elektronica forum

Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Help "ontwerp en de bouw van digitale ontvanger"

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Digitale communicatie -> Help "ontwerp en de bouw van de digitale ontvanger"
Auteur Bericht
Hsumon

Lid geworden: 15 februari 2006

Post 15 februari 2006 11:22

Help "ontwerp en de bouw van digitale ontvanger"

Ik zou naar introtude m myself.I 'Miss Hsumon.I afkomstig zijn uit
Yangon, m Myanmar.I 'onderzoek voor de Ph.D thesis.So Ik wil weten hoe prprepair voor mijn proefschrift titel en hoe de verwijzing naar corcern met de mijne zoeken.
Als u licture-tijd en u bent belang mijn titel, zullen we elkaar op online te discussiëren over mijn project. Nu ben ik interessant de DVB-T-ontvanger, maar wie heeft u gereisd is het niet easy.So danken als je begeleidt en interesse mijn titel.
Bedankt voor uw aandacht.
Terug naar boven
Google
AdSense
Google Adsense

Post 15 februari 2006 11:22

Advertenties

Terug naar boven
zolam

Geworden: 03 oktober 2005
Geholpen: 9

Post 16 februari 2006 14:58

Re: Help "ontwerp en de bouw van de digitale ontvanger en een

Kijk naar de ST en Zarlink sites. zij voornemens zijn er een aantal globale oplossingen
Terug naar boven
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Digitale communicatie -> Help "ontwerp en de bouw van de digitale ontvanger"
Pagina 1 van 1

subj

text

Alle tijden zijn GMT 1 uur
Vergelijkbare onderwerpen:
hoe kan meten "macht" en "SK" voor ant (4)
"Digital Design" door MorrisMano boek verzoek (6)
P & R met slechts "LEF" bestand en NO "lib" (4)
Wat is het verschil voor "UGBW" en "GBW"? (1)
Wat is 'soft start' en 'dode tijd' van (5)
waar de termiinal DN "en" SUB "Conne (2)
"PIC18F4550.h" en "mcc18.exe" bestanden zijn (5)
"Het verschil tussen" LATCH "en" FLIPFLO (7)
Problemen bij het gebruik "genereren" en "genvar" w (2)
verschil tussen "open" en "fopen" (1)

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS