| Auteur | Bericht |
|---|
vivek1214
Lid geworden: 18 juni 2007 Posts: 105 Geholpen: 11
| 08 oktober 2007 21:16 front-end BPF | | |
|
| Hallo iedereen, Ik ben het ontwerpen van lage IF-ontvanger front-end in ADS, ik heb een verwarring die die band pass filter moet ik gebruiken, moet Butterworth, Chebyshev of verhoogde cosinus en voor 90 graden faseverschuiving Ik gebruik fase shifer of tijd vertraging component. Thanks in advance. Vivek |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 08 oktober 2007 21:16 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
khouly
Geworden: 20 oktober 2003 Posts: 2479 Geholpen: 343 Locatie: EGYPTE
| 08 oktober 2007 21:43 BPF ontvanger LNA blick diagram | | |
|
| zal afhangen van ur toepassing en de locatie van het filter, proberen een blokschema te sturen, waaruit de ligging van het filter
Khouly |
|
| Terug naar boven | |
 |
vivek1214
Lid geworden: 18 juni 2007 Posts: 105 Geholpen: 11
| 08 oktober 2007 23:48 waarom BPF Infront van LNA | | |
|
| hello khouly, Ik heb de bijgevoegde blokschema, kon u pls zien en mij voorstellen over de filters en faseverschuivers.
|
|
| Terug naar boven | |
 |
khouly
Geworden: 20 oktober 2003 Posts: 2479 Geholpen: 343 Locatie: EGYPTE
| 09 oktober 2007 8:03 frontend BPF | | |
|
| het BPF zal afhangen van ur requirment, scherpe reactie, zeer plat krijgen antwoord. dus het zou kunnen worden Butterworth of cheby
krijgen zeer vlak te krijgen, gebruik boter waard
over de faseverschuiver, kunt u gebruik poly fase schakelingen
khouly |
|
| Terug naar boven | |
 |
tyassin
Geworden: 22 juli 2004 Posts: 340 Geholpen: 44 Locatie: Noordelijk halfrond
| 09 oktober 2007 10:53 Re: foutje in ontvanger front end design_which BPF moet ik gebruiken | | |
|
| Hoi
Ik weet niet nu uw aanvraag.
Misschien heb je ook moeten overwegen een banddoorlaatfilter voordat uw LNA. Ik weet dat het zal u verhogen NF, maar met een sterke interfernce kan uw LNA en goed verzadigd zet het in verzadiging.
Groeten |
|
| Terug naar boven | |
 |
7rots51
Lid geworden: 17 mei 2002 Posts: 1427 Geholpen: 14
| 09 oktober 2007 16:22 Re: foutje in ontvanger front end design_which BPF moet ik gebruiken | | |
|
| | voor LNA (tussen LNA en ANT) we nodig hebben om met geringe verliezen filters, en LC en microstrip filters gebruiken hebben een hoog verlies, dus moeten we gebruik van andere types zoals als HELICAL filters of holte filter, ... deze filters is mechanisch en niet elektronisch in de bouw, maar ik kan geen goede informatie over het ontwerp van hen, plz stuur info voor ons wanneer u goede verbindingen, ebook namen hebben, Is er nog andere soorten van lage verlies filters? |
|
| Terug naar boven | |
 |