet" 17mA 5 mA voor LED en Counting mechanisme = ~ 25-30mA.
Mijn huidige PowerSupply maakt gebruik van alle 3 fasen, maar als ik ontkoppel 2 fasen van het apparaat werkt pnly helft van de periode (50Hz).
Ik heb regeling die 3 fasen te gebruiken, maar werkt met slechts een van hen zonder stopings voor een halfperiod.
Meer over deze voeding moet hebben geen transformatoren Triest
Kunt U mij helpen?

Thanx.
WBR
Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 15 januari 2003 1:22 Ads

Terug naar boven
winderig

Lid geworden: 19 juli 2002
Geholpen: 314

Post 15 januari 2003 1:35 Veiligheid problemen

U bent het krijgen in ernstige veiligheidsproblemen als je kracht putten uit het nut netvoeding zonder transformator tussen. De enige manier om dit te overwinnen is om je circuit hebben helemaal cased in isolerende materiaal van twee onafhankelijke lagen (dubbele afscherming). De minimale voeding zou een transformator tussen een fase en neutraal. De output zou een brug gelijkrichter en een condensator groot genoeg dat de huidige getrokken door uw circuit tussen de cycli macht line gering zou zijn. U berekent dit door eerst de besluitvorming over de spanning hangen. Dan bereken je de kosten getekend door uw circuit Q = I x t. T is de tijd tussen half cycli van de macht lijn. Dan bereken je de condensator C = Q / spanning hangen. Ik heb gezien circuits waar de macht netspanning wordt verminderd met spanningsverdelers, maar dit heeft nog steeds de veiligheid probleem.
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Power Supply ( "4 draden 3 fase" naar "5V")
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 uur

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS