| Auteur | Bericht |
|---|
jackest
Lid geworden: 06 juli 2008 Berichten: 2
| 06 juli 2008 5:25 kan iemand me helpen alstublieft ...... met behulp jk flip-flop | | |
|
| Met behulp van JK Flip-flops als de winkel, het ontwerp van een synchrone BCD teller in: (a) Binaire code (b) Gray-code
omvatten toestandsdiagram, staat opdracht, staat tafel, excitatie (overgang) tabel, KM, afgeleid Boolean expressie en complete logica-schakelschema
i dont weet niets over dit Ik ben zo dump please help me Ik ben hulpeloos .. Ik zal waarderen als iemand mij helpen om dit te doen aub .. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 06 juli 2008 5:25 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
my_books
Lid geworden: 29 juni 2006 Posts: 225 Geholpen: 2
| |
| Terug naar boven | |
 |
jackest
Lid geworden: 06 juli 2008 Berichten: 2
| 12 juli 2008 13:30 Re: kan iemand me helpen alstublieft ...... met behulp jk flip-flop | | |
|
| | Dank u zeer waardeer ik voor wat je krijgt voor mij .. maar ik nog steeds niet begrijpen hoe dit te doen. kunt u mij helpen .. ik weet niet hoe het ontwerpen BCD teller met JK flip-flop. i really zwak in dit onderwerp en al 3 keer mislukken. please help me in meer detail ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
trayant
Lid geworden: 28 juni 2008 Berichten: 14 Geholpen: 1 Locatie: Maleisië
| 19 juli 2008 5:27 kan iemand me helpen alstublieft ...... met behulp jk flip-flop | | |
|
| | Ik denk dat de meeste van de digitale boeken systeem referentie of schoolboeken zal de BCD-teller bijvoorbeeld door FF laten zien. |
|
| Terug naar boven | |
 |
laseetha
Lid geworden: 09 mei 2007 Berichten: 78
| 21 juli 2008 9:05 Re: kan iemand me helpen alstublieft ...... met behulp jk flip-flop | | |
|
| U kan verwijzen het boek geschreven door moris mano of door Floyd. Digitale Electronis en Microporcessors zijn de zeer interessante en makkelijkste onderwerp in de loop van elektronica en communicatie. Ik had geleerd dit onderwerp vele malen. wanneer u slechts 2 jk flip-flops nemen, das zowel de ingangen samen, ze nu optreden als een T-flipflop en toe te passen gemeenschappelijke klok voor beide. nu zijn ze begonnen met tellen zodra u hen mogelijk te maken. |
|
| Terug naar boven | |
 |
mahaju
Lid geworden: 17 maart 2007 Posts: 50 Geholpen: 4
| 21 juli 2008 17:48 Re: kan iemand me helpen alstublieft ...... met behulp jk flip-flop | | |
|
| HI probeer deze link http://www.play-hookey.com/digital/synchronous_counter.html Ook zie de andere links op deze pagina. Deze tutorilas moeten geven u enkele ideeën. proberen te zoeken "synchrone teller met JK flip flop" in Google. Laat het me weten als dit helpt.
|
|
| Terug naar boven | |
 |