elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Hulp in ontvanger front end design_which BPF moet ik gebruiken

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> Hulp in de front end-ontvanger design_which BPF moet ik gebruiken
Auteur Bericht
vivek1214

Lid geworden: 18 juni 2007
Geholpen: 11

Post 08 oktober 2007 21:16

front-end BPF

Hallo iedereen,
Ik ben het ontwerpen van lage IF-ontvanger front-end in ADS, ik heb een verwarring die die band pass filter moet ik gebruiken, moet Butterworth, Chebyshev of verhoogde cosinus en voor 90 graden faseverschuiving Ik gebruik fase shifer of tijd vertraging component.
Thanks in advance.
Vivek
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 08 oktober 2007 21:16

Advertenties

Terug naar boven
khouly

Geworden: 20 oktober 2003
Geholpen: 343

Post 08 oktober 2007 21:43

BPF ontvanger LNA blick diagram

zal afhangen van ur toepassing en de locatie van het filter, proberen een blokschema te sturen, waaruit de ligging van het filter

Khouly
Terug naar boven
vivek1214

Lid geworden: 18 juni 2007
Geholpen: 11

Post 08 oktober 2007 23:48

waarom BPF Infront van LNA

hello khouly,
Ik heb de bijgevoegde blokschema, kon u pls zien en mij voorstellen over de filters en faseverschuivers.

Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Terug naar boven
khouly

Geworden: 20 oktober 2003
Geholpen: 343

Post 09 oktober 2007 8:03

frontend BPF

het BPF zal afhangen van ur requirment, scherpe reactie, zeer plat krijgen antwoord. dus het zou kunnen worden Butterworth of cheby

krijgen zeer vlak te krijgen, gebruik boter waard

over de faseverschuiver, kunt u gebruik poly fase schakelingen

khouly
Terug naar boven
tyassin

Geworden: 22 juli 2004
Geholpen: 44

Post 09 oktober 2007 10:53

Re: foutje in ontvanger front end design_which BPF moet ik gebruiken

Hoi

Ik weet niet nu uw aanvraag.

Misschien heb je ook moeten overwegen een banddoorlaatfilter voordat uw LNA. Ik weet dat het zal u verhogen NF, maar met een sterke interfernce kan uw LNA en goed verzadigd zet het in verzadiging.

Groeten
Terug naar boven
7rots51

Lid geworden: 17 mei 2002
Geholpen: 14

Post 09 oktober 2007 16:22

Re: foutje in ontvanger front end design_which BPF moet ik gebruiken

voor LNA (tussen LNA en ANT) we nodig hebben om met geringe verliezen filters, en LC en microstrip filters gebruiken hebben een hoog verlies, dus moeten we gebruik van andere types zoals als HELICAL filters of holte filter, ... deze filters is mechanisch en niet elektronisch in de bouw, maar ik kan geen goede informatie over het ontwerp van hen, plz stuur info voor ons wanneer u goede verbindingen, ebook namen hebben, Is er nog andere soorten van lage verlies filters?
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> Hulp in de front end-ontvanger design_which BPF moet ik gebruiken
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
TV-tuner gebruiken als front-end voor Communicatie Receiver (4)
Wat is een Front-end versterker? waar we het gebruiken?? (2)
Receiver Front-End, "Phase Shifter"? (11)
Verschil btw Back-end en Front-end in VLSI (5)
front-end desigh help please (3)
Efficiënte IC front-end voor back-end tools (1)
wat is front-end en back-end? (3)
Need Help ontwerp JFET front-end Amp (2)
Front-end en Back-end? (6)
Front-end tot back-end overgang (8)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS