rection: ltr; text-align: left">krzykoz krzykoz

Lid geworden: 03 februari 2008

Post 14 feb 2008 10:12 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s
tags: krzykoz icd2 spanning 3,3 icd2 krzykoz geen VDD uit icd2 potyo icd2 3.3V icd2 aan boord van de macht

Ik had een probleem met deze schakelaar, ik denk dat het afhangt van de fabrikant. De oplossing is: gebruik de bekrachtiging van de ISP-VDD en switch spanning 3.3V (met Zener als ik op de afbeelding), maar met behulp van de HCT serie is niet nessesary, want als de stroom spanning zal 3V (vanaf TGT boord) de min HI spanning is minder dan 2V! (en schakelaar spanning nog 3.3V).

A propos, wat is het doel van deze schakeloptie gebruikt, kan je me uitleggen, want ik vond het geen enkel doel, behalve die voor de PGC en PGD lijn in hoge impedantie. Is het nessesary? De eerste potyo's ICD2 was en werkte ...

Ps. Jaki masz temat pracy dyplomowej? Lachten

Groeten!
krzykoz
Terug naar boven
Freddie Chopin

Lid geworden: 08 december 2007
Geholpen: 6

Post 14 feb 2008 11:12 ICD2 USB kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

is het mogelijk - zoals u al zei - om die lijnen te HI-Z met de schakelaar. met de jumper de buurt, kunt u wijzigen potyo gedrag op te treden als een 100% normaal debugger, die deze lijn aangesloten op het circuit, of - in de andere situatie - worden slechts een programmeur, waarin die lijnen aansluiten op de streefcijfer alleen wanneer VPP wordt toegepast, wat betekent dat alleen wanneer programma operatie is in volle gang. deze manier - op de doelgroep kunt u gebruik maken van deze lijnen aan wat je wilt, en u hoeft niet te verbreken ICD2 na de programmering van het apparaat op het werk - iets kunnen rijden de lijnen, want ze zijn elektrisch gescheiden van de potyo. ..

hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel [;

Deze functie lijkt erg handig wanneer u niet hoeft te debuggen, maar je moet programma doelgroep chip die lage pens-count of zeer verpakt met andere spullen op PCB's, en deze twee lijnen is te gebruiken voor iets anders doen. afgezien van puur comfort, deze schakelaar heeft geen andere functies [;

PS moj temat: miernik charakterystyk czestotliwosciowych urzadzen audio oparty o procesor dsp. een twoj? <:

0x41 0x56 0x45!
Terug naar boven
krzykoz

Post 14 feb 2008 13:19 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s

Ok, nu begrijp ik het doel, thx Freddie Chopin!

Ps. Hoe zit het Explorer-16? Http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=294234&highlight =

Ps. Obronilem Sie w zeszlym Roku ... "Generator przebiegow sinusoidalnych nb pasmo akustyczne" Przetaktowany PIC18F4431 (at) 48MHz robil jako generator DDS (bez zewnetrznego AD985x) ... Za nim tylko przetwornik, filtr i wzmacniacz Lachten

Regards, pozdro!
Terug naar boven
Freddie Chopin

Post 14 feb 2008 13:22 ICD2 USB kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

Ik weet niets over ontdekkingsreiziger helaas.

0x41 0x56 0x45!
Terug naar boven
krzykoz

Post 19 feb 2008 0:42 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s
tags: 74hc4066 schematische krzykoz icd2 krzykoz icd2 74hc4066

Hier is het schema van mijn versie ICD2, met behulp van de Zener-diode en de bekrachtiging van 74HC4066 doelstelling. Ik voeg ook DB9 en MAX202 op seriële communicatie ... Check it alsjeblieft ...
Regards, krzykoz.

Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Terug naar boven
krzykoz

Post 19 feb 2008 0:54 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s

A propos ... vind je Potyo het ontwerp?
Lachten

Terug naar boven
Freddie Chopin

Post 19 feb 2008 1:37 ICD2 USB kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

leuke visualisatie - Welke software gebruik je? is dat Eagle's ten? [;

0x41 0x56 0x45!
Terug naar boven
krzykoz

Post 19 feb 2008 14:46 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s

Eagle3D ...
http://www.matwei.de/doku.php?id=en:eagle3d:eagle3d
Terug naar boven
krzykoz

Post 20 feb 2008 15:28 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s

Een fout in mijn preview sch. Natuurlijk PORTA4 in 4550 moet worden push naar de Aarde, en PORTA1 & PORTB7 (PGD) trekken tot VUSB. De weerstanden op basis van transistoren moeten waarden: R10, R11 = 1.2, R12 = 390R ...
Sorry!
Terug naar boven
Zedman

Lid geworden: 13 oktober 2003
Geholpen: 2

Post 28 maart 2008 13:18 ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

Iedereen geslaagd met dit niveau conversie?

Ik probeer een programma 18F67J10.

Ik probeer dit: http://www.standardics.nxp.com/support/documents/i2c/pdf/an97055.pdf
Terug naar boven
Freddie Chopin

Post 28 maart 2008 15:58 ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

iedereen geslaagd ... lees dit topic ...

0x41 0x56 0x45!
Terug naar boven
Zedman

Lid geworden: 13 oktober 2003
Geholpen: 2

Post 28 maart 2008 17:00 ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?

: / Bedankt
Terug naar boven
danielciurea

Lid geworden: 02 april 2006
Krabbels: 1

Post 03 Sep 2008 22:35 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s
tags: volgens Lothar Stolz ontwerp icd2 met raad macht icd2 spanning

Hallo,

Ik heb ook een gebouwd ICD2 "gekookt" door mij, maar het is hoofdzakelijk gebaseerd op de schema's gevonden op dit forum.

Wat ik wilde zeggen is dat een van mijn vrienden heeft een ontdekkingsreiziger 16 boord en hij getest mijn ICD op dat bord. Hij zei dat hij in staat was om te lezen programma en debuggen PIC24xxx zonder enige problemen.
De data lijnen zijn gebufferd met standaard 74HC125/126 en de MCLR / VDD switching matrix is Lothar Stolz het ontwerp.

Voor een beter begrip I gaat het deel van het schema was ik over praat.

HC/ A HCT drivers will solve this problem for good because the drivers that output the data will be powered from the target's power supply therefore their output logic levels will be scaled according to their supply voltages. Aan de andere met behulp van een HC / A HCT chauffeurs zullen lossen dit probleem voor een goede zaak, omdat de chauffeurs dat de output van de gegevens zal worden gevoed door de doelgroep van de voeding dus hun productie logische niveaus zal worden aangepast naar gelang van hun Voedingsspanningen. De stuurprogramma's gebruikt om gegevens permanent suplied uit ICD voedingslijnen en hun output logische niveaus zijn TTL compatibel.
Dit type van de bestuurders worden ook gebruikt op de originele ICD2.

.... hoop dat dit helpt iedereen

Terug naar boven
El_gocho

Lid geworden: 17 Sep 2008
Posten: 2

Post 17 Sep 2008 21:57 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s
tags: icd2 kloon 3.3V programmeur pic24 pic24 programmeur kloon icd2 3.3V programmeur 3.3V icd2 kloon

Hola een todos!
En la originele versie del ICD2 no es una Fuente necesario para el programador Cuando se quiere programar dispositivos PIC24. Mi pregunta es: żEl clon trabaja de la misma Manera? Gracias!

Hallo iedereen!
In de oorspronkelijke versie van ICD2 er geen behoefte aan een bron als je wilt programmeur PIC24 hulpmiddelen (3.3V). Mijn vraag is: Is de kloon werkt op dezelfde manier? Bedankt!
Terug naar boven
crystallattice

Lid geworden: 01 oktober 2007
Posten: 2

Post 22 januari 2009 12:21 Re: ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s
tags: icd2 pyto2 icd2 spanning 3,3 icd2 doelgroep 3.3V icd2 kloon icd2 kloon met 3V doelgroep kloon icd2 icd2clone 3.3

Hi all, I've been lezing alle berichten over het gebruik van de kloon ICD2 op 3.3V en begrijpen dat de pyto2 is het enige dat werkt.

Ik heb de ingebouwde PICS versie voordat ik lees dit bericht. Kijkend naar het schema van de PICS kan het niet worden aangepast om te werken met 3.3V?. Kijk op schema gevonden op icd2clone.com, belangrijkste schema. Als de Vcc voederen T2 werd geleverd door de doelgroep (verbinding met J2 pin 2), dan wanneer RC1 is hoog, 3.3V zou worden verstrekt aan de MCLR pin, toch? En wanneer T5 is dan 12V zal worden verstrekt. Dit was de enige zorg die ik kon vinden als alle andere voltages dan nog functioneren als nodig wanneer pluged in een 5V systeem.

Ik heb geprobeerd de PICS zonder wijziging op een 3.3V systeem en levert ongeveer 4.65v aan de MCLR (J2 PIN1) die volgens spec is te hoog, maar chip werkt nog steeds ...

Wat denkt u van de suggestie op te lossen PICS?

Terug naar boven
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Microcontrollers -> ICD2 USB-kloon - hoe te krijgen om te werken met 3.3V PIC24s?
Pagina 3 van 4 Alle tijden zijn GMT 2 Hours
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS