Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Battery Charger Help

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits en kleine projecten Problemen -> Battery Charger Help
Auteur Bericht
zio_nneo

Lid geworden: 03 juni 2007
Geholpen: 2

Post 29 oktober 2007 16:55

Battery Charger Help

Kan iemand me helpen op het ontwerpen van de 48V/10A batterijlader. Het had moeten faciliteit van bescherming tegen kortsluiting, polariteit bescherming en meer dan opladen bescherming. Ik heb het ontwerp een circuit dat was voor de 12V/10A. Het werkt prima, maar met een eenvoudige wijziging van het ontwerp hebben ckt de 48V, maar het gaf probleem .... Kan iemand me helpen op dit punt. Voor het ontwerpen van de 12V lader die ik heb gebruikt SCR. SO Ik verwacht dat het circuit voor 48V ook gemaakt van het gebruik van SCR. Thanx in advance.
Back to top
blueroomelectronics

Geworden: 17 september 2006
Geholpen: 99

Post 29 oktober 2007 17:06

Battery Charger Help

Ten eerste verkeerde forum, in de tweede post uw schema voor de eerste lader.
Back to top
Google
AdSense
Google Adsense

Post 29 oktober 2007 17:06

Advertenties

Back to top
wizpic

Lid geworden: 24 mei 2004
Geholpen: 26

Post 29 oktober 2007 19:17

Batterijlader Help

U zegt dat uw 12 volt werkt ok met kortsluiting protetion.

Heeft u een Pulse transformator?

Ik heb een circuit vond ik op het net met 2 SCR, pols transformator en een 555 jongen I'll dig it out voor u

Koude je upload je 12v schemstic

wizpic
Back to top
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse taalversie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits en kleine projecten Problemen -> Battery Charger Help
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
Auto accu lader & accu van de auto voor back-up power? (2)
Need batterij lader - 3 AAA NiMH batterij (22)
Ni-MH batterij oplader (2)
9V Ni-MH Battery Charger (1)
acculader (4)
li-ion batterij lader (5)
SLA 16V accu lader (5)
dV Battery Charger (2)
USB-batterij-oplader. (6)
Ni / Ca acculader (5)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS