Regels | Recent posts | onderwerp RSS | Zoeken | Registreren | Aanmelden

48V/10A acculader helpen dringend

Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware and Electronics Design -> 48V/10A acculader helpen dringend
Arabische versieBulgaarse versieCatalaanse versieTsjechische versieDeense versieDuitse versieGriekse versieEngels versieSpaanse versieFinse versieFranse versieHindi versieKroatische versieIndonesische versieItaliaanse versieHebreeuwse versieJapanse versieKoreaanse versieLitouwse versieLetse versieNederlandse versieNoorse versiePoolse versiePortugese versieRoemeense versieRussische versieSlowaakse versieSloveense versieServische versieZweedse versieTagalog versieOekraïense versieVietnamese versieChinese versie
Auteur Bericht
zio_nneo

Lid geworden: 03 juni 2007
Geholpen: 2

Post 01 november 2007 16:46 48V/10A acculader helpen dringend

Hallo iedereen
Ik moet helpen met betrekking tot de route 48V/10A.Can iemand me helpen op dit punt.
Terug naar boven
wizpic

Lid geworden: 24 mei 2004
Geholpen: 25

Post 03 november 2007 0:41 Re: 48V/10A acculader spoedeisende hulp

Hoe vaak wilt u deze vraag stellen en in hoeveel plaatsen

u verzocht hier
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=926392&highlight = # 926392
en hier
http://www.edaboard.com/ftopic278415.html

Ik heb bieden om te helpen Heeft Ik heb een puls transformator ontwerp en een werkend 48V thyrisistor boord (huidige limiet / zweven / omgekeerde batterij bescherming), maar werkt alleen PCB Ik heb niet het schema voor het nog maar de helft wijze door middel van reverse-engineering en zij geen polsslag transformator op.

Het merendeel van de post Ik heb van je wordt ik nodig heb ik nodig Wil je dat iedereen aan het werk voor u doen en u alleen maar achterover leunen.

Hoeveel wilt u betalen voor het ontwerp heb ik?

betekent dat ik u gevraagd of u wilt uw schema heb ik 3 / 4 SCR ontwerp en wilde alleen maar om te zien hoe je deed jou en je kon niet eens worden botherd antwoord te geven en vragen opnieuw hier een paar dagen later

Ik geuss we zullen zien in een ander deel ik moet 48V/10A lader met al deze functies.
Terug naar boven
wizpic

Lid geworden: 24 mei 2004
Geholpen: 25

Post 10 november 2007 12:24 48V/10A acculader helpen dringend

zio_nneo Ik dacht dat dit was dringend?

vragen om hulp, maar niet terugkomen een totale verspilling van ruimte

zelfs als u gesorteerd een bericht zou niet gaan missen om te zeggen dat u gesorteerd

idioot
Terug naar boven
Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware and Electronics Design -> 48V/10A acculader helpen dringend
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 Hours

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS