| Auteur | Bericht |
|---|
Hishamsaleh
Lid geworden: 06 januari 2003 Posts: 100
| 12 jan 2003 18:57 Frequensy verschuiving modulatie en fase modulatie! | | |
|
| via bulding antenne ... een array antenne te krijgen scaning bundel probagation ik moet veranderen fase verschuiving van transmetted signaal om de lichtbundel scan de ruimte nodig .. hoe kan ik dat doen ... Ik moet onlythe idee van hoe het ontwerpen van mijn zender. een blokschema of wat ooit ...
bedankt
ya! Het probleem is dat ik niet kon krijgen een nuttige tekening of een ontwerp tot wijziging van de fase w / t het veranderen van de frequentie!
Ik ben verloren in deze?? |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hishamsaleh
| 12 januari 2003 19:06 Ik wil scannen deze bundel! | | |
|
| | deze pic kan helpen u. .. het groot licht is wat ik nodig heb om te draaien ... laat zeggen 45 tot -45 graden ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
sick_man Score
| 12 januari 2003 19:40 | | |
|
| fase modulatie is gemakkelijk gedaan met behulp van een varicap diode op de uitdrukking xtal in de PLL
deze manier kunt freq moduleren de uitdrukking oscillator van de PLL een beetje dit resulteert in fase modulatie van de vervoerder
een andere manier te doen een vergelijkbare zaak ook de VCO
maar dit geeft fase freq modulatie dus geen gebruik te u
stick ook voederen audio zoals ik beschreven aan de referances
Ik hoop dat ik geholpen |
|
| Terug naar boven | |
 |
MonkeyBusiness
Lid geworden: 16 januari 2003 Posts: 42
| 16 jan 2003 16:19 Misschien kunt u gebruik maken van adaptieve array technieken | | |
|
| Bij de uitvoering van het scannen arrays u gewoonlijk het gebruik van diverse antenne-elementen (dipoles bijvoorbeeld), en de straal richting wordt bepaald door de relatieve faseverschuiving tussen de elementen. Een eenvoudige manier om een fase verschuiving is om een vertraging van lijn in het pad van elke antenne-element. Vrijwel dit gemakkelijk kan worden gedaan door het overschakelen transmissie lijn delen in en uit de feed pad. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hishamsaleh
| 16 januari 2003 17:49 | | |
|
| | EM algoritmen zoals FDTD (XFDTD, Zeland, CST MWS, ANSOFT) |
|
| Terug naar boven | |
 |
Hishamsaleh