| Auteur | Bericht |
|---|
SISWANTO
Lid geworden: 14 mei 2001 Posts: 108 Locatie: Nirwana
| 31 mei 2006 3:09 Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Dear All, Ik heb je nodig sugestions Ik wil bouwen applicatie te gebruiken seriële communicatie COM-poort en MDB-Database met OS WindowsXP, die een van de beste compiler voor bovenstaande toepassing? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C of wat? FYI eigenlijk mijn achtergrond is als embedded / microcontroller programmer. en zo lang als ik C taal te gebruiken.
Siswanto |
|
| Terug naar boven | |
 |
jhonny_yang
Geworden: 08 maart 2002 Posts: 140 Geholpen: 1
| 31 mei 2006 3:53 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Dear All, Ik heb je nodig sugestions Ik wil bouwen applicatie te gebruiken seriële communicatie COM-poort en MDB-Database met OS WindowsXP, die een van de beste compiler voor bovenstaande toepassing? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C of wat? FYI eigenlijk mijn achtergrond is als embedded / microcontroller programmer. en zo lang als ik C taal te gebruiken. Siswanto |
Het meest eenvoudig voor beginners is Borland C Builder of Delphi. Afhankelijk van uw basis-taal. Misschien Borland C Builder is gemakkelijker, maar de C is zeer complex niet als een ingesloten.
Voor MS-Visual C is dit meestal ondersteuning in de wereld, zodat je alle probleem kan eenvoudig worden opgelost. Maar Visual C is zeer complex |
|
| Terug naar boven | |
 |
kavgoxin
Geworden: 17 september 2004 Berichten: 34 Geholpen: 1
| De 01 juni 2006 16:06 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| | Ik denk dat VC is ook een goede optie. als het bevat veel bibliotheek in verband met comm. |
|
| Terug naar boven | |
 |
saeid5977
Lid geworden: 23 mei 2006 Posts: 24 Geholpen: 2
| 05 juni 2006 0:27 Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| hoi comm poort voor alle hetzelfde zijn (als u mscommctrl ActiveX), maar voor DB VC is een paar complex (cuz van ADO COM-object programmering)
tussen BC en Delphi, Delphi is beter in snelheid en andere dingen zijn hetzelfde. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Google AdSense

| 05 juni 2006 0:27 Advertenties | | |
|
|
|
|
| Terug naar boven | |
 |
chiara
Lid geworden: 09 juli 2002 Berichten: 49 Geholpen: 3
| 05 juni 2006 3:28 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Delphi is beter in compilatie snelheid dan C Builder niet in de uitvoering van binaire beeld.
In ieder geval, C Builder is een betere optie voor eenvoudige GUI TOEPASSING, Als u wilt ander project achteraf te doen.
Normaal C / C middelen meer overvloedig op internet.
succes |
|
| Terug naar boven | |
 |
SISWANTO
Lid geworden: 14 mei 2001 Posts: 108 Locatie: Nirwana
| 06 juni 2006 2:08 Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Hi Responders, You all great. Ik zal proberen BC Builder. Door de manier, in mijn land (Indonesië) Delphi is bekender dan BC Builder, ik weet niet waarom. Veel geluk voor jullie allemaal.
Siswanto |
|
| Terug naar boven | |
 |
jhonny_yang
Geworden: 08 maart 2002 Posts: 140 Geholpen: 1
| 06 juni 2006 5:43 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Hi Responders, You all great. Ik zal proberen BC Builder. Door de manier, in mijn land (Indonesië) Delphi is bekender dan BC Builder, ik weet niet waarom. Veel geluk voor jullie allemaal.
Siswanto |
Ik Indonesië mensen. Veel van de mensen in Indonesië heel graag Turbo Pascal zo Delphi veel vergelijkbaar is met Pascal en over C iedereen bang dat het in Indonesië.
Voor meer ondersteuning Ik denk dat je moet kiezen voor Delphi. geheel van de wereld Borland Delphi is populairder dan Borland C Builder. Alleen een beetje met behulp van Borland C Builder (Component reden). |
|
| Terug naar boven | |
 |
farhantariq
Lid geworden: 13 juni 2006 Berichten: 62 Geholpen: 2 Locatie: Pakistan
| 20 juni 2006 18:50 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| | Haar Borland C compiller. |
|
| Terug naar boven | |
 |
Memarian
Lid geworden: 11 augustus 2004 Posts: 178 Geholpen: 22
| 26 juni 2006 19:27 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Lieve,
Ik gebruik Pascal vele jaren geleden, en ik preffer Delphi nu. Voor seriële poort
communicatie zijn er vele gratis onderdelen op het net voor zowel
Borland Delphi en Borland C Builder.
Voor Database Delphi & C Builder zijn meer gemakkelijker.
Succes. |
|
| Terug naar boven | |
 |
hondacivic
Lid geworden: 11 mei 2006 Berichten: 52
| 26 juni 2006 19:32 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| | Als u Delphi programmeur Ik vind dat je moet doen, omdat voor het programmeren in Delphi compoort Ik zie TurboPower Component is goed voor you.It 's absoluut vrij van charge.You kan krijgen van http://sourgeforge.net (vinden "TurboPower"). succes |
|
| Terug naar boven | |
 |
mutevaggil
Geworden: 07 september 2006 Berichten: 61 Geholpen: 1 Locatie: Istanbul-TURKIYE
| 11 oktober 2006 14:54 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| andere idee?
DELPHI? Visual C ? Borland C ?
welke het meest geschikt is voor PORT interfacing, GUI, Signal Processing en microcontrollers gebaseerde projecten?
kort, die men het meest geschikt is voor een elektronisch man?
thanks in advence. |
|
| Terug naar boven | |
 |
prabhak
Geworden: 24 maart 2004 Berichten: 32
| 14 oktober 2006 7:34 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Anyday voor kleine utilitiy programmering Ik stel voor Delphi.
nu Borland hebben vrijgegeven gratis versie van hun gereedschap (TurboExplorer).
en met de beschikbaarheid! van kwaliteit componenten, je hoeft alleen maar te concentreren op functionlity.
Kijk niet verder dan Delphi. |
|
| Terug naar boven | |
 |
mutevaggil
Geworden: 07 september 2006 Berichten: 61 Geholpen: 1 Locatie: Istanbul-TURKIYE
| 09 november 2006 19:04 Re: Borland Delphi, C Builder of Visual C The Best One? | | |
|
| Delphi Leads de weg voor nu.
en alle andere idee??? |
|
| Terug naar boven | |
 |