elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

PolaRx II GPS-ontvanger

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> PolaRx II GPS-ontvanger
Auteur Bericht
Lupin

Geworden: 22 januari 2003
Geholpen: 2

Post 11 juni 2007 14:59

polarx 2

Hallo,

Ik gebruik een PolaRx II GPS-ontvanger.

Mijn vraag is heel eenvoudig:

hoe kan ik zeker dat mijn component is working fine? Ik bedoel: de ontvanger heeft te maken met verstorende effecten (zoals opzettelijk hinderen en niet opzettelijk als inmenging, multipath).

Wat is de inkomende ontwrichtende macht drempel die garandeert dat mijn GPS-ontvanger is het geven van de juiste service?

Vergelijkbaar met de SNR waarde, kan ik weten / berekenen een SJR ( "Signaal Jamming Ratio") .. een drempel die garandeert dat de ontvangen storen energieniveau heeft geen invloed op de ontvanger zelf.

Met vriendelijke groet,

Lupin
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 11 juni 2007 14:59

Advertenties

Terug naar boven
RFDave

Geworden: 18 februari 2004
Geholpen: 45

Post 12 juni 2007 1:21

Re: PolaRx II GPS-ontvanger

Nou, als je krijgen een positie vast te stellen, dan is uw ontvanger werkt prima. Probeer het opgraven van de technische fiche voor de ontvanger IC is het gebruik en kijken, moet dat je wat informatie. Wat zijn precies probeer je te doen?

Dave
www.keystoneradio.com
Terug naar boven
Lupin

Post 12 juni 2007 13:46

Ik ben nauw betrokken geweest te kijken naar de PolaRx II-gegevens vel maar ik kreeg geen informatie over JSR.

Ik hoef alleen maar te weten of mijn ontvanger is "working fine" gelet op de jammen omgeving die kunnen optreden ...

In sommige teksten vond ik waarden als 71 dB, maar het is slechts een "rol van de duim" waarde .. Ik moet iets nauwkeuriger voor de GPS-ontvanger in kwestie ...

Elke suggestie?

Groeten,

Lupin
Terug naar boven
RFDave

Geworden: 18 februari 2004
Geholpen: 45

Post 13 juni 2007 3:56

Nou, dan moet je meer precies te zijn. Als u in een stoorzender op 20 GHz, dan vermoed ik dat je krijgt meer dan 71 dB van marge (Jammer macht - op kanaal macht). Is dit een IC of een verpakt ontvanger? Googlen voor PolaRX II didn't get me niets. Is de technische fiche vermelden blokkerende macht?

Ik denk dat ik ben nog steeds verward. Heeft u een bekende storing omgeving die u probeert om deze GPS-ontvanger in gebruik? Als dat het geval is, ga dan proberen in die omgeving. Als je een positie vast te stellen, dan is uw ontvanger werkt.
Terug naar boven
Lupin

Post 15 juni 2007 20:03

Ik heb een GPS-ontvanger die in een sterk "storende" omgeving (of misschien Ik denk het wel, want ik zie diverse verlies van het spoor van GPS-signalen) .. het storende frequentie is dezelfde .. Ik moet weten hoe groot is de immuniteit van mijn receiver over storende / jammen signaal .. Ik bedoel de vreemde macht niveau dat het verlies van de GPS-satellieten veroorzaakt in mijn ontvanger ..

Ik hoop dat zijn duidelijker, dank bij voorbaat voor uw steun.

Lupin
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> RF, Microwave, Antennes en optica -> PolaRx II GPS-ontvanger
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
GPS Receiver (15)
nauwkeurigheid van GPS-ontvanger (4)
GPS-ontvanger structuur (3)
GPS-ontvanger: problemen (8)
Bouwen chip GPS-ontvanger (1)
Laipac PG-11 GPS-ontvanger aan boord (4)
GPS-ontvanger & SIM300 (2)
hulp voor GPS-ontvanger architectuur (6)
GPS-ontvanger ontwerp, please help. (10)
patch-antenne voor GPS-ontvanger (4)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS