| Auteur | Bericht |
|---|
KamalS
Lid geworden: 14 februari 2006 Posts: 27 Geholpen: 5
| 08 juni 2006 18:09 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 pickit2 schema pickit2 schematische opbouw van een pickit2 schema pickit2 pickit2 schematische firmware pickit 2 schematische |
|
| Microchip heeft aangeboden de schematische hier:
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en023805
Van wat ik heb begrepen, de firmware is ook hier beschikbaar.
Dus, voordat ik het zelf, ik zou graag willen weten of iemand heeft de PICKit2 van de grond af op basis van dit model?
Ook is er een beter ontwerp in vergelijking met PICKit maar met dezelfde / betere PIC Verenigbaarheid?
De reden whay ik vraag is dat ik nodig heb om een paar twijfels uit het schema. |
|
| Terug naar boven | |
 |
namqn
Lid geworden: 19 februari 2006 Posts: 172 Geholpen: 19
| 08 juni 2006 19:03 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 pickit2 se google pickit groep 2 |
|
| Hoi,
U vindt veel informatie over PICKit2 uit deze lijst: [url = http://groups.google.com/group/pickit-devel] [/ url]
Ook zoek PICKit2 op de Microchip de USB-forum.
Sante, |
|
| Terug naar boven | |
 |
togarha
Lid geworden: 04 Sep 2006 Posts: 69 Geholpen: 1
| 05 Sep 2006 14:11 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 bouwen van een pickit2 bouwen pickit2 pickit2 bouwen bouwen uw eigen pic Kit 2 |
|
| Hi KamalS,
Hebt u uw pickit2 bouwen? Ik denk om mijn eigen pickit en ik heb enkele vragen te ...
groeten,
togarha |
|
| Terug naar boven | |
 |
rkodaira
Lid geworden: 08 juni 2004 Posts: 332 Geholpen: 54 Locatie: Sao Paulo - Brasil
| 05 Sep 2006 18:55 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 pickit2 18f2550 pickit2 programma 18f2550 pickit 2 programmeur circuit 18f2550 pickit2 bestuurder pickit2 pickit2 in circuit programmer |
|
| Ik bouwde alleen de 18F2550 met firmware, de oscillator circuits en de drukke geleid (geen DC-DC converter en schakelelementen etappes en EEPROM geheugens). Ik kon niet beschikken over de bevestiging van het USB-apparaat door de computer of door de PICKIT2 software.
Ik probeerde ook met de firmware van:
http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html
Maar ik had geen succes, want ik kan niet toewijzen van een USB-stuurprogramma's voor de programmeur. |
|
| Terug naar boven | |
 |
vsmGuy
Lid geworden: 26 juni 2006 Posts: 445 Geholpen: 23
| 06 Sep 2006 2:37 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 bouwen van een pickit2 kopen pickit2 pickit2 kopen microchip icd2 le ICD 2 le |
|
| Het is beter te kopen PICKit2 van Microchip want het is een compleet platform, en niet gewoon een programmeur.
Als je echt wilt bouwen, probeert de bouw van de ICD2, maar kopen PICKit2 - het is niet erg duur. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Buriedcode
Lid geworden: 06 mei 2004 Posts: 327 Geholpen: 34 Locatie: London
| 06 Sep 2006 3:16 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: t schematische pickit 2 programmeur schematische pickit 2 schematische 18f2550 schematische microchip pickit 2 schematische 18f2550 ICSP-schema |
|
| VSM vent,
Ik neem aan dat de PICkit 2 programmeur (niet de 'add-on board') kunnen programma alle apparaten die op de microchip website? Ik realiseer me dat is wat het zegt, maar ik was niet zeker of ze hadden het over de software-kant van de zaak. Als het programma kunnen alle apparaten opgesomd (de volledige 'F' serie denk ik) via ICSP, ik kom een pick-up, net gevonden dat Farnell doen het voor 22GBP enkele gratis 6-40 pens PIC's (lage structuren) gegooid in voor gratis.
Niet zeker weet of om het bouwen of het mijne, maar tegen die prijs ben ik gedwongen om het te krijgen, toen ik werd oding onderzoek naar een gebouw, ik verondersteld alle USB PIC programmeurs werden duurder, niet beseffen dat dit een kwam dus damn goedkoop.
Over het bouwen van een from scratch. Microchip zijn alle bestanden die u nodig schematische, onderdelen lijst, firmware (voor de 18F2550) USB PC-driver voor de meeste Windows-platforms en de PC-software voor de programmering. Ik kwam> <dit dicht bij het bestellen van onderdelen wanneer ik vond dat mijn distributeur daadwerkelijk verkocht voor de helft van de prijs van mijn onderdelen lijst.
Ik wil niet kapen het onderwerp, dus als iemand gebruik heeft gemaakt van de 'PICkit 2' op veel verschillende PIC's, ik waardeer een prive-bericht over uw ervaringen / recensies.
Bedankt
BuriedCode. |
|
| Terug naar boven | |
 |
togarha
Lid geworden: 04 Sep 2006 Posts: 69 Geholpen: 1
| 07 Sep 2006 12:27 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: t schematische |
|
| Niemand weet of er een mogelijkheid tot wijziging transistoren door microchip schema te anothers? Ik kan het niet verkrijgen van deze transistors in mijn stad ...
Groeten
togarha |
|
| Terug naar boven | |
 |
Buriedcode
Lid geworden: 06 mei 2004 Posts: 327 Geholpen: 34 Locatie: London
| 08 Sep 2006 18:34 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 pickit2 schema pickit2 schematische schema pickit2 pickit 2 schematische pickit2 schema's pickit 2 schema's |
|
| Hoi
| Citaat: | | Niemand weet of er een mogelijkheid tot wijziging transistoren door microchip schema te anothers? Ik kan het niet verkrijgen van deze transistors in mijn stad ... |
Nou, kijken naar het schema op de installatie-cd voor, hij heeft 3 MOSFET's en 7 bipolaire transistoren. Gezien het niet gebruiken / schakelaar grote bedragen van de huidige (geciteerd als 100mA max) Ik tihnk je kon substituut bijna elke MOSFET zolang je de polarioty rechts. Er moet 2 N-kanaal MOSFET's, en 1 P-kanaal. AN N en P zijn in dezelfde chip in de PICkit2.
Als voor de bipolaire transistoren (de normale structuren) ze 3 x 3094's (NPN) en 4 x 3096's (PNP). De 3094 / 6 zijn voor algemene doeleinden transistors, dus bijna elke substituut kunnen worden gebruikt (BC108 / 9? 2N2222A?) Weer net zo lang als je zowel NPN en PNP's
Succes,
BuriedCode. |
|
| Terug naar boven | |
 |
cnc
Lid geworden: 10 Sep 2006 Posten: 2
| 10 Sep 2006 14:14 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | Tags: t icd2 le |
|
| | zou een ICD2 beter? |
|
| Terug naar boven | |
 |
Beowolf
Lid geworden: 19 juni 2006 Posts: 135 Geholpen: 7
| 11 Sep 2006 19:33 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: t schematische icd2 le ICD 2 le |
|
| Het is een programmeur en een debugger, dus het is beter! Ook is er een reeds ontwikkelde versie hier op dit forum .. Ik ben van plan om een op de komende weken, dus we se ... Ik ben momenteel met behulp van een geleende ICD2 ...
Belangrijkste vraag die je jezelf moet vragen is hoe je gaat de ontwikkeling van uw project.
Ik allereerst de peripherials ik nodig heb, kies een geschikte PIC, maak een schema met ICSP stekker, schrijf de code te testen op de simulator, en als het nodig is, debuggen met ICD.
Het ontwikkelen van speciale functies voor interfacing elke Peripherial bespaart tijd, want zodra je te ontwikkelen, je gewoon uitvoeren van een project en het werkt ... |
|
| Terug naar boven | |
 |
blueroomelectronics
Lid geworden: 17 Sep 2006 Berichten: 1442 Geholpen: 79 Plaats: Toronto, Canada
| 14 oktober 2006 5:15 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: pickit2 icd2 pickit2 kloon ICD 2 le kloon pickit2 pickit2 te icd2 pickit2 klonen icd2 le |
|
| De PICKIT 2 als van firmware versie 2 alleen debug een PIC (de PIC16F917). Een ICD2 kunt programmeren en debuggen veel meer PICS (eventuele 16Fxxx met debug 18Fxxx, dsPIC etc)
De USB op de PICKIT2 is very nice. Als voor de ICD2 klonen (degenen zonder een 18F4550) niet sneller of langzamer dan de seriële (RS232) versie. De 18F4550 en 16F877-20 debuggen (enkele stap) ongeveer 10x sneller dan de seriële versie (zij lopen parallel Master / Slave-modus). Als u wilt debuggen in een enkele stap modus snel met seriële houden niet open te veel kijken vensters.
Ik zou aanraden de ICD2 over een PICKIT2.
Hier is een snelle FAQ op de PICKIT2 http://www.voti.nl/pickit2faq/index_1.html |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
Lid geworden: 09 mei 2007 Posts: 821 Geholpen: 21 Locatie: USA & Canada
| 25 Sep 2007 21:45 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 icd2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2 pickit2 se |
|
| Persoonlijk vind ik dat de PICkit2 is way better than the ICD2 op eenvoudig van gebruik.
Laatst gewijzigd door funnynypd op 04 oktober 2007 5:27; bewerkt 2 keer in totaal |
|
| Terug naar boven | |
 |
blueroomelectronics
| 26 Sep 2007 1:52 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 icd2 le ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2 |
|
| | funnynypd schreef: | | PICkit2 is way better than the ICD2. |
Heb je een werkelijk gebruikt? Heb je vergeleken met een ICD2? |
|
| Terug naar boven | |
 |
mensen
Lid geworden: 31 oktober 2006 Posts: 183 Geholpen: 18 Locatie: Guadalajara
| |
| Terug naar boven | |
 |
narccizzo
Lid geworden: 20 januari 2006 Posts: 173 Geholpen: 4 Locatie: PATZCUARO, Michoacán, MEXICO
| 26 Sep 2007 5:30 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 tussen pickit2 icd2 icd2 le ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 |
|
| Misschien is de PICkit2 is kleiner en mooier dan de ICD2, maar er is een groot verschil tussen programmering en PROGRAMMERING debugging.
Als iemand zich kan ontwikkelen al hun programma's zonder het debuggen helpen, PICkit2 zijn prima, ik zal blijven gebruiken ICD2 tot een PICkit 3 of 4 komt met debug optie, dan zullen we proberen om onze eigen.
groeten, narccizzo |
|
| Terug naar boven | |
 |
mensen
| 26 Sep 2007 6:38 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 icd2 vs pickit2 icd2 le ICD 2 vs pickit2 ICD 2 le icd2 le pickit2 |
|
| Hij zeg dit, omdat hij de verkoop van de PCB's, en natuurlijk is dit niet waar is. 160 USD vs 35 USD
En by the way, hier is een foto van de speciale uitgave ICD2, is dit in de pickit2 pakket.
Saludos Camarada 
|
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 29 Sep 2007 8:00 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf scratch | | | tags: pickit2 kloon pickit2 ou icd2 pickit2 schema pickit2 18f2550 pickit2 schematische pickit2 niet kunt vinden bestuurder pickit 2 programmeur schematische |
|
| Controleer de microchip forume, is er veel discussie over PICkit 2 en ICD2. Ook vragen Xiaofan, hij is de deskundige en kan u vertellen de waarheid.
Microchip webmaster zojuist een bericht op de forume over in circuit debuggen vermogen van PICkit2 paar dagen geleden. | togarha schreef: | | Niemand weet of er een mogelijkheid tot wijziging transistoren door microchip schema te anothers? Ik kan het niet verkrijgen van deze transistors in mijn stad ... | Ik heb de MMBT3904 met MMBT2222 zonder enig probleem. Wat de MOSFET en diode, heb je ook heel voorzichtig zijn want ze doen afbreuk aan de spanning van een perceel. | Beowolf schreef: | | Het is een programmeur en een debugger, dus het is beter! | Dus doet PICkit2 (Controleer de nieuwe vrijgegeven MPLAB V7.62). En nieuw bericht op Microchip forum.
Functioneel ze zijn identiek (PICkit2 heeft een beetje meer over het programmeren van de EEPROM, maar u kunt negeren dit als microcontroller gebruiker).
Design Architecture oogpunt PICkit2 is eenvoudiger en krachtiger aangezien het vele jaren later dan de ICD2, hoeft u niet eens moeten installeren van een USB-driver als ICD2 vereist.
En meest belangrijk: het is veel goedkoper en het maakt niet beschikken over de uitwisseling van steun van microchip. 
| Citaat: | | Heb je een werkelijk gebruikt? Heb je vergeleken met een ICD2? | Ik heb beide, ook andere Microchip avondmaal dure ontwikkeltools. ICD2 is ok, niet geweldig. PICkit2 wordt steeds beter en beter. Dit hebben we reeds gezien vanaf Microchip's updates en web post. Wat de toekomst van beide instrumenten, we zullen zien.
En de schoonheid van PICKit2 is: de hardware is open-bron. Kan iemand mij vertellen wat de echte nieuwe microchip ICD2 schematische is, en wat ze echt zijn? Het klonen werkt, kan iemand zeggen dat ze zijn 100% identiek zijn? Speciaal voor deze 3.3V PIC18FJ delen? Dat weet ik niet.
Maar met de hulp en open-bron schematische van Microchip, kunnen gebruikers zelf uw PICkit2. Als er iets is gebeurd, kan de gebruiker ook debuggen en problemen opsporen met behulp van de standaard-schema en het vaststellen van het probleem. Voor beginners en een aantal van de gebruiker, dit kan belangrijk zijn dan het verzenden mislukt zijn terug te Microchip en wacht tot de vervangingen.
Ik heb terug veel ICD2 terug naar Microchip, de laatste uitwisseling is deze augustus, al een tijdje (mijn baas wil niet betalen volgende dag of 2de dag verzendkosten), heb ik lenen van een college te debuggen en programmeren mijn software in bijna een hele week.  | Citaat: | | Heb je een werkelijk gebruikt? Heb je vergeleken met een ICD2? | Ik gebruikte beide. Ik heb niet vergelijken. Iemand vergeleken ze in Microchip's forum. Op de PICkit2 kant, is er zelfs hardware-functie, die Microchip's eigen man nog niet weet, of zeker wat het is ontworpen. | rkodaira schreef: | Ik bouwde alleen de 18F2550 met firmware, de oscillator circuits en de drukke geleid (geen DC-DC converter en schakelelementen etappes en EEPROM geheugens). Ik kon niet beschikken over de bevestiging van het USB-apparaat door de computer of door de PICKIT2 software. Ik probeerde ook met de firmware van: http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html Maar ik had geen succes, want ik kan niet toewijzen van een USB-stuurprogramma's voor de programmeur. | 1e van alles, u hoeft geen pc bestuurder. Dit is de schoonheid van plug and play. Manier beter dan ICD2. 2e, de MPLAB of PICKit2.4 heeft de firmware onder hun map, net vinden / lenen van een programma toolset (zoals een andere PICkit 2 of ICD 2) kunt u opnieuw programmeren van de chipset.
Laatst gewijzigd door funnynypd op 04 oktober 2007 5:43; bewerkt 9 keer in totaal |
|
| Terug naar boven | |
 |
blueroomelectronics
| 29 Sep 2007 15:26 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 microchip icd2 le pickit2 10f ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2 |
|
| De PICKit2 en ICD2 zijn nauwelijks functioneel identiek. De PICKit2 is een nette programmeur, maar steunt hij niets meer dan een 18 serie PIC. Nr. 10F chips worden gesteund.
Lees de release notes op microchips site. |
|
| Terug naar boven | |
 |
contagiouseddie
Lid geworden: 10 mei 2004 Posts: 60 Geholpen: 3
| 29 Sep 2007 16:59 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 pickit2 18f2550 kopen pickit2 pickit2 kopen microchip icd2 le pickit2 programma 18f2550 |
|
| PICKit2 begon als programmeur bij het 1e ingevoerd. Ik herinnerde me branden ze in de 1ste dag dat ik gebruik. Maar op dit moment is er veel apparaten die kunnen worden geprogrammeerd en zelfs debug, uitgevoerd in MPLAB hoewel de dsPIC & PIC24 serie heeft niet kunnen worden debugged gewoon nog niet.
ICD2 LE is meestal verkocht tijdens deze seminar door Microchip. Ik kreeg dit tijdens hun 16-bit MCU seminar verkopen op USD75 maar nooit kopen, maar in plaats gemaakt mezelf een PICkit2. Maar ik denk dat het kopen van PICkit2 zou goedkoper, tenzij je kunt de PIC18F2550 gratis (als je begrijpt wat ik bedoel, ). |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 29 Sep 2007 19:29 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 microchip icd2 le pickit2 10f ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 |
|
| | blueroomelectronics schreef: | De PICKit2 en ICD2 zijn nauwelijks functioneel identiek. De PICKit2 is een nette programmeur, maar steunt hij niets meer dan een 18 serie PIC. Nr. 10F chips worden gesteund. Lees de release notes op microchips site. | Zelfs de Microchip Real ICE biedt geen ondersteuning voor het 10F-chip. Kunt u aanspraak is een lager einde instrument dan de ICD2 alleen vanwege dat?
Dit zal worden beslist door Microchip, marketing en techniek, kunnen we slechts een kleine invloed per post "wensenlijstje".
Technologie oogpunt, niets is onmogelijk.
Op sommige aspecten, kunnen we niet vergelijken met de PICKit2 en ICD2 in de manier waarop we vergelijken benzine en diesel motor.
Ook de eindgebruiker zullen hun eigen beslissing, net zoals er mensen zijn die meer plezier aan de dieselmotor, zoals de Europeanen.
Zie de bijlagen. De MPLAB is momenteel bèta ondersteuning. Meer zal komen.
Toegevoegd na 1 minuten:
Waar is mijn foto? De post-systeem zou kunnen hebben van een bug. Maar je kunt zien via deze link:
ftopic273740.html
Laatst gewijzigd door funnynypd op 04 oktober 2007 5:45; bewerkt 4 keer in totaal |
|
| Terug naar boven | |
 |
mensen
| |
| Terug naar boven | |
 |
blueroomelectronics
| 30 sep 2007 4:52 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 kloon pickit2 ou icd2 blueroomelectronics pickit2 kloon kloon pickit2 icd2 le pickit2 10f ICD 2 le |
|
| Welnu, in de herziening van het bedrag van de studenten die willen een goedkope fundamentele programmeur Ik ben het samenstellen van een PICKit2 kloon. Basic 5V ontwerp alleen om de prijs omlaag. Ik ben ook combineren met de Firefly kit (16F88 tutor) De PICKit2 maakt een leuke goedkope programmeur met debug ondersteuning. Hoewel niet zo krachtig als een ICD2 het is zeer eenvoudig te maken en ondersteunt veel populaire 16 septies & 18F zuivere intercommunales.
PS Ik was verkeerd, als je gebruik maakt van de software voor PICKit2 (niet MPLAB) kunt u het programma 10F zuivere
Nieuwe kit zal meikever
|
|
| Terug naar boven | |
 |
narccizzo
Lid geworden: 20 januari 2006 Posts: 173 Geholpen: 4 Locatie: PATZCUARO, Michoacán, MEXICO
| 30 sep 2007 9:30 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 kloon pickit2 ou icd2 zelfgemaakte pickit2 bouwen van een pickit2 kloon pickit2 pickit2 kloon firmware icd2 le |
|
| Ok, ik zie dat pickit2 nieuwe versie heeft ook foutopsporingsprogramma vermogens, zijn goedkoper (origineel, kloon en zelfgemaakte versies), ook 10 en 12 serie zelfs seriële herinneringen zoals 24, 25 en beter van al is het open source. En het lijkt erop dat de firmware-versies zijn groeit snel ik denk dat de man heeft gelijk. Het ziet er extremelly gemakkelijk op te bouwen dan de ICD2. Wat denk je?
Un saludo para mi paisano de Jalisco.
narccizzo |
|
| Terug naar boven | |
 |
blueroomelectronics
| 30 sep 2007 17:07 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 |
|
| | Ik ben het testen van het ontwerp met een minimale PICKit2 ontwerp, geen EEPROM's, geen klem transistors, geen variabele VDD. |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 30 sep 2007 17:13 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: pickit2 kloon pickit2 schema pickit2 schematische kloon pickit2 schema pickit2 pickit2 kloon schematische pickit 2 schematische |
|
| Als een DIYer ontwerper, je kunt doen wat je wilt en nog steeds maken personeel werkt. Good job. Hier is een andere PICkit 2 kloon op de productie al met SMD ontwerp. Basiclly het is een open source model, iedereen kan het schema van dit forum, aanpassen, wijzigen en te genieten.
Vergelijk met Microhip het ontwerp (beide zonder ruimte), zowel de externe stroomvoorziening.

Ruwe PCB's en volledige componenten zijn ook hier beschikbaar. http://www.auelectronics.selfip.com/Hardware-CB0703.htm
Vergadering tekening waarop hier:

Volledig geassembleerd product life-time garantie zijn ook beschikbaar: http://www.auelectronics.selfip.com/System-PICkit2.htm
Laatst gewijzigd door funnynypd op 12 november 2007 20:10; bewerkt 13 keer in totaal |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 30 sep 2007 19:59 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | tags: t |
|
| Hoe kon ik weer op de foto als vele andere deed? Dacht uit. |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| |
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 24 oktober 2007 18:03 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 kloon pickit2 ou icd2 zelfgemaakte pickit2 bouwen van een pickit2 kloon pickit2 pickit2 kloon firmware icd2 le |
|
| | narccizzo schreef: | Ok, ik zie dat pickit2 nieuwe versie heeft ook foutopsporingsprogramma vermogens, zijn goedkoper (origineel, kloon en zelfgemaakte versies), ook 10 en 12 serie zelfs seriële herinneringen zoals 24, 25 en beter van al is het open source. En het lijkt erop dat de firmware-versies zijn groeit snel ik denk dat de man heeft gelijk. Het ziet er extremelly gemakkelijk op te bouwen dan de ICD2. Wat denk je?
Un saludo para mi paisano de Jalisco.
narccizzo | Mee eens. |
|
| Terug naar boven | |
 |
funnynypd
| 12 november 2007 20:07 Bouwen aan de PICKit2 van nul | | | Tags: t icd2 le ICD 2 le |
|
| Grootte te vergelijken met de ICD2 (beide met een afgesloten ruimte).
|
|
| Terug naar boven | |
 |
rkodaira
Lid geworden: 08 juni 2004 Posts: 332 Geholpen: 54 Locatie: Sao Paulo - Brasil
| 12 november 2007 23:29 Re: Bouwen aan de PICKit2 vanaf nul | | | tags: pickit2 pickit2 ou icd2 pickit2 18f2550 bouwen van een pickit2 icd2le ICD icd2 le 18f2550 pickit2 |
|
| Ok jongens, je hebt me aangemoedigd om verder te gaan mijn tests op DIY PICKIT2. Nu ben ik erin geslaagd mijn prototype (breadboard gebouwd met 18F2550, kristallen, enz.) om te worden herkend door de pc en PICKIT2 software en ook door de MPLAB 8. Hoewel ik niet de bouw van het EEPROM's (Ik heb de 24LC512) en de schakelaar transistors circuits, de DC-DC converter (12V) goed gewerkt en die in de test. Ik heb enige tijd is om een PCB lay-out voor mijn componenten (alle duik via gat) onderdelen).
Obs: Ik heb een ICD2LE voor foutopsporing, maar de PICKIT2 software is lichter en makkelijker te gebruiken voor het branden van toepassing, dus ik denk dat worths te bouwen. |
|
| Terug naar boven | |
 |