Regels | Recente berichten | onderwerp RSS | Zoeken | Registreer | Inloggen

Elektronische Diensten

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Elektronische Diensten
Arabische versie Bulgaarse versie Catalaanse versie Tsjechische versie Deense versie Duitse versie Griekse versie Engels versie Spaanse versie Finse versie Franse versie Hindi versie Kroatische versie Indonesische versie Italiaanse versie Hebreeuwse versie Japanse versie Koreaanse versie Litouwse versie Letse versie Nederlandse versie Noorse versie Poolse versie Portugese versie Roemeense versie Russische versie Slowaakse versie Sloveense versie Servisch versie Zweedse versie Tagalog versie Oekraïense versie Vietnamese versie Chinese versie
Auteur Bericht
Ganymedes

Geworden: 28 oktober 2001

Post 02 maart 2002 2:08

Ik weet dat dit zal proboably openen een geheel kan van wormen - maar hier gaan we.

Als ik naar een dienst aan te bieden aan de overdracht van papieren tekeningen CAD-formaten en de overdracht van bestandsformaten tussen verschillende platforms, wat zou je zeggen, zou de beste collecties van tools en hardware / software voor de baan.

Autocad lijkt de top hond voor algemene tekenwerk - zou DXF-bestanden het beste formaat voor het springen op verschillende platforms?

Met betrekking tot PCB diensten! - Waar moet ik beginnen. Wat zou deze kosten mij kick off?

PS Ja ik weet waar ik ben - ik denk dat dit de beste plaats om de vraag te stellen.
Terug naar boven
View user's profile
Google
AdSense

Post 02 maart 2002 2:08 Ads

Terug naar boven
mrlogical
Guest

Post 03 maart 2002 2:20

Probeer Protel 99 SE voor uw schematische vangen en PCB lay-out, het is heel goed. Het zal ook om te zetten acad dxf of dwg-bestandsformaat. het krijgen van dit forum.
Terug naar boven
View user's profile
Ganymedes

Geworden: 28 oktober 2001

Post 03 maart 2002 20:47

Thanks Tony - je een andere om dat pakket te bevelen voor mij.

Anyyone in het Verenigd Koninkrijk kennen Finacial ik steun zou kunnen krijgen - (Gov New Deal misschien - dat soort dingen).

Im doet veel onderzoek naar wat mensen eventueel willen in de dienst gebied van im denken - maar de financiering van het van werklozen op werknemers en zelfstandigen is een hel van een stap.

Thanx in advance.
Terug naar boven
View user's profile
Phytex

Lid geworden: 16 december 2001

Post 08 maart 2002 9:47

Bedankt voor info!
Terug naar boven
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professionele Hardware en Elektronica Ontwerp -> Elektronische Diensten
Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT 2 uur

Misbruik | | Administrator | | Moderatoren | | Steun ons | | sitemap
onderwerp RSS