| Auteur | Bericht |
|---|
Ghassan Al-Mutawa
Geworden: 09 oktober 2005 Posts: 24 Locatie: Bahrein
| 04 oktober 2006 12:22 Een probleem in Interfacin Een uController naar de Visual Basic | | |
|
| Ik vraag om hulp in een eenvoudig probleem dat maakt me gek, ik ben bezig met een project om naar huis te schrijven naar een microcontroller met behulp van een Visual Basic-programma dan de microcontroller te controleren of ander ding en stuur een acht bits signaal naar de Visual Basic-programma. het echte probleem is dat wanneer de microcontroller het signaal van 8 bits te sturen naar de computer, heb ik naar de lezing 3 keer zodat ik kan zien verschijnen of ander ding doen, en weergegeven als unicoded char (Arabisch charecters). wat ik echt denk dat de 8 bits Ik stuur gaat naar de UART buffer die is 32 bit breed en gaat naar de top het grootste deel van de buffer, ik moet een hand schudden om het werk gedaan op een doel geschikte manier.
De grote vraag is wat zijn de pinnen ik moet dit probleem oplossen? ze CTS / RTS of ik meer nodig dan dat?
Als u mij de weg of vertel me wat ik moet ik doen zal zijn erkentelijk.
wachten op uw antwoord Ik ben in een slecht humeur als gevolg van dit ding. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Artem
Lid geworden: 22 mei 2003 Posts: 1652 Geholpen: 91 Locatie: Turan
| 04 oktober 2006 14:05 Een probleem in Interfacin Een uController naar de Visual Basic | | |
|
| in C door het configureren van de communicatie structuren van vensters structuur kunt u deze uitschakelen handshaking en hardware en software flow control. Ik denk dat deze in DCB structuur. Neem een kijkje naar de pagina microshop: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnfiles/html/msdn_serial.asp
DCB structuur moet toegankelijk zijn van fundamenteel en |
|
| Terug naar boven | |
 |
Ghassan Al-Mutawa
Geworden: 09 oktober 2005 Posts: 24 Locatie: Bahrein
| 04 oktober 2006 17:31 Een probleem in Interfacin Een uController naar de Visual Basic | | |
|
| Nou ik lees net het artikel dat u mij gezonden heeft in de MSDN Library, het probleem is dat ik Usig Visual Basic 6, die niet de c commando's, is er iets beter om me te tonen wat ik wil? plz
Ik zag nooit een commando DCB in Visual Basic ook |
|
| Terug naar boven | |
 |
Bus Master
Lid geworden: 09 december 2001 Posts: 209 Geholpen: 6 Locatie: Vlak achter je ;-)
| 04 oktober 2006 18:37 Re: Een probleem in Interfacin Een uController naar de Visual Basi | | |
|
| In VB6, ik gebruik MSCOMM controle te communiceren via RS232 poort. U lijkt te hebben iets mis met de communicatie tussen uw algoritme uC en PC. U kunt gebruik maken van een (Header byte) aan elke communicatie-pakket starten en een vast geen gebruik. bytes per pakket. Ook is het goed om een pakket byte checksum toe te voegen om er zeker van gegevens correct is ontvangen.
Dit alles kan worden gedaan in de modus van No-Control-signalen (Slechts Tx, Rx & GND) signalen die nodig zijn voor succesvolle communicatie.
Neem contact met mij wanneer u hulp nodig. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 04 oktober 2006 18:37 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |