| Auteur | Bericht |
|---|
swicap
Lid geworden: 04 april 2004 Posts: 124 Geholpen: 13
| 23 mei 2007 8:44 Vraag over Clock en Data Recovery, bedankt. | | |
|
| voor loopbaanontwikkelingsrapporten dienst lineaire of BangBang PD, wat is er vangen bereik?
cdr slot zal verliezen als grote jitter weergegeven in input data? vervolgens wat voor soort jitter is meer schadelijk? DJ of willekeurige jitter?
Is er mogelijke methode om het ontwerpen van een robuust sluis in sporen circuits naar cdr rechter in blokkeren of niet?
Bedankt. |
|
| Terug naar boven | |
 |
MSSN
Lid geworden: 08 maart 2006 Posts: 232 Geholpen: 26
| 23 mei 2007 9:08 Re: Vraag over Clock en Data Recovery, bedankt. | | |
|
| | swicap wrote: | voor loopbaanontwikkelingsrapporten dienst lineaire of BangBang PD, wat is er vangen bereik?
cdr slot zal verliezen als grote jitter weergegeven in input data? vervolgens wat voor soort jitter is meer schadelijk? DJ of willekeurige jitter?
Is er mogelijke methode om het ontwerpen van een robuust sluis in sporen circuits naar cdr rechter in blokkeren of niet?
Bedankt. |
Normaal gesproken hebben loopbaanontwikkelingsrapporten vangen beperkt bereik en behoefte aan een lus te helpen tijdens de acquisitie.
Ja, er is een mogelijke methode om een robuust slot detecteren circuits die detecteert cdr vergrendelen en ontgrendelen van een referentie frequentie binnen een vooraf ppm fout ontwerp.
Check boek Razavi, het ontwerp van geïntegreerde schakelingen voor optische communicatie, heeft het een compleet hoofdstuk over loopbaanontwikkelingsrapporten |
|
| Terug naar boven | |
 |
swicap
Lid geworden: 04 april 2004 Posts: 124 Geholpen: 13
| 23 mei 2007 9:50 Vraag over Clock en Data Recovery, bedankt. | | |
|
| hi, MSSN, bedankt voor het antwoord. Ik wil precies weten wat de afwijking van frequcy dat cdr kan vastleggen met PD alleen. Ik heb gelezen boek al Razavi. Het is niet descript circuit uitvoering op CDR sluis in detector ontwerp, denk ik. Woule geven u meer informatie? Dank u. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 23 mei 2007 9:50 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
beckchm